|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 11, 2014 23:23:19 GMT 1
beatrice sinclair ivoryintroducing: Den nittenårige Quidditchspiller har stadig en brølende løve i sig og jagter det ene vilde projekt efter det andet. Hun vælter sig i sociale arrangementer, hun egentlig ikke har tid til med en fremadskydende quidditchkarriere som angriber for Ballycastle Bats. Skolen dimitterede hun fra i 2108 og var bestemt ikke en stræber fagligt, men sådan er det med de værdisæt hjemmefra. Hun har en roomie selvom hun ikke er nem at bo sammen med, da hun er lidt af et rodehoved, der tit flyver fra projekt til projekt. Hun producerer dog massere af slik, hvis man føler sig fristet til at dele bolig med en energisk tøs. Hun elsker kolde brusebade og tror ikke på ægteskab. Give it up for Bea! seeking: Til denne viltre madamme søger jeg lidt af hvert. Bekendtskaber, nære venner, barndomsrelationer, Quidditchentusiaster - you name it. Hvis jeg skal komme med noget mere konkret, søger Bea sig en roomie til den treværelses, hun for tiden bor i, lidt fra det centrale Hogsmeade.
adam philipsintroducing: Adam er en stille og rolig fyr med, hvad han selv mener, er prioriteterne i orden. Han er drevet af sin passion for politik og retshåndhævelse, som han har fået med hjemmefra. Dette har også ført til en nærmest selvfølgelig udnævnelse fra vejleder til præfekt i anledning af startskuddet til syvende år. Han kan til tider virke reserveret, men det bunder mest ud i, at han ikke har et synderligt behov for at være i centrum. Adam er stor fortaler for det opdelte samfund, og mener ikke ophævelsen af hemmelighedsdekretet kunne være endt anderledes, hvilket har formet drømmen om at holde det sådan. Han elsker at se Quidditch og støtter Tutshill Tornadoes. seeking: Til Adam søger jeg den yngre søster, Cathy (også opslået i Efterlyseren). Til det kunne det også være mægtig med nogle standard-bekendtskaber. Tætte venner fra grundskolen og nogle kollegianere. Måske endda en pige, der irriterer ham over alle grænser, men alligevel er lidt lækker. Smid det efter ham!
cerise monetintroducing: Cerise er en indbegrebet af næstekærlighed. Hun er en rigtig mor og passer på alle omkring sig. Cerise er lige blevet færdig med sin uddannelse som healer på Skt. Mungos på afdelingen for Ulykker med Genstande, hvor hun arbejder. For to år siden slog hun sig ned i Godricdalen med sin forlovede, Theodore Blythe. Der prøver hun at starte en familie, og bruger ellers meget af sin tid med diverse veninde eller bekendte - mest fra sin tid på Hogwarts. Hun er en rigtig varm person, der elsker lange karbade og ture i skoven. seeking: Cerise mangler både sin halvlillebror og halvlillesøster (efterlyser-tråden kan tjekkes!). Ydermere forestiller jeg mig, at Cerise har en pigegruppe på en tre-fire piger, der har været veninder lige siden altid. Tænker nogle hyggemiddage/vinoaftener og sådan. Jeg er åben for det meste, så kom glad!
chrystana ó catháinintroducing: Rysse fylder snart femten og er en lisvglad grævling. Hun ser sindssygt op til sin storebror, Casimir, som hun tit følger i hælene på. For cirka et år siden begyndte hun at interessere sig for segregationen i samfundet, og selvom hun ikke forstår alt det poilitiske, har hun kraftige holdninger om menneskers rettigheder. Hun står ved sine talrige meninger, og kaster sig ud i forsvar af mugglere til en hver tid. Chrystanas drivkraft er hendes interesse for eventyr og det eksotiske. Hun fylder sit liv med drømme om rejser og en masse kreativt arbejde. Hun er medlem i dramaklubben og kunstforeningen, og bruger meget af sin tid på det. Optimistisk og energisk med en god portion livsmod og en grundlæggende filosofi om, at der bør være plads til alle. seeking: Rysse vælter sig i venner - ganske vist noget overfladiske, men hun er en loyal ven, når først de har haft deres entré i hendes liv. Hun søger en bedste veninde, som hun kan chitchatte med, og nogle kreative bekendtskaber. Hit me!
|
|
|
Post by Nicholas Adams on Nov 11, 2014 23:27:21 GMT 1
Nicholas (som ikke er skrevet endnu) kunne godt være en roomie!
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 11, 2014 23:28:37 GMT 1
Kollegaer <3
Man skider ikke hvor man spiser, så at sige, men vi kan lige så godt sige det med det samme. Alexanders søn og Rachels datter - what is not meant to be about this?
Spøg til side. Brody er en satans ladies man, men han opfører sig rimelig pænt overfor sin unge, nye kollega. Jeg tænker hun er røget i kategorien "co-workers I take the piss out off"?
