|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 23, 2014 20:58:51 GMT 1
Jeg synes vi skal finde ud af noget mellem Cas og Mag. Mest bedømt ud fra det grundlag at du her har en elev der ikke kan se hvordan samfundet ellers skulle have udviklet sig efter mugglerne fik besked om magiens eksistens, og dermed også er fortaler for opdelingen.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 24, 2014 15:02:48 GMT 1
Nu siger du her. Mener du Mag? Det går jeg ud fra. xD Jeg tænker Magnolia betragter Cas som en galning.
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 24, 2014 15:13:27 GMT 1
Oops. Ja, ja det var selvfølgelig hende jeg mente! Nej da. . . måske, lidt. xD! Ej, sådan ser hun ham ikke. Hun respekterer ham for at stå inde for sine holdninger - hun er bare ikke enig. Hun ser ham ikke som en galning, blot som en med en ret urealistisk tilgang til hvordan han vil ændre på hele situationen.
|
|
|
Post by Emma on Nov 24, 2014 20:12:56 GMT 1
Ikke? Det er ellers sådan de fleste Camden-tosser betragtes! Og han er i den grad en Camden-tosse. Derfor synes jeg selvfølgelig sagtens de kan komme op og toppes.
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 24, 2014 20:29:39 GMT 1
Nu har jeg heller ikke helt kunne finde et sted hvor du specifikt beskriver hvad hans vision går ud på, men jeg tænker ikke at hun ser ham som en komplet galning, selvom hun bestemt heller ikke er fortaler for det han går og laver. Jeg tænker de sagtens kan have et par heftige diskussioner, det kan vi sikkert få noget sjovt ud af.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 27, 2014 19:04:26 GMT 1
Jeg synes bare vi skal prøve dem af. De er jo i kunstforeningen sammen, så det må vi næsten kunne få noget sjov ud af!
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 23:00:05 GMT 1
*smider Cam ind i plottråden*
Min hjerne har ikke nogle gode idéer, så nu smider jeg hende bare ind, og så må du råbe højt, hvis du får en god idé!
|
|
|
Post by Emma on Nov 27, 2014 23:57:48 GMT 1
Tjah. Du kan jo overveje relationer til Casimir, Callista og Terrance i hvert fald!
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 16:02:22 GMT 1
Piper er ubesluttet omkring hele konflikten. Hun forstår ganske enkelt ikke helt, hvad det er der foregår, så alt afhængig af hvor aktiv Casimir er i sit forsøg på at formidle det videre, så kunne der være noget her. Det kunne være meget fedt, at få lov til at tvinge hende til at tage stilling til det hele.
Hun kunne evt. sagtens selv opsøge ham for lige at få forklaret, hvorfor det lige er at man skal blive så oprørt over det.
Vi skal lege med Callie og Piper. Jeg ved slet ikke, hvordan de kommer til at spænde af og har en følelse af at det kan være både godt og skidt. Men vi ved jo allerede, hvordan de kan smækkes sammen indledende.
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Dec 10, 2014 23:09:17 GMT 1
Hey! Terrance & Noelle Athena SwannPersonligheds mæssigt, ville de passe godt til hinanden. Måske endda kunne udfordre hinanden mentalt. Noelle tilslutter sig helst lidt ældre selskab, da hendes tålmodighed simpelthen ikke er der til alt for unge og umodne mennesker. Desuden er hun tidligere Ravenclaw elev. Brody & Isabel Selene SwannIsabel er tidligere Slytherin elev og nu i lære som sladder jounalist for Alt for heksene. Hun er altid klar på et interview eller en tur i byen. Hvis du har andre forslag, så skriv dem endelig til mig - er klar på lidt af hvert
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Dec 11, 2014 0:09:49 GMT 1
Terry & Noelle kender helt sikkert hinanden, eftersom hun, som du siger, var på Ravenclaw i sin skoletid (dog inden han blev overhoved, men pyt med det). Til gengæld tænker jeg ikke, at han kommer til at se hende som andet end sin elev før om minimum ti år! Vi kan sagtens smide dem sammen, men jeg fornemmer lidt at venskab er blokeret af, at han har undervist hende. Til gengæld kan hun passende kende Callista Reynard, som kun er tre år yngre og også på Ravenclaw eller Kenna F. Kinnaird, som i stedet er fire år ældre og også var ravn i sin tid (samt Professor Froggenhall den ældstes datter). Nu er hun auror. Brody kunne eventuelt have haft en kortvarig affære med Isabel for noget tid siden? Tydeligvis ikke så længe med tanke på hendes alder, men evt. tidligere i år? Ellers kan jeg også tilbyde hende Kenna F. Kinnaird. Hovsa, Night, dig glemte jeg lige! Jeg er totalt frisk på Pip og Cas og Pip og Callie. Umiddelbart tænker jeg vi tager Cas først eventuelt til julefesten, but idk?
