|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 24, 2014 14:36:19 GMT 1
Casimir Ó Catháin - Uuuuuh, de to kommer til at afsky hinanden! Jeg elsker det! Fergus Froggenhall - Ja, altså Bea har aldrig været den bedste elev. Skippede lidt for mange timer for at træne og sådan, men Cerise har nok været super interesseret. Adam er glad for FMMK. Han er sådan en rigtig mønsterelev. Adam og Fergus deler samme holdning til segregationen, og kan forestille mig Adam ser lidt op til Fergus. Tak for reminderen om de kollegiepoint! Magnolia Dearborn - Adam ville elske og hade en tøs med ben i næsen, som Mag helt klart har! Hun er én, der kan modbevise hans teori om kvinder som mere naive, uvidende tøsebørn, der bare flintrer rundt med hovedet i skyerne. Så tror helt klart, han vil haven det meget ambivalent med hende. Der er klar beundring og respekt eftersom hun er så intelligent, men samtidig også irritation over, at hun har modbevist hans teori. Lad os prøve det af!
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 24, 2014 14:38:00 GMT 1
Det er en ide jeg er med på. Jeg har også opfattelsen af at de er to typer der kan give hinanden modspil. Vi må prøve dem af snarest muligt!
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 24, 2014 15:04:11 GMT 1
;D Det må vi lave noget sjov ud af.
|
|
|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Nov 25, 2014 23:30:45 GMT 1
velkommen tilbage!
Og velkommen til en ny chica! Så er lille Rysser kommet med på spillepladen, og vil mægtig gerne lege med alle.
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 15:31:09 GMT 1
Adam & Cam Slytherins, unite! Så jeg tænker, at Adam og Cam har haft helt vildt meget med hinanden at gøre, fordi Cam er en regelbryder, og Adam er præfekt. Det kunne dog være hyggeligt, at når de mødes i opholdsstuen, kan de sagtens have en normal samtale sammen og se bort fra deres had til hinanden som præfekt og møgunge. Hvad synes du?
Chrystana & Cam Okay, okay, okay. Crystana og Cam har helt sikkert været på mange eventyr sammen! De er begge to meget loyale, så jeg ser for mig, at Cam flere gange har løjet for at beskytte Chrys og omvendt. Du skriver, at du søger en bedste veninde, og jeg vil rigtig gerne tilbyde Cam - det eneste afgørende er bare, hvor piget Chrys er, da Cam har overhovedet ikke har nogle interesser for tøj, hår og flotte drenge. De kan selvfølgelig være gode venner på trods af det, men ikke lige allerbedste hvis du forstår!
|
|
|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Nov 27, 2014 15:40:03 GMT 1
Mht. Adam og Cam er der kun lige én ting, der ikke holder her, og det er snakke-delen. Adam hyggesnakker ikke rigtigt. Jo, med nogle venner (som han pt ikke har), men ikke med piger. Jeg tror, han vil synes Cam er en nævenyttig sportsnørd, der ikke udviser respekt for den fine institut, hun besøger. Han er ikke så flink over for den slags, nemlig.
Chrystana og Cam kan jeg sagtens se noget venskab for. Rysse er ikke rigtig den pigede pige, og tager sådan lidt let på det hele. Det eneste, der er afgørende for min lille grævlings side af, er Cams holdning til segregationen. Hun er nemlig alt for optaget af det, til ikke at kunne snakke med sin bedste veninde om det, nemlig.
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 16:06:54 GMT 1
Adam og Cam Ja, okay. Så er det jo settled - de har ikke det bedste forhold til hinanden xD Og Adam bliver kun mere og mere irriteret, når han tager hende på fersk gerning!