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 11, 2014 23:28:50 GMT 1
Bum! Som udgangspunkt er der Agnes. Hun er fire år ældre end Beatrice og har gået på Ravenclaw, så det er nok begrænset hvor meget de i virkeligheden har haft med hinanden at gøre i skoletiden. Umiddelbart har jeg ikke så mange idéer - andet at Agnes naturligvis altid kan levere den populære heksemode, som langt de fleste sværger til! En mulighed er at Madam Malkins evt. kunne sy uniformer for Ballycastle Bats? Den beslutning må også lige involvere Brody Blance. Maggie og Beatrice må jo kende hinanden! Deres mødre er veninder og på trods af de fem år, har de leget sammen som børn. Jeg tænker måske ikke noget nært venskab nødvendigvis, men dog at de er på god fod med hinanden? De har nok næppe set meget til hinanden over de sidste seks år, hvor Maggie har været i udlandet.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 11, 2014 23:30:42 GMT 1
Fuck. Ja. Brody kender jo sikkert Bea gennem forældrene også.
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 11, 2014 23:37:59 GMT 1
Nicholas Adams - hvor langt er du kommet med Nicholas på tankeplan mht. alder og eventuelt forhold mellem de to? Brody Blance - Altså hvis Brody vil opføre sig pænt over for den unge dame, men har et ry for at være en satans scorekarl, vil Bea nok både opfatte det som flabethed og tage udfordringen op med ham øverst på sin To Do-list, så at sige. Men det kunne jo også bare være i sjov, det ved jeg ikke. Magdalene Abbey - Ja, der er ingen anden udvej end at de har leget en del sammen som børn, men tror næsten Bea betragter Maggie som en familiær relation. Så det vil nok være noget hygge-"hvordan går det"-snak, når de mødes og det er så også ligesom det. De kan jo eventuelt tage en kop kaffe og en sludder for at catche up?
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 11, 2014 23:39:42 GMT 1
Bwahahaha. Brody har lige fået at vide af Beas tante Imogen, at han ikke må. ;D Det tager han som en udfordring, tror jeg...
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 11, 2014 23:43:41 GMT 1
Jeg er helt enig mht. Maggie og Bea, i hvert fald som udgangspunkt. Lad dem drikke en kop kaffe og så kan det altid være, at der dukker noget op senere!
Du havde ingen kommentarer ift. det jeg skrev med Agnes?
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 11, 2014 23:50:29 GMT 1
Brody Blance - Der er bare knald på de udfordringer dér! Det må der jo gøres noget ved Magdalene Abbey - Hov, det havde jeg da helt glemt at skrive! Altså jeg tænker mht. Bea og Agnes, kommer Bea jo nok til at optræde officielt nogle gange, hvor der skal være styr på klunset. Så hun kan jo sagtens sværge til Agnes' lækre sammensætninger og samtidig give noget publicity tilbage?
|
|
|
Post by Nicholas Adams on Nov 11, 2014 23:51:54 GMT 1
Jeg er nået til at Nicholas er 23-24 år, auror på orlov og overhovedet ikke klar over, hvad han vil med sit liv.
Jeg er åben overfor alt ift. relation! Flirt, gode venner, mildt irriterede på hinanden (indsæt evt. flirt) eller muligvis et lidt anstrengt roomie-forhold (Nicholas kunne eksempelvis have bøger udover det hele, rode og generelt være på et lidt andet mentalt plan), som bløder op til et forsigtigt venskab. You name it!
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 11, 2014 23:54:19 GMT 1
Agnes lyste op som et barn på juleaften! Hun ville elske at få lov til at stå bag så stort et stykke arbejde, der uden tvivl også ville gavne hendes egen karriere. Det vil desuden lægge en god grobund til at Bea og Agnes skulle kende hinanden lidt mere personligt - man kan kun forestille sig, at de må bruge lang tid sammen på at finde ud af, hvad der er det helt rigtige! Det kan der jo snildt ende med at komme et venskab ud af.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 11, 2014 23:54:38 GMT 1
Jamen det tænker jeg. Han prøver dog at være professionel! Tråd?
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 12, 2014 0:06:36 GMT 1
Nicholas Adams - jamen så synes jeg næsten, vi skal prøve dem af i en tråd, når Nicholas kommer i spil! Vil elske at afprøve deres kemi, før alt for store planer bliver lagt. Jeg tænker at de allerede fra start bor sammen, og har et nogenlunde venskabeligt forhold. Med roden er det virkelig intet problem, for Bea plasker også sine ting til højre og venstre. Vil hun lære at sy - så ligger der tråd og bånd ud over alle borde. Projekt lav dine egne stearinlys - glæd dig til lugten osv. Magdalene Abbey - Fantastisk! Jeg tænker Bea sagtens kunne ende med at betro sig til Agnes om det ene og det andet, hvis de skal arbejde meget sammen, og får A hende til at skinne i offentligheden, så vil hun belønne og værdsætte hende over alle grænser! Brody Blance - Well, han har også lidt flere år på bagen end hun har. Tråd lyder smukt!
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 12, 2014 0:08:07 GMT 1
Det lyder skønt! Jeg er totalt game på at prøve dem af i en tråd, hvis du har lyst. Jeg har f.eks. allerede lavet en åben tråd med Agnes, der bare står og venter på at blive brugt.
|
|
|
Post by Adam Philips on Nov 13, 2014 14:05:56 GMT 1
attention, passengers! Så er der kommet nyt kød på programmet. Mr. Philips vil nemlig også gerne have nogen at lege med. Kom glad!
|
|