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Dec 11, 2014 0:49:27 GMT 1
Åh gud ja! Hvis Terry og Noelle har været på Hogwarts på samme tid, så er den da stensikker, at de kender til hinanden. Så skal vi bare huske, at de kender hinanden som Professor Tweedy og Miss Swann. Aldersforskellen har jo en del at skulle sige, så det kan godt blive lidt problematisk med et decideret venskab.. meeen i og med at Noelle er så meget nørd som hun er, så kunne det jo være, at Professor Tweedy havde en yndlingselev i mugglerstudier-klassen?
Det kunne faktisk være skægt, hvis Noelle måtte undervise eller være frivilligt vejledende for Callista? Siden hun jo er 3 år yngre, så ville Noelle næppe indgå et venskab.
En kortvarig affære imellem Isabel og Brody er jeg med på - men siden at Isabel har den her facade så tror jeg lige vi skal have nogle detaljer på plads, så som .. Hvor dybt deres forhold var og hvornår de var sammen osv.
Mht. Kenna, så er det op til dig. Isa kunne faktisk godt bruge en veninde.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Dec 11, 2014 1:10:57 GMT 1
Yndlingselev er en mulighed. Terrance sætter an på elever, der er i stand til at se en sag fra mange sider og kan argumentere for den. Hvis det kører for Noelle, så kan vi godt sige, at det har været tilfældet.
Callies mål er at blive healer, ligesom hendes mor og far er (og de må have et vagt kendskab til Noelle). Jeg ved ikke om hun ligefrem ville bede om vejledning, netop fordi begge hendes forældre allerede er der, men det kunne godt være, at de satte et møde op for at hun kunne få en rollemodel på sin egen alder. Idk? xD Jeg synes ikke tre år er en forhindring for venskab overhovedet, men det må være dit call.
Brody har ikke haft forhold siden skoletiden. Jeg ved ikke hvilken facade vi snakker om, men jeg tænker umiddelbart bare at de har spist noget mad og delt en seng et par gange.
Ken er ret umiddelbar og venlig. Hun gider ikke bullshit og det kan ske, at hun synes Isabels erhverv er lidt snusket, men vi kan jo evt. prøve dem af. Med Noelle tænkte jeg de kendte hinanden fra skoletiden, med Isabel ved jeg ikke lige hvorfra?
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Dec 11, 2014 1:22:22 GMT 1
Om Noelle kan svare for sig.. tro mig, hun er en tro kopi af Hermione ift. skole, flid og optik generelt. Så yndlingselev.. eller blot én af dem, kan hun jo sagtens være - dvs. et glædeligt gensyn imellem dem?
At Callie vil være healer, ser jeg som perfekt. Noelle kan have kendskab til hendes forældre, evt. hvor de har skaffet hende en plads som lærlig på Skt. Mungos, og den vej igennem er de blevet introduceret for hinanden. Så længe deres personlighed klikker sammen, så ser jeg intet i vejen for det, men igen.. generelt så er Noelle altså lidt speciel og vil nok aldrig helt kunne snakke om ALT med Callie pga. aldersforskellen. Jeg synes, at vi skal give det et seriøst skud!
Et overfladisk forhold, hvor der intet 'label' var, er det som jeg ser det, imellem Brody og Isabel. Vi kunne evt. sige i løbet af denne jule tid, bare sidste år? - bare mere så den er helt klar for os begge.
Ja, klart. Noelle og Ken må jo have boet sammen i tårnet i et par år, hvis jeg regner rigtigt. Måske kommet snak, og så møder hinanden igen et sted i Hogsmeade.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Dec 11, 2014 1:28:50 GMT 1
Terry - Noelle - yndlingselev, tjek.
Forskellige venner har man forskellige relationer til. Det er der jo ikke noget mystisk ved. ^^ Callie - Noelle - venner gennem en af forældrene, tjek.
Brody - Isabel - affære sidste år, tjek.
Mht. Noelle og Ken, så er det nok primært Noelle, der genkender hende, kunne jeg forestille mig. Mest fordi hun var en bette tøs da Kenna stadig gik på Hogwarts. Men der er helt sikkert potentiale for en tråd.
|
|