Rysse & Cam Det er jo perfekt. Jo, Cam mener meget det samme som sin storesøster (Martha Thomas, der også bliver spillet her på siden) - hun har ikke noget imod, at magikere og mugglere forenes, men er heller ikke helt klar over eventuelle konsekvenser. Men måske kan Rysse oplyse Cam rent politisk? Da Martha er helt vildt dedikeret til at hjælpe mugglerne, interesserer Cam sig automatisk for det - hun lytter dog hellere til hvad andre har at sige og afgør derefter, om hun er enig eller ej. Jeg beklager hvis det, jeg skriver, er noget pladder, men jeg er virkelig træt xD
|
|
|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 3:02:25 GMT 1
Adam og Rysse er jo oplagte valg - Hogwarts and all... ^^ Jeg tænker, at Adam og Jeremy ikke nødvendigvis har særligt nemt ved at være venner... De er ikke særligt enige om de vigtige sager i troldsmandssamfundet og det kunne måske være meget sjovt at spille et 'uvenskab'... Rysse virker lidt for stor i slaget på Jeremy, men han er generelt en favnende person, som uden problemer vil kunne snakke med hende, men nære venner ser jeg dem ikke umiddelbart som.. Let me know, what you think... ^^ /S-Freak
|
|
|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Dec 21, 2014 3:07:39 GMT 1
Adam beskæftiger sig ikke med særlig meget, så... Jeremy må gerne synes han er nederen - det gør de fleste alligevel. Men Adam er ret ligeglad Rysse er til gengæld det mindste menneske i slaget. Hun er sådan lidt flyvsk og glad og vil bare gerne være venner med de fleste. Hun har et bredt netværk og er generelt bare nem at beskæftige sig med. Så tror sagtens jeg kunne se venskab mellem de to :-)
|
|
|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 3:12:16 GMT 1
Skal vi bare holde os væk fra Adam/Jeremy så og så bare prøve Rysse/Jeremy af i stedet?
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Dec 29, 2014 23:55:45 GMT 1
Tænker at der nok kunne være en relation mellem Mr. Philips og Ms. Whitebeam. De er på samme kollegie, og han deler vidst temmelig meget mening med hendes far. Som måske(?) er hans fars baws? Anyhow er der vidst nok base for noget. Hvad tænker du?
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 20:20:40 GMT 1
Erica vil gerne plotte, mand.
Først og fremmest: Erica og Beatrice. Erica har været på årgang under Bea og har været angriber på Slytherins hold, så de har været konkurrenter. Og Erica er et slemt konkurrencemenneske, der ikke skyr nogen midler, så jeg tænker evt. at de kunne have haft nogle bragende sammenstød. Jeg kunne i hvert fald sagtens se, at de to slet ikke kan snuppe hinanden.
Adam og Erica. Erica har været årgangen over Adam. Erica har altid gjort sit, for at komme frem i verden, hvor hun kunne. Da hun så ikke er blevet vejleder, tror jeg måske hun har udviklet et antipati mod de der er. Måske er der noget der, måske har du noget andet?
Sidst - lige umiddelbart - synes hun at Matthew er skide lækker. Yum.
|
|
|
Post by Alana Maverick-Bones on Jan 2, 2015 20:34:09 GMT 1
Nora Whitebeam & Adam Philips - Jeg tænker sagtens Nora kan være en af Adams få ligesindede og måske endda veninde? Han har generelt ikke særligt høje tanker om hunkønnet, men vi kan godt lade Nora være en undtagelse til den overbevisning. Jeg synes sagtens der kan være noget der. Erica Owens & Beatrice Sinclair Ivory - Sagtens. Bea er også selv konkurrencemenneske så det batter, især hvis rivalriet har kørt siden deres tid på Hogwarts. Umiddelbart kunne jeg også forestille mig, at de på nogle punkter kan ligne hinanden, og det har bidraget ekstra til deres modvilje over for den anden? Erica Owens & Adam Philips - Jeg tror generelt Adam vil synes Erica er et unødvendigt støjende element i dagligdagen, og have udviklet en irritation over for hende, så det kan der sagtens være. .... Sidst - lige umiddelbart - vrikker Matt.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 20:40:10 GMT 1
Ja, lige præcis. Jeg tænker der er grundlag for en god og grundig catfight mellem Erica og Beatrice, hvis muligheden nogensinde skulle byde sig. Erica og Adam ved jeg ikke lige om der er så meget at tage fat i lige umiddelbart. Til gengæld synes hun at Matt skulle tage at glemme hende der den anden og i stedet komme for at have en fest.
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 2, 2015 21:13:13 GMT 1
Adam Philips - Jeg er helt klart med på at de ville kunne være venner! Tror godt at hun kan overkomme hans misogyni (uden at sige at hun ikke vil reagere hvis han udtrykker sig hm.. forkert), specielt med hans potentiale. Skal vi måske få sat dem i spil?
|
|