|
Post by Astoria Vargas Blythe on Dec 29, 2014 12:49:28 GMT 1
Hmm.. så er det nok næppe en af Astas forældre, nej. Jeg kan ikke se nogen af dem være ligeglade på den måde, nærmere det modsatte. Oh, well. Det var en tanke. Vi må i tænkeboks igen.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Jan 5, 2015 16:53:32 GMT 1
Kevin og ...
Hector - Jeg kan umiddelbart ikke se et forhold mellem dem, men Kevin ved nok, hvem han er, fra rygter og sådan. Han kan jo have hørt det fra Kenna, der er auror. Jeg forestiller mig, at han finder Hector ganske spændende, men derfra ved jeg ikke helt, hvordan jeg skal gribe situationen an. Hvad har kære Hector egentlig gjort for at blive halvkriminel?
Lyra - De må da kende hinanden fra Hogwarts. De har nok ikke været bedste venner, men de ved, hvem hinanden er. Kevin har kun spillet Quidditch i sin fritid, men er meget interesseret i det! At hun så er reservesøger, er kun endnu mere grund til, at de skal lære hinanden bedre at kende.
Catherina - Her har jeg ingen idéer på stående fod.
Geneva - Måske kan de tilfældigt møde hinanden på arbejdet? I en frokostpause eller lignende. Geneva er jo en dejlig kvinde, så han kan have fået et godt øje til hende? Ganske uskyldigt og ikke noget, han kunne finde på at prikke til. Ellers har jeg ikke noget.
|
|
Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Post by Philippa Blythe on Jan 5, 2015 20:04:10 GMT 1
Nu har har vi jo plot med Cam og Wez, men tænkte lige jeg kunne smide et par flere af mine karakterer efter dig! Lucy og Isla er jo oplagt. Nok mest et fjendtligt forhold, da hun vist har haft lidt med Fergus, og det er jo hendes eksmand, og de der ligesom nærmer ham, de er bare dømt til at få sendt onde øjne efter dem. xD Jeg kan rigtig godt se Kevin og Philippa som venner. Jeg synes de har mange af de samme træk, der respekterer andre og vist begge er meget nede på jorden. Philippa ville trøste og forsøge at hjælpe ham hvis han har brug for at snakke ud om sin oplevelse, i hvert fald. Sådan en type er hun... Kevin og Jenna - Altså Jenna synes han er sygt lækker, men jeg ved ikke om han synes hun er for ung, haha. I hvert fald kan hun være noget af en kontrast til hans rolige personlighed. Jeg har også mine andre karakterer, som du jo kan lurer på, og skrive hvis du har flere tanker? Lad mig høre!
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Jan 5, 2015 23:29:00 GMT 1
Lucy og ...
Isla - JajaJA! Jeg har glædet mig så meget til det her. Lucy er jo ret distræt, så hun ville egentlig ikke opdage, at Isla har et ondt øje til hende - og selv hvis hun ganske specifikt fortalte Lucy hvorfor, ville hun nok alligevel ikke forstå det. Men det kunne være fedt, hvis deres forhold var baseret på, at Lucy ikke var klar over, at der var noget knas imellem dem, mens Isla regner med, at det er åbenlyst for alle. You follow me?
Kevin og ...
Philippa - Kevin ville blive rigtig glad, hvis hun gad lytte. Det kræver for ham at åbne op, at de har været venner over længere tid, men det kan vi jo sagtens arrangere! De har jo gået på Hogwarts samtidig, så de kan have kendt hinanden allerede derfra, men jeg forestiller mig, at venskabet først har blomstret efter, de er gået ud, måske?
Jenna - Ja, hun er for ung til ham, men det kunne være sjovt, hvis hun havde et lille crush på ham. Personlighedskontrasterne får vi sikkert noget sjovt ud af!
Og jeg har lidt for ondt i ryggen til at tænke kreativt lige nu. Jeg skal nok hive fat i dig, hvis det er!
