|
Post by Lucy Loddington on Nov 21, 2014 12:27:24 GMT 1
LUCY LODDINGTON
overhealer ▪ otteogtredive ▪ fuldblod Lad mig præsentere Lucy Loddington; En varmhjertet heks, der - udover sit arbejde og sin dværgugle - elsker at eksperimentere med eliksirer i sin fritid. Hun er en dagdrømmer, der lever i nuet, og selvom hun ikke har alt, er hun lykkelig for det, hun ejer. Heksen bruger meget af sin tid på sit arbejde og for sig selv og glemmer nogle gange, hvor glad hun bliver af at være sammen med andre mennesker. Jeg søger egentlig ikke efter noget specifikt til Lucy, så hvis du får en fiks idé så smid endelig et svar i tråden! Jeg er frisk på alt, så hold endelig ikke igen. CAMILLE THOMAS
slytherin ▪ seksten ▪ halvblod Lad mig præsentere Camille Thomas; En energisk, ung heks, der har en forkærlighed for at overtræde regler. Hun er ellevild med Quidditch og mindre vild med pigefnidder. Som søger for Slytherin har heksen tendens til at blive lidt for konkurrerende, og selvom hun oftest er glad og smilende, har hun også noget af et heftigt temperament, der gerne kommer til udtryk. Jeg søger venner og veninder (der kan snakke om andet end tøj og flotte drenge) til Cam, der er med på løjer, men også gerne nogle der kan bringe hende lidt ned på jorden. Fjender har slangen helt sikkert også nogle af. Mange udskældninger fra professorerne er også ønsket, men måske også en enkel der kan sætte sig i hendes sted? Skriv! KEVIN MADDOX
aurorlærling ▪ enogtyve ▪ halvblod Lad mig præsentere Kevin Maddox; En ung troldmand hvis liv kun lige er begyndt. Han har et godt hjerte, der nemt bliver såret, da han har tendens til at sætte andre før sig selv - og det er ikke altid, han får lige meget igen. Men det er ikke nemt at finde rundt i, når man i en kaotisk verden ønsker, at alle skal have det godt. Jeg søger alt til Kevin. Til forskel fra mine to damer er han også åben for romantik! Som det står i hans baggrundsbeskrivelse, har han lige haft en slem oplevelse med en muggler, der blev tortureret, så det kunne jeg helt vildt godt tænke mig at spille på - nogen der hjælper ham igennem det eller også det stik modsatte. Kom endelig med jeres gode idéer!
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 16:07:40 GMT 1
Fergus og Lucy har vist nok ikke gået på Hogwarts samtidig, men til gengæld tænker jeg at han har været jævnligt forekommende på Skt. Mungos i sine år som forbandelsesbryder? Det har sandsynligvis blandt andet været på afdelingen for ulykker med eliksirer (eller hvad det nu hedder). Så det kan være at de to kender hinanden temmelig godt fra den tid?
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 23, 2014 23:23:59 GMT 1
Det synes jeg, at de skal! Måske har de haft en lille romantisk fling? Lucy er ikke typen, der tænker i de baner, men det er jo ikke helt umuligt, at hun har vovet sig ud på det felt - omend meget naiv og uvidende. Det kan have været med til at stifte et forhold mellem dem, der nu går mere ud på, Fergus der snakker ned om mugglerne, og Lucy der forsvarer dem?
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 25, 2014 10:00:07 GMT 1
Fergus takker ikke nej. Det passer nok meget godt med, at det ikke har været noget længerevarende - det har aldrig fungeret super godt for ham - men det ville være en fin måde at sørge for, at de kendte hinanden godt!
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 0:45:53 GMT 1
|
|
|
Post by Joseph Peretz on Nov 27, 2014 12:57:01 GMT 1
Joseph her!? Hun er glad for Quidditch, spiller hun det også? Hvis så kunne der helt klart komme et mini fjendskab mellem slangen og grævlingen! Ellers vil han meget gerne lave ballade!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 27, 2014 13:27:22 GMT 1
Ja, jeg regner med, at hun bliver søger for Slytherin! Jeg læste lige hans personlighed, og jeg tænker, at de sagtens kunne være venner - også på trods af aldersforskellen. Det kunne være sjovt, hvis de var partners in crime, men hadede hinanden på Quidditchbanen. Måske har de været oppe og slås en enkel gang eller to?
