|
Post by Terrance Tweedy on Nov 14, 2014 19:53:38 GMT 1
Præcis min pointe. Det er lidt en udfordring at have lyst til at strangulere hinanden, hvis man ser hinanden jævnligt i vennelag - og det gør de så. Men måske har en af dine karakterer også brug for at få et lidt mere positivt forhold til Brody ;D
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 14, 2014 19:57:39 GMT 1
Du har ret! Max må på "Jeg elsker Brody" holdet for at skabe lidt ligevægt i verden! Og ellers må de holde sig til lidt venlig rivalisering..... Over en øl eller ni
|
|
|
Post by Callista Reynard on Nov 14, 2014 21:13:10 GMT 1
Brodys fanklub! Ej. Men venlig rivalisering lyder dælme godt. Mange øl. Alle øllene. Alle damerne? (du dræber mig med Sam Claflin). Something something.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 14, 2014 21:32:50 GMT 1
Brody er jo alle yngre Quidditchspilleres idol! Or something like that.. Yes.. Hvis de går i byen sammen, har damerne ikke en chance!
|
|
Eryn White
Box-navn | Gaz |
Alder | Tyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Eryn White on Nov 18, 2014 22:16:25 GMT 1
Okokok, nu fik jeg lige taget mig sammen. Ser du, min kære Eryn, som ikke længere går på Hoggy, var kæmpemæssig fan af faget Mugglerstudier. Jeg har regnet på det, og det kommer lige til at kunne passe med, at Terrance kunne have haft hende sidste år, og så tænkte jeg bare, at det var for godt til at være sandt, osv. Anyway pointen er, at jeg tænkte, det kunne være meget hyggeligt, hvis de to kan snakke lidt om mugglerting, og skuede jeg jo også, at du søgte nogle, der kunne have/have haft et lærercrush på ham, og så siger jeg bare: voila, Eryn, yesyes. Hvad tænker du? De kunne stadig ind i mellem mødes og tage på "mugglertur" til London.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 18, 2014 23:35:14 GMT 1
Terrance & Lucy Da jeg skrev mit indlæg, var jeg ikke helt klar over, hvad The Hallows egentlig stod for *facepalm*, men det er jeg nu! Og vores to sødlinger er jo totalt enige i det der politik - Lucy er bare ikke så politisk aktiv. Geneva og Lucy har et godt venindeforhold til hinanden, og hvis Geneva havde tilladt det, ville de nok have været en del tættere. En vennetrekant med lidt action er altså en klar mulighed. Hvad er Terrances forhold til Geneva? Mellem Terrance og Lucy kunne jeg dog godt tænke mig, at de har en baggrund sammen. Lucy har altid været lidt kedelig, men måske har de oplevet noget grænseoverskridende (for Lucy) sammen på Hogwarts? Hvad synes du?
|
|
|
Post by Emma on Nov 19, 2014 10:07:00 GMT 1
Gaz: Yay. ^^ Jeg har søgt - og jeg har fundet. Det var et nuværende lærercrush jeg ledte efter og Gwen og Mer har vist begge kastet sig lidt over den. On to the good stuff: Jeg ved ikke helt hvad din fortolkning af indholdet i mugglerstudier er og det tror jeg lige vi må have på plads først. Eryn er jo en af de få, få fuldblods, så hun kan ikke have noget følelsesmæssigt forhold til hele mugglertingen, men faget mugglerstudier er ikke længere et forsøg på at forstå mugglerne. Kort sagt er det propaganda fra ministeriets side og Terry er den glade bringer af det budskab, at segregering er en skide god plan. Er det det budskab Eryn synes er godt eller synes hun at toastere er spændende? Det tror jeg lige vi må have på plads i første omgang, uden at det betyder, at jeg har taget nej-hatten på. Pisse fedt at du besøger plottråde - det er en fantastisk og åben måde at plotte på! <3 Josie: Terry er rimelig meget pals med Geneva, er min fornemmelse (vi har en strandet fortids-ting liggende et sted udenfor MU, but that's it). Jeg tænker godt der kunne være tale om en eller anden slags sometimes trekløver hvad de tre angår, men det kommer selvfølgelig an på hvad Geneva Greengate siger til den idé? Der har jo helt sikkert lige været noget aldersforskel på Hogwarts, men senere hen ved vi jo at den slags udligner sig (bare se på os alle sammen). Grænseoverskridende kan jo have været eftersidning efter et eller andet dumt eller de kan have forvildet sig udenfor efter sengetid, idk? Terry var lidt en nørd, men hvis der var noget han kunne vinde ved at bryde reglerne, kan det godt være han kunne lokkes ud...
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 19, 2014 13:13:42 GMT 1
Terrance & Lucy Jeg er med på en trekløver, hvis Gwen er! Som sagt tror jeg ikke, at det har været Lucys idé at hive ham med ud efter sengetid, og Geneva har måske været for ung til at gøre det på den tid. Men eftersidning er jo en mulighed - så kan de grine af det nu, hvor de er blevet voksne. Nu har vi da et grundlæggende plot, og så synes jeg, at de skal mødes i en tråd, så vi lige kan mærke efter hvordan de egentlig fungerer sammen!
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 19, 2014 20:21:04 GMT 1
Jaaaaaa omg ja omg! Trekløver ftw! Jeg er helt med på dette. Geneva er nok bare gået med for at være sammen med de seje gamle elever. Hun har nok været medløber en del tid og så til sidst rent faktisk endt med at være enige med dem. Lucy og Terry er også to af de eneste hun ikke er mega overfusende overfor, rent faktisk venlig.. eller.. det må Josie bedømme. Vil rigtig gerne have en tråd med dem!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 19, 2014 21:10:49 GMT 1
Lucy synes i hvert fald, at hun er venlig, og så er alt jo godt. Jeg vil også have en tråd med dem asap! Emma starter!
|
|
|
Post by Emma on Nov 21, 2014 0:27:19 GMT 1
Og tråden er opdateret med nye karakterer! Yummyness!
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Nov 21, 2014 0:28:34 GMT 1
Jeg kan godt starte en tråd i weekenden, ladies! ;D
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 23, 2014 19:02:23 GMT 1
Heeey Emma! Jeg har jo Hector Attwater og han har været aurorlærling med Kenna i tre år! Synes der er god grund til at snakke lidt om deres relation. Hector og Maggie var sammen noget tid efter Hogwarts, men det glider lidt ud i sandet efter hun tager afsted og de mister kontakten lidt.. Så der er mulighed for hvad du lige har lyst til! Hector har helt sikkert syntes om hende, hun virker som en skøn karakter! Og der ligger helt sikkert en åbenlys konflikt i at hun stadig er auror og han render rundt som uregistreret varulv, men ja, kommer an på hvad du har lyst til x)
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 23, 2014 20:21:52 GMT 1
Woop woop. Kenna er et wildchild! Jeg ved ikke hvilken vej hun og Hector kunne være gået. Umiddelbart tænker jeg noget venskabeligt?
|
|
|
Post by Catherina Philips on Nov 23, 2014 20:25:22 GMT 1
Det lyder fint!
|
|