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Jan 7, 2015 21:14:55 GMT 1
Så kom jeg endelig til det haha Kevin Maddox og Finn - de er jo begge to aurorlærlinge, så tænker at de nok har lært hinanden at kende der. De har sandsynligvis også vidst hvem hinanden var i forvejen fra Hogwarts, hvor Kevin gik et år over Finn(godt nok på forskellige kollegier men altså). Jeg tror at de deler en form for venligsindethed, og tænker at de nok kommer godt/fint ud af det med hinanden - tror at spørgsmålet er lidt HVOR godt. Er de på vej til at blive venner? Hvor godt kendte de i så fald hinanden fra Hogwarts? Er de allerede venner? Taler de om Kevins traumatiske oplevelse? Kaster bare tanker ud nu. Hvad tænker du? Kom også lige til at spoote Camille Thomas og Nora Whitebeam som potentielt plotterimateriale. Udover at de er på samme kollegie med kun et år imellem dem er de også begge to på Slytherins quidditchhold og har indtil videre spillet sammen i et halvt års tid. Er ikke sikker på at de har haft så meget med hinanden at gøre inden da medmindre der er sket noget særligt. Men er de trætte af at være på hold med hinanden, eller kan de egentlig godt lide hinanden? Har de været oppe at toppes, eller kommer de det? Ok, mine tanker kom ikke frem til så meget her, måske har du noget?
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Jan 8, 2015 19:17:28 GMT 1
Kevin & Finn Jeg forestiller mig, at Finn er mere energisk, end hvad Kevin er, men det betyder jo ikke, at de ikke kommer godt ud af det med hinanden. Derfor tror jeg, at de på Hogwarts har vidst, hvem hinanden var, men det var først, da Kevin begyndte som aurorlærling, at de begyndte at udvikle en venskabsforhold. Finn kender højst sandsynligt til Kevins oplevelser, men han føler sig ikke tryg ved at snakke om det. Finn kan selvfølgelig bringe emnet op - nu er han selv andetårs aurorlærling, så måske har han nogle gode råd - men Kevin reagerer nok ret afvisende. Hvad synes du?
Camille & Nora Jeg tror umiddelbart ikke, at Nora er Cams type. De har nok ikke haft noget med hinanden at gøre, før de begyndte at spille quidditch sammen, men de kan sagtens have haft sig nogle diskussioner siden da, da de begge to ikke lægger skjul på sine følelser. Det kunne være sjovt, hvis Cam er kommet til at sige eller gøre noget, som Nora aldrig har glemt, og derfor forsøger at tage hævn. Måske er Cam blevet irriteret på Nora, mens de har trænet, og "kommet til" at vælte hende at kosten ned i en mudderpøl.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Jan 9, 2015 2:21:52 GMT 1
Kevin Maddox & Finn KestrelVed ikke hvor energisk han er - måske mere end Kevin, men han er bestemt ikke 'kan-ikke-sidde-stille' typen. Er helt på at de kan have et venskab udviklet på baggrund af at de begge er aurorlærlinger. Måske ikke det tætteste endnu, men de kan jo bare interagere-ish noget mere. Camille Thomas & Nora WhitebeamJA! Jeg er vild med ideen om mudderpølen! Jeg tænker at hun måske bare forsøger at irritere Cam lidt ekstra generelt, istedet for en stor hævnplan.