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Dec 13, 2014 15:10:48 GMT 1
|
|
|
Post by Astoria Vargas Blythe on Dec 21, 2014 16:51:34 GMT 1
Bum.. muligheder. Astoria og Camille er samme årgang, så om ikke andet har de sikkert nogle timer sammen. Om de har personligheder til mere end det ved jeg ikke helt. Kevin kunne potentielt kende Asta gennem hendes forældre, siden de begge er aurorer. Jeg tænkte halvt, at han måske kunne være lærling under endten hendes far eller mor? Var det måske noget? Jeg ved godt tråde-mulighederne er lidt begrænsede, men lidt har også ret og hun er desuden på vej hjem på juleferie.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Dec 28, 2014 12:59:46 GMT 1
Astoria & Cam Jeg tror ikke, at de har noget imod hinanden, men jeg ser umiddelbart ikke noget specifikt imellem dem.
Astoria & Kevin Det er en hyggelig idé! Som det står i Kevins baggrundshistorie, har han lige haft en oplevelse med sin lærermester, hvor nogle mugglere er kommet til skade, og det er han rigtig ked af. Hans lærermester på den anden hånd har dog ikke ladet sig påvirke af dette - det er derfor det eneste kriterie, jeg har til, om Kevin kan være en af Astorias forældres lærling!
|
|
|
Post by Alastair Ó Catháin on Dec 28, 2014 13:04:15 GMT 1
Koncept: Camille og Alastair kan ikke fordrage hinanden, har ikke kunne i årevis. De kan måske ikke engang huske hvordan det startede men de har næsten alle timer sammen, så de hænger hinanden rigtig ud af halsen.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Dec 28, 2014 13:20:47 GMT 1
Alastair & Cam Ja! Jeg tænker lidt i retning af Andy/Agnes, yes?
|
|
|
Post by Alastair Ó Catháin on Dec 28, 2014 13:36:11 GMT 1
Det virker lidt som om at ingen af dem er så kølige. Jeg tænker nærmere at de er typerne der egentlig ville venner hvis ikke det var for at noget klikkede forkert og de endte med at afsky hinanden i stedet. Så de opsøger fra tid til anden hinanden men kommer hurtigt op og skændes fordi de kan slet ikke den anden. Måske har de det lidt for sjovt ved at være sure på hinanden til enten at finde ud af det sammen eller holde sig væk fra hinanden. Det lyder i hvert fald som noget Alastair kunne finde på.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Dec 28, 2014 13:44:23 GMT 1
Det er selvfølgelig rigtig. Det lyder som en sjov idé! Cam kunne også finde på at gøre sådan noget, hvor det i starten bare er for sjovs skyld, men når de begynder at skændes, bliver hun oprigtig sur. Fjollede børn. Har du ikke lyst til at starte en tråd?
|
|
Lyra Lowell
Box-navn | Gwen |
Alder | Nitten |
Stilling | Reservesøger for Appleby Arrows |
|
Post by Lyra Lowell on Dec 28, 2014 15:02:59 GMT 1
Jeg tror ikke rigtig vi har snakket om Kevin og mine karakterer så nu poster jeg lige dem jeg tænker er muligheder Hector Attwater jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg har skrevet ham på listen, men halvkriminelle er vel altid gode plotmuligheder til en auror lærling xD Lyra Lowell er 19 og tre årgange under ham, hun elsker quidditch og dyr og bor i Godricdalen hos sin familie. De kunne måske kende hinanden svagt, jeg ved ikke om han er interesseret i quidditch? ellers har jeg Catherina Philips som også er Hufflepuff men en helt anden aldersgruppe og Geneva Greengate som arbejder i ministeriet men er en del ældre end ham og desuden i en anden afdeling >>
|
|