|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 20, 2012 17:46:24 GMT 1
AISLING OG KEVINDet lyder super godt! Partnerskab i botanik med en smule akavet stemning lyder godt. Der er faktisk en anden faktor, Aisling har en storebror der er ret ond og allerede har gjort livet surt et par gange for Matthew Blythe på Slytherin. Hvis du har lyst, kan det sikkert også ha været sket for Kevin. Han er rimelig sindssyg og har på MS (søstersiden efter Hogwarts) dræbt to mugglerfødte x) Aisling har derfor først efter Teo gik ud, ændret holdning, da han har været meget efter hende. Anyways, jeg vil lige se hvad du siger til det her før jeg skriver mere xD ELISIA OG KEVINDet lyder som en hyggelig ide - de endte i samme båd, måske også i samme kupe? Jeg er helt med på det nære venskab, men hvor tæt er jeg ikke sikker på. Elisia har en bror der er varulv, hvilket er hemmeligt, og hun har ikke fortalt det til nogen endnu. Det kunne jo blive Kevin.
|
|
|
Post by Kevin Allaire on May 20, 2012 18:02:45 GMT 1
Aisling ! Jeg kunne godt forestille mig at Ais' storebror har kendt til Kevin, ikke mindst fordi der også har været arbejde udenfor timerne som de to har skulle lave sammen. Kevin er god til at vende den anden kind til, men det har uden tvivl gjort det svært for ham at godtage den nye Ais og tilgivelse er trods alt også noget der skal fortjenes ;)
Elisia ! Samme kupé kunne de også have delt :) Hvis deres venskab er tæt så har Kevin, i løbet af de seks år de har kendt hinanden, sikkert opfanget at noget ikke er helt som det skal være, men han behøver ikke naturligvis at have nogen mistanke om hvad det kunne være. Han stikker trods alt ikke næsen i ting der ikke vedkommer ham, medmindre han kan fornemme at det ikke er for det bedste. Måske, en dag, kan de begge dele deres dybeste hemmeligheder med hinanden :)
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 20, 2012 21:00:13 GMT 1
AISLING OG KEVINJa ok, men nu er alt det med dem han har slået ihjel ikke sket på MU endnu - tidsforvirring. Anyways det siger vi bare, selvom jeg ikke rigtig ved hvad vi skal stille op med dem nu så. Er der noget der kunne begrunde en tråd? ELISIA OG KEVINJa ok, det ville også være mærkeligt hvis han begyndte at snage. Det er en aftale - jeg tænker en sommerferie tråd kunne være interessant? x) måske kan de besøge hinanden og sådan? Jeg tror snart det må være på tide at Elisia fortæller det til nogen xD
|
|
|
Post by Kevin Allaire on May 20, 2012 21:18:25 GMT 1
Aisling ! Jeg er med - ingen tidsforvirring ;) Der er sikkert en opgave de skal klare sammen, hvilket er en god start på en tråd, som jeg også påtager mig at begynde!
Elisia ! Sommerferie tråd it is! Men denne starter du ;) Og så er det nok også nemmest hvis det er Kevin der besøger Eli, nu hvor du starter.
|
|
|
Post by Elisia Thorne on May 21, 2012 7:14:46 GMT 1
KEVIN OG AISLINGJeg skriver bare til mig selv sorry >< anyways lyder fint! ELISIA OG AISLINGFino! Der er lidt tid til sommerferien men det går nok xD
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jul 20, 2012 10:29:12 GMT 1
eilionoir & aisling
[/font][/size] Jeg kan se, at Aisling og Lewis er gode venner. Og det betyder, at Aisling og Eilionoir må kende til hinanden. Jeg tænker lidt, at der bestemt ikke er noget nært venskab mellem disse to, og garanteret heller aldrig kommer det. Specielt ikke, når Lewis og Eilionoir bliver fjender senere hen i spillet, når min lille heks skifter parti. Men hvad synes du? Er jeg helt forkert på den?
eilionoir & elisia[/font][/size] Jeg er sådan lidt på bar bund, udover at de går på samme årgang. Ved ikke helt, hvordan deres forhold til hinanden kunne være?
eilionoir & gareth[/font][/size] Eilionoir vil helt klart gerne være venner med den kære Gareth, der ser ud til at have de samme familieproblemer som hende. Jeg tænker, at de sagtens kan være rigtig gode venner, og meget indforstået med hinanden, når de er sammen?
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Jul 20, 2012 10:57:57 GMT 1
AISLING & EILIONOIRDa deres 'elskede' fædre begge arbejder ret højt i Ministeriet, ville det vel også være muligt at de i hvert fald kendte lidt til hinanden og så også igennem Lewis. Men det er nok bare et meget overfladisk bekendtskab og nok ikke noget nært. Aisling er jo nærmest allerede fjender med denne Lewis dreng, da hun er begyndt at rykke over mod den anden side. Hun har dog ikke gjort det officielt endnu. ELISIA & EILIONOIRNej jeg kan heller ikke se så meget andet end klaseskammerater her. De må have haft et par timer sammen hist og pist x) GARETH & EILIONOIRHelt klart. Gareth er altid meget imødekommende og han vil til enhver tid hjælpe hende hvis hun har brug for det. Jeg kan sagtens se dem som gode venner.
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jul 20, 2012 12:17:53 GMT 1
eilionoir & aisling
[/font][/size] Nårh, så hun er en af dem, som skifter politisk standpunkt? Det er Eilionoir også. Hvor meget hun ændrer på det, er jeg dog ikke helt sikker på endnu. Men overfladisk venskab lyder som en god ting lige nu, i hvert fald indtil Aisling officielt skifter standpunkt :)
eilionoir & elisia[/font][/size] Klassekammerater it is then!
eilionoir & gareth[/font][/size] Og hun vil helt klart også være der for at støtte ham. På flere forskellige områder^^ Ej, han er sådan en, hun godt kunne bruge hyggelige aftenstunder sammen med foran en åben pejs og en kop chokolade, eller the :)
[/center][/blockquote]
|
|