Siobhán O'Malley
Box-navn | Josie |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Basker for Ballycastle Bats |
|
Post by Siobhán O'Malley on Feb 8, 2015 22:41:55 GMT 1
Siobhán & Freya Jeg gør det, når jeg lige har svaret i tråde!
Kevin & Zeke Hm. Jeg tror umiddelbart ikke, at Zeke ville kunne skubbe ham nogle steder hen, men han må gerne lige tage en snak med Kevin og gøre ham lidt ubehagelig til mode. Det tager han ikke særlig meget skade af (kun lidt)!
Sebastian & Zeke Uh, ja! Det ville Sebastian nok finde sjovt. De har desuden gået på samme kollegium, men aldersforskellen er måske for stor til, at de har haft noget med hinanden at gøre. Dunno. Jeg synes i hvert fald, at det er en god idé. Sebastian finder nok i al hemmelighed Zeke lidt fascinerende.
Siobhán & Zeke Hallihallo, en lækker troldmand Zeke er, synes Siobhán. Måske kunne de flirte lidt med hinanden? Det vil hun i hvert fald gerne - uden at hun kender til hans lidt dårligere sider, selvfølgelig.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 9, 2015 9:48:43 GMT 1
Kevin - flueben Sebastian - Zeke er den perfekte rollemodel! Og hvis Seb kender Wyat, så kan de kende hinanden der igennem, Zeke har i hvert fald hængt ud med ham i skoletiden. Siobhán - Hvem siger nej til damer? Han behandler dem bare ikke altid særlig pænt, men flirte er han god til
|
|
Siobhán O'Malley
Box-navn | Josie |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Basker for Ballycastle Bats |
|
Post by Siobhán O'Malley on Feb 10, 2015 18:49:47 GMT 1
Sebastian & Zeke Jeg ved ikke, hvad Sebastian og Wyats forhold er, men Sebastian ved i hvert fald, hvem han er - han kommer jævnligt på Kimæren. Men Zeke som rollemodel, tjek.
Siobhán & Zeke Jeg tænker - til at starte med - at det bare er lidt flirteri. Siobhán ville nok ikke være så interesseret, hvis Zeke ikke behandler hende særlig pænt som det første. Men hans flotte udseende gør hende nok også lidt blind. En fin balance!
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Feb 18, 2015 15:21:44 GMT 1
ETHEL og KEVIN
Eftersom de begge to er aurorlærlinge, Kevin på første år, og Ethel på andet, kan de umuligt have undgået hinanden.. Jeg ved ikke om deres venskab stammer helt tilbage fra skoletiden, da der kun er et år imellem dem, men Ethel kan måske have været der til at hjælpe Kevin lidt i gang som auror, nu hun er et år over ham, og ved hvad man går igennem?
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Feb 19, 2015 12:42:17 GMT 1
Hvis Lucy er overhealer på Skt. Mungos, så må hende og Noelle have rendt ind i hinanden af og til. Noelle er lærling i giftige eliksirer og plantegifte og hun interesserer sig også meget for eliksirer i sin fritid - Kan de have et eller andet forhold?
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 22, 2015 23:49:56 GMT 1
Ophelia og Camille er klassekammerater, medspillere, allierede? Jeg forestiller mig i hvert fald, at de godt kunne være blevet endda ret gode venner? Ophelia er meget anti-mugglere, men det ved jeg ikke om er et specifikt problem?
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Feb 25, 2015 19:04:18 GMT 1
Kevin og Nicho - Wee samme kollegie og årgang. Jeg synes helt klart godt de kan være venner, eller hvad tænker du? *hopper rundt af begejstring*
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 26, 2015 21:40:38 GMT 1
Kevin & Ethel Helt sikkert! Jeg vil dog hellere have, at de bare hænger ud som venner i stedet for, at de får rollerne som 'den hjælpende' og 'den hjælpede', for det har jeg allerede med Mers karakter Sybil xD De kan jo have kendt hinanden på Hogwarts, men deres venskab blomstrede måske først op, da Kevin startede på auroruddannelsen?
Kevin & Nicho Jaaa! Jeg synes, at de skal være rigtig gode venner! De kan have klikket allerede på første årgang og siden da hængt meget ud sammen?
Lucy & Noelle For sure! Jeg tænker lidt, at Noelle kan være hendes lærling? De er ganske forskellige hvad angår personlighed, men det tænker jeg bare, at vi får mere sjovt spil ud af.
Camille & Ophelia Cam kunne vildt meget bruge en god veninde. Jeg kan godt lide, at de begge har et eksplosivt temperament, men at Ophelia lader til at kunne forholde sig fattet til forskel fra Cam, der bare er derud af. Måske kunne Oph være den, der lige giver Cam en lussing, når hun bliver for meget?
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 27, 2015 2:09:47 GMT 1
Jeg er kæmpe fan, Jos. Bedste veninder, måske, endda?
|
|
Louis Howe
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Praktikant |
|
Post by Louis Howe on Feb 27, 2015 2:22:42 GMT 1
Jaaa, det synes jeg er en dejlig idé. Med hensyn til det med mugglere ved Cam ikke rigtig, hvad hun synes. Hendes storesøster er meget beskyttende overfor dem, og det har smittet lidt af på hende, men hun er ret modtagelig overfor det hele.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 27, 2015 2:33:27 GMT 1
Ugh. Urgh. Ad. xD
Men det kan de måske arbejde sig ud af.
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 2, 2015 20:46:58 GMT 1
Camille & Pádraig Jeg tænker at der både er mulighed for venner, uvenner eller ligegyldighed her. Hvis de er venner kan jeg godt se dem lave massere af ulykker sammen, men måske også have nogle små men eksplosive uenigheder efter Quidditchkampe(mod hinanden)... hvis de får prikket forkert til hinanden. Hvad tænker du?
|
|