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 18:51:55 GMT 1
Plotplot! Siobhán O'Malley Nu har du godt nok ikke skrevet hende på endnu, men jeg er ikke en for at vente! Jeg vil nemlig gerne plotte med Siobhan. Jeg starter med Maggie: De er samme årgang og samme kollegie, så de har delt sovesal i sin tid. Mit umiddelbare indtryk ud fra Siobhans personlighed er at de er komplet modsætninger af hinanden, så de har nok færdes i helt forskellige crowds på Hogwarts - jeg forestiller mig at "sportsidioterne" har en tendens til at hænge sammen. Med det sagt var Maggie dog temmelig investeret i Quidditch, så hun har ikke ligefrem været fjendtlig overfor det. Tanker? Ollie og Siobhan spiller jo sammen og daaaamn. Det der med lækre medspillere skal lige stoppe. Han startede jo først på holdet midt i december, så han har ikke været der så længe, men til gengæld virker de temmelig ens. Jeg kan ikke lige gennemskue om de har spillet på kollegieholdet sammen, men det kan et kig på tidligere optagede stillinger nok opklare. Der står Ollie i hvert fald på. Shirley vil gerne have lov til at tale lidt med hende. Hun skriver jo for Alt for Heksene og det er hendes holdning, at hun hellere vil have den sande historie fra hovedpersonens læber, end kun at bygge på gisninger. Generelt tror jeg hun er stjernenes ven - hvis de forstår at udnytte medierne til noget godt. Men skulle der dukke noget skandale op, så er det jo ikke helt sikkert, at hun bare kan lade det glide forbi! Sidst vil jeg bare lige nævne at Madam Malkins har været med til at lave spillerdragterne for Ballycastle og Agnes i hvert fald sørger for Beatrices hekseskrud. Måske var det noget for Siobhan også? De har i øvrigt været et år fra hinanden, men på forskellige kollegier i skoletiden. Det efterlader Fergus, Erica og Eldridge, men der har jeg ikke lige umiddelbart forslag.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 7, 2015 20:13:55 GMT 1
Jeg vil også plotte med Siobhán!
Siobhán & Freya Der er godt nok et år og et kollegie imellem dem, men Freya var meget social i Hogwartstiden og Siobhán også udadvendt så jeg tænker at det er derfor ikke usandsynligt at de har lært hinanden at kende der. Også selvom de har brugt deres fritid lidt forskelligt (klubber/quidditch) - Freya har også været til mange af quidditchkampene selvom hun ikke har spillet det. Jeg kunne godt se et venskab højt på energi her.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Feb 8, 2015 12:52:00 GMT 1
Siobhán & Maggie Jeg tænker, at de har haft et overfladisk venneforhold til hinanden, fordi de har delt sovesal i alle disse år. De har små snakket lidt, inden de skulle sove, men egentlig har de ikke haft meget med hinanden at høre udover det. Når de bevægede sig rundt andre steder på Hogwarts, har det været med andre mennesker. Men nu hvor Maggie og Brody er noget, kunne de godt begynde at snakke mere sammen. Det er ikke fordi, Siobhán er mere interesseret i hende nu (sådan noget har ikke betydning for hende), men de mødes bare oftere, fordi han og Siobhán jo spiller sammen. Såå - muligvis et begyndende venskab? De er jo meget forskellige, og jeg ved ikke, hvor meget det skinner igennem. Men måske Maggie har løsnet lidt op overfor "sportsidioterne", efter hun har mødt Brody?
Siobhán & Ollie Kuvøseguf, kuvøseguf. Siobhán har virkelig et godt øje til Ollie, og hun har sikkert flirtet for vildt med ham, siden han joinede holdet. De har desværre ikke spillet på kollegieholdet sammen, men Ollie har jo set hende spille. Bag al flirteriet kan jeg dog godt se et venskab blomstre. Jeg forestiller mig et lille scenarie, hvor der har været fest i huset på Fønixengen, og Siobhán har crashet i Ollies seng. Det har måske været startskuddet til, at hun også er blevet interesseret i at lære ham at kende og ikke kun flirte.
Siobhán & Shirley Uha! Shirley og Alt for Heksene er sikkert rigtig glade for Siobhán. Hun har altid noget at fortælle, og hun elsker sladder - også det om sig selv. Så jeg forestiller mig nogle hyggelige interviews, hvor de også sidder og småsnakker. Jeg har planer om en lille Siobhán-skandale, og når jeg når dertil, skal jeg nok prikke til dig *blink blink*
Siobhán & Agnes Jaa, helt sikkert! Siobhán elsker farverigt og spændende tøj, så Agnes elsker måske også at lave det til hende. Og Siobhán har sikkert tendens til at blive hængende til at småsnakke i butikken, hvis hun altså ikke har noget imod det.
Og til de andre har jeg heller ikke lige nogle forslag. Jeg skriver, hvis det er!
