|
Post by Elisia Thorne on Oct 7, 2011 21:01:50 GMT 1
A I S L I N G the w o r l d has somehow s h i f t e d Slytherin | 16 | Sjette årgang[/center][/size] Aisling har haft en lettere turbulent fortid, mest på grund af hendes lettere syge storebror, der påvirkede mange af hendes holdninger I lang tid. Der skete dog noget med hende da han gik ud af skolen. Pludselig, var han ikke omkring hende mere, til at sørge for at hun mente det hun burde, og nu er hun derfor ved at finde sig selv på ny. Aisling har i løbet af årene opbygget sig flest fjendskaber end venskaber, og jeg kunne derfor virkelig godt bruge nogle, som der var mulighed for at hun kunne være venner med. Aisling har været sammen med Samuel en aften, hvilket ente ret dramatisk med en vase der blev smidt i gulvet, men i øjeblikket kredser hendes tanker om Matthew Blythe som hun også fulgtes med til Halloween festen. Matthew Blythe – officielt venskab, lidt mere fra Aislings side afIona Aiken - gamle bedste venindeAnnabel Baker – kommende venindeKathleen Kennith - venindeSamuel Abott – engangsknald, dybt hadAnessa Yates – fjendskabSimon Lithgow – ikke ligefrem vennerEmrys Cadwallader – venskabThomas Chancellor – barndomsvenLewis Murdoch – god venElliott Ledford – god venJack Arrington – politisk kammeratPROFIL E L I S I A c h a s i n g down a d a y d r e a m Ravenclaw | 17 | Sjette årgang[/center][/size] Elisia er en sød og imødekommende pige, med en klar retfærdighedssans og et dybt ønske om at hjælpe udsatte mennesker. Hun går samtidig meget op i sin skole, og sørger for at lave sine lektier. Elisia har et virkelig tæt forhold til sin bror og vil gøre alt for at hjælpe ham. Hun har en lettere naiv drøm om at finde en kur til ham, men chancen er ikke stor, da han er varulv. Elisia er vejleder og bruger især dette når hun opdager nogle der driller folk, hun er ikke super skrap som vejleder, hun ser mere sin titel som en rådgiver, altså bogstavelig talt en vejleder og ikke en ”straffer”. Lige i øjeblikket er der et par drenge hun er interesseret i, men ikke noget virkelig følelsesladet endnu. Hun har desuden været kæreste med Simon Lithgow, men de har et helt okay forhold nu, der er ingen fjendskab der. Hun ville have det helt fint med at en af hendes veninder begyndte at være kæreste med ham.
Emmett Thorne - brorSimon Lithgow - ekskæresteHeather Heartfield - venindeCharles McDonald - ven, uskyldig flirtWilliam Ethans - ven, måske mereJessie Blythe - bekendtKathleen Kennith - venligt bekendtskabIona Aiken - ikke ligefrem vennerSarah Bones – politiske vennerEmilia Bones – veninde, kollegie kammeratJack Arrington – ærkefjendeRhiannon Maddox – god venindePROFIL G A R E T H b r e a k i n g the family t r a d i t i o n Gryffindor | 15 | Femte årgang[/center][/size] Gareth er for det meste en munter fyr, med en god sans for humor og et loyalt, modigt hjerte. Han ser sine venner som sin familie, og vil gøre alt for dem. Gareth har både pige og drenge venner, men hans romantiske liv har ikke set så flot ud for det meste, da mange piger bare ser ham som ham den søde der er lidt kluntet. Han har heller ikke noget talent for at være en scorekarl. Grunden til at Gareth er så loyal overfor sine venner, er at han ikke har andet. Han er det sorte får i sin familie, han stammer fra Maverick slægten, og han søster og mor er derfor konstant utilfredse med hans syn på livet – og derfor ham. Han svinger hele tiden mellem at gøre det han mener er rigtig eller at få sin families accept. Det er meget hårdt for ham ikke at blive elsket af sin mor, og han kan derfor nogle gange blive i rigtig dårligt humør, mest på grund af de breve hun nogle gange sender ham. Jessie Taylor Blythe - god venindeEmanuel Maverick - kritisk familieWilliam Ethans - ligesindet familie, god støtteIona Aiken - konkurrentSarah Bones – venindeEmilia Bones – venindeJack Arrington – ærkefjendeRhiannon Maddox – politisk venindePROFIL D U L C I B E L L A b l i n k i n g in the s t a r l I g h t Spådomslærer | 39| Ravenclaw[/center][/size] Dulcibella, som hun stædigt afskyr at blive kaldt, er en dame i sin bedste alder med masser af erfaring på bagen og er bestemt ikke så let at tryne. Hun kan godt virke en anelse streng, men man finder hurtigt ud af at hun har et retfærdigt gemyt og ikke tåler at nogen af sine elever lider på nogen måde. Der skal meget til for at hun mener elever skal smides ud, og hun foretrækker altid at give dem en eftersidning. Det bliver ofte til at de får lov til at polere hendes spådomskugler. Hun har været længe på Hogwarts nu, og er efterhånden blevet en respekteret lærer. Når det kommer til hendes kollegaer har hun det såmænd fint med dem alle og jeg kan ikke se nogen grund til at nogen af dem skulle være fjender, ved mindre din karakter er grusom overfor eleverne, hvilket jeg nu ikke lige tror på sker. Desuden er hun en seer, og hvis du har brug for et plot med dette så sig bare til.
