|
Post by Lois Lethbridge on Nov 13, 2014 14:37:40 GMT 1
We-hell, ADAM!
Lois og Adam har lidt fået foræret en relation, i og med at Lois er vejleder og Adam er præfekt - det må nødvendigvis fordre et samarbejde af én eller anden karakter. Lois har alle de store armbevægelser, som Adam netop ikke er i besiddelse af, så jeg kan ikke forestille mig andet, end at Adam synes, Lois er viiirkelig irriterende. Det er måske meget vel gensidigt, men kan gå hen at blive ganske interessant, hvis der forelægger et tvungent bekendtskab på trods af det. Hvad-ved-jeg?
|
|
|
Post by Adam Philips on Nov 13, 2014 14:47:25 GMT 1
Lois Lethbridge - Som sådan tror jeg ikke, det er armbevægelserne, der gør Lois til irritationsmoment i Adams optik, så meget som det er hendes sunshine-attitude. Adam sætter realisme meget højt, og hvis en pige er lidt for happy-go-lucky, fodrer det hans stereotyp om hunkønnet. Til gengæld kan han ikke holde sig fra at anerkende hende eftersom hun har fået sat sig i en vejleder-position. Så alt i alt vil han nok have et temmelig ambivalent forhold til hende, og nok ikke tage kontakt medmindre det selvfølgelig var krævet af ham.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 13, 2014 17:31:20 GMT 1
Yo Rach
Beatrice: Min første indskydelse var, at han vældig gerne ville være hendes roomie! Ved bare ikke, om det bliver for komplekst, især når de nu spiller på rivaliserende hold . Jeg tænker dog, at de i hvert fald må have spillet på samme hold på Hogwarts, -det kan de vel godt have nået med kun 3 års aldersforskel? Max er pænt seriøs omkring sit spil og har nok også været det omkring sit hold, men derfor kan han da godt have lagt lidt an på Bea uden for sæsonen? Ved ikke helt, hvad der er bedst. Kammerater? Venner med fordele? Forhenværende something.. Der er alt for mange muligheder! Adam er nok for seriøst til min dreng :b
|
|
|
Post by Adam Philips on Nov 13, 2014 17:42:37 GMT 1
Maxwell Attwater - Yo til dig også CC! Jeg har desværre glemt at opdatere min plottråd, for Bea har allerede fået sig en roomie, og tænker også det ville være lidt en tense stemning, når de (som du selv bringer på banen) spiller for hver deres hold. Mht. løveholdet kunne de sagtens have været der og fået etableret et udmærket kammeratskab derigennem. Tre års forskel på Hoggy ser jeg dog som værende begrænset for forhenværende eventuelt-mere-end-venskab. Jeg mener 17-14? Ej, vel. Bea er også først selv lige flyttet tilbage til området efter at have boet i New Zealand i et halvt års tid, da hun spillede for et lokalt hold dér, men tænker de jo eventuelt kunne have holdt kontakten - have hooket up, da hun kom hjem igen eller sådan? Vi kunne også bare prøve at smide dem sammen og se, hvad der sker? Eventuelt over en drink? Mht. Adam er han jo også lige ung nok, og har stadig ikke engang forladt Hoggy, så han må bare samle støv for nu.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 13, 2014 17:44:41 GMT 1
Åh ja, 17-14 er nok lige vildt nok. Lad os bare smide dem sammen og se, hvor de ender henne !
|
|
|
Post by Gwen on Nov 13, 2014 21:08:11 GMT 1
Jeg har kigget lidt på dine to karakterer og grublet lidt! Til Beatrice ved jeg ikke om jeg har så meget, mine karakterers alder ligger lidt forskudt fra hendes. Carran Reynard er dog stor fan af BB holdet der, specielt med sådan en flot pige på holdet. Adam har jeg også Carran Reynard til samt et ønske om at lave hans søster, men hvis du ikke er game er det fint nok x) Jeg har dog en ide om at Adam og Carran godt kunne være en eller anden form for venner. Måske? De kan være intellektuelle sammen. Diskutere osv. Jeg har ud over dette også Hector Attwater og Geneva Greengate du må sige til hvis de har interesse!
|
|
Ajax Rhodes
Box-navn | Conflux |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Redaktør og butiksmedarbejder |
|
Post by Ajax Rhodes on Nov 13, 2014 21:16:31 GMT 1
Idé: Ajax skal interviewe Bea til sit magazin. Vi ser hvad det udvikler sig til.
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 13, 2014 22:20:49 GMT 1
Carran Reynard - Bea samler altid på fans, så det er helt i orden! Mht. ham og Adam kan jeg godt se et venskab, omend et noget overfladisk af slagsen. Debatter og andet nørde-snak er han altid med på. Der kræves normalt et par år for at komme dybere under huden på A. JÆS! Søstermusen. Det ville glæde mig. Vi må bare lige smække hovederne sammen omkring FC, så. Ajax Rhodes - vild med ideen! Lad os gøre det.
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 13, 2014 22:26:33 GMT 1
Ja, Carran er heller ikke typen der taler om følelser og den slags så det skal nok gå xD Jeg havde overvejet Eleanor Tomlinson (2006) men jeg ved ikke om du er med på den, ellers så kom gerne med forslag!
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 13:47:35 GMT 1
okay, jeg smider lige et par idéer på bordet mellem Theo og Bea! Først og fremmest så er der jo den store aldersforskel mellem dem, men grundet troldmandens åbne personlighed, så tror jeg ikke at det gør meget. Han er selv Quidditchspiller, dog for Tutshil Tornadoes, så måske der kunne komme et kendskab ud af det? spørgsmålet er bare om de bryder sig om hinanden? kunne godt forestille mig at Beatrice og Theodore har en kompetitivt venskab? bare sig hvis jeg er helt hen i hampen!
|
|
Cerise Monet
Box-navn | Rach |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Healer |
Andet | Blandet wilie |
|
Post by Cerise Monet on Nov 16, 2014 20:12:19 GMT 1
opdatering Så er der et nyt skud fra stammen i form af Cerise!
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Nov 19, 2014 16:32:45 GMT 1
Maggie og Cerise, er dem jeg umiddelbart vil gribe fat i! De er samme årgang og når jeg kigger på hendes profil, er min umiddelbare tanke, at de er temmelig ens. En betragtelig forskel, som kunne være nice at gribe fat i, er det faktum at både Maggie og Cerise var hårdtarbejdende studerende, men modsat Cerise, var Maggie ikke lige så heldig med kærligt dril som Cerise, mange tak til flyveører og overbid.
Jeg tænker måske, at der kunne være noget i det? Der er mulighed for at de kan være veninder, men jeg tænker også der kunne være grobund for at de decideret ikke kunne lide hinanden, fordi de er så ens og alligevel har haft så forskellig en oplevelse af skoletiden? Det var bare en strøtanke og jeg ved ikke hvad du har forestillet dig med Cerise og om det rent praktisk overhovedet kan lade sig gøre.
Desuden er Maggie gode veninder med Pippa, Theodores lillesøster, så hun kender også udmærket Theo. Så om ikke andet, er der også noget der.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:39:22 GMT 1
Ha. Ha. Ha. Adam og Cas skal clashe så hårdt at jorden ryster.
Jeg har ikke mere at sige. It needs to be brutal.
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:37:53 GMT 1
Fergus er i mellemtiden også kommet til. Han har undervist alle dine karakterer på et tidspunkt, så Cerise og Bea må kende ham.
Han synes Adam er en fornuftig knægt med de rette intentioner. Han skulle lige tage at få fingeren ud og få indkasseret nogle kollegiepoint. Hvordan har Adam det mon med sin FMMK-professor?
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 23, 2014 14:37:42 GMT 1
Jeg vil rigtig gerne have en relation mellem Adam og Magnolia. For det første er de lige gamle og fra samme kollegium. De har det begge fint med hvordan samfundet er opdelt, og de er begge typer der gerne vil skabe det bedste grundlag for dem selv, så de kan bevise deres værd når de (snart) går ud af skolen. Magnolia består klart af de kvaliteter der skal til for at blive præfekt, men det har aldrig været i hendes interesse, da hun aldrig har haft brug for at have ansvar over for andre, men bare at sørge for sig selv, egentlig. Maggie hviler ret meget i sig selv, og kan lige så godt lide at sidde og snakke stille i opholdsstuen, som hun kan lide at der sker en masse. Hun kan have den svaghed at hun kan føle sig lidt bedre end andre, ikke at det er noget hun viser, det er bare tit en følelse hun har. . .
Okay, det var en længere beskrivelse af hende. Håber hun lyder som en du kunne have lyst til at plotte med!
|
|