Siobhán & Freya Ja, det kan jeg også! Jeg tænker, at de har hængt en del ud sammen på Hogwarts, men efterfølgende mistede kontakten - Siobhán har i hvert fald haft meget travlt med sit Quidditch, og hun er virkelig dårlig til at opretholde kontakten med andre (også hende familie - ups). Så vi skulle måske lade dem genforene i en tråd? Siobhán vil gerne poppe forbi hendes arbejdsplads (så moden er hun nemlig.)
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Feb 8, 2015 16:26:17 GMT 1
Siobhán & Maggie - Jeg er helt enig. Jeg tænker ikke de har været tætte på nogen måde, men jeg ser ikke, at de har haft noget problem med hinanden og har da sikkert også snakket i skoletiden. Lidt ligesom Harry og Seamus, der jo ikke var bedste venner, men stadig venskabelige. Vi er vist på bølgelængde her. Maggie er også kommet lidt mere ud af sin skal nu, så jeg tror faktisk hun ville synes det var rigtigt rart at se lidt mere til Siobhán. Hun har i hvert fald været med til et par efterfester efter Ballycastle har vundet en kamp (fordi det har været hos Brody og dem, jo), så ja, jeg kunne godt se dem genforenet og måske finde ud af, at de godt kunne være reelle veninder. Maggie har jo aldrig som sådan haft noget imod sportstyper (hun er kæmpe Quidditchfan), så jeg ser det ske. Dem er jeg totalt game på. Siobhán & Ollie - Puha. Han kæmper virkelig. Man skal jo være professionel. Han kan dog lidt bedre tackle flirteriet, hvis det ikke har været en ren ambition om at hoppe i kanen sammen. Ærligt talt tror jeg måske godt, at han kunne blive lidt interesseret i hende, hvis de ender med at finde ud af, at der måske er basis for lidt mere end tomme flirterier. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på, om han kunne komme til at falde lidt i med både Siobhán og Cleona Ashworth - og om det kunne skabe noget potentielt drama eller spændinger? Siobhán & Shirley - Prik endelig løs, når du når dertil! Siobhán & Agnes - Hav alle de kendte navne som kunder. Ej, Agnes er helt klart et servicemenneske, der er helt på niveau med sine kunder. Hun elsker at tale og få en sludder for en sladder. Hun har flere venskaber, der er baseret på småsnak der er startet i butikken, så Siobhán må endelig gerne hænge lidt ud der.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 8, 2015 16:51:27 GMT 1
Siobhán & Maggie Fedt nok. Jeg tror også, at Siobhán har godt af at hænge ud med en lidt mere rolig personlighed.
Siobhán & Ollie Det kunne være vildt godt, da Siobhán og Cleona bor sammen, og hun selv er virkelig konfliktsky. Og at de alle spiller på samme hold, selvfølgelig. Jeg synes, det er et godt udgangspunkt!
Siobhán & Shirley & Agnes - Deal!
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Feb 8, 2015 16:59:15 GMT 1
Oliver Morecambe Young, Siobhán O'Malley & Cleona Hun er så meget game! Hun er med på den værste, og drama vil hun være meget interesseret i. Og det kunne være sjovt at stille hende i en situation hvor hun har en god ven på den ene side og en god veninde på den anden side. Hun skal udsættes for noget stort drama, så hun kan blive drevet til vanvid xD
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 8, 2015 19:39:16 GMT 1
Siobhán & Freya Meget sandsynligt at de har mistet kontakten efter Hogwarts, så den er jeg med på. Jeg er også helt med på genforenings-ideen og -tråden. Du er velkommen til at starte den, hvis du vil.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 22:01:45 GMT 1
& Kevin
Jeg ved egentlig ikke, hvor meget plot der er i det, men Zeke kunne godt tage en tilfældig samtale med Kevin om, hvilke ulemper der er ved at være auror. Spille lidt på den yngre magikers bløde sider, som den der oplevelse han havde haft med en tortureret muggler? Der er ikke så meget i det udover, at Kevin måske kunne blive skubbet i en lidt anden retning end ministeriet.
& Sebastian
Ved godt, at han ikke er godkendt endnu, men Zeke og han har bare en del ligheder, som næsten fortjener lidt opmærksomhed. Måske kunne de være partners-in-crime?
|
|