Dale McFarlane – venner, måske mere Emanuel Maverick – partners in crime Mayra Garcia – ven, respekteret kollega Annabel Baker – en af favoriteleverne
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Oct 9, 2011 8:13:11 GMT 1
William Ethans: Aisling: Nahh.. der er vist ikke grobund for andet end et "ikke ligefrem venner" her. Han må siges at være meget af det hun hidtil har slået ned på hos fuldblods magikere, så tvivler på noget venskabeligt forhold her.... Elisia: Som vejleder og præfekt må de have mødtes og haft en smule med hinanden at gøre. Så et venligt bekendtskab? Han er åben for mere end det, men ved ikke lige hvor meget du allerede har til hende. Gareth: Sjovt som den del af familien er faldet ud. William og Gareth er fætre (mødrene er søstre) og deler deres syn på lighed mellem mugglerfødte og fuldblods. To sorte får der burde have fundet noget hos hinanden. Om ikke andet så et andet familiemedlem der forstår. Heather Heartfield: Aisling: Tror jeg ville være en eksplosiv blanding. Heather er allerede nær veninde med Anessa, så det nærmeste her ville være kølig distance... Elisia: Samme kollegium, men Heather er årgangen over (skønt en smule yngre *lol*). Som vejleder og med det dejlige væsen vil Elisia være en Heather har hæftet sig ved og vil synes om at være sammen med. Selv er hun en temperamentsfuld dame med blikket på målet og en vilje til at nå derhen. Muligheder lidt mere end bekendtskab kunne være der, måske endda for venskab? Gareth: - Kathleen Kennith: Aisling: Kathleen er fra samme årgang som Aisling, men fra Ravenclaw. Hun har aldrig været politisk aktiv og bliver det heller ikke, men prøver så vidt muligt at behandle alle ens. Hun ser livets lysere sider og har let ved at tilgive folk deres fejl - for det meste i hvert fald - hvilket måske var noget Aisling havde brug for? En veninde, der er åben for at hun er ved at ændre sig og ikke har været blandet ind i noget af det der er sket tidligere? Elisia: Samme årgang og kollegium, så som minimum burde de kende hinanden efter 5 år på skolen, måske endda være blevet veninder? Kathleen er som sagt temmelig åben overfor bekendtskaber med et lyst væsen og en afslappet tilgang til tilværelsen. De eneste punkter hun altid er seriøs på er hvordan hun føler for folk og sine studier. Gareth: -
|
|
|
Post by Gareth Collins on Oct 9, 2011 16:01:06 GMT 1
WILLIAM ETHANS &AISLING Det skal nok passe, lad os bare springe over x) ELISIA Altså hun er stadig åben overfor diverse forhold, og af hensyn til romantik er der heller ikke noget fast. De fleste af de drenge hun har med at gøre, tja det er sådan lidt useriøst crush. Så ja der er åbent her x) Tror sagtens at de kunne komme godt ud af det med hinanden, og jeg kan se de begge to er interesserede i eliksirer, det kan vel ikke skade. GARETH Helt klart! Altså de må jo ha mødt hinanden et par gange til diverse familie komsamner osv. Og så ret hurtigt ha fundet ud af at de kunne snakke sammen, jeg er helt med på at de kan være gode venner på den vis som du skriver om x)
HEATHER HEARTFIELDAISLING Endnu en gang, ja, de kan vist ikke lide hinanden heller xD ELISIA Heather lyder også som en pige Elisia ku være venner med, måske endda gode venner. Elisia er jo også ret ambitiøs og målrettet, og jeg tror sagtens de kunne klinge sammen x) GARETH ja.. lidt for langt fra hinanden i form af alder og kollegium KATHLEEN KENNITHAISLING Det lyder som en pige, Aisling virkelig kunne ha brug for. Aisling har også haft sine gode sider førhen, men de er blevet skjult lidt, fordi hendes storebror har været så meget efter hende hver gang hun har gjort noget han ikke mente var den rette måde at opfører sig på. ELISIA Jeg kan sagtens se dem som venner ja, altså måske ikke vildt tætte, bare fordi det er lidt mærkeligt at have to karakterer der er gode veninder med den samme karakter.. xD ved ikke rigtig hvorfor men ja.. de kender jo helt klart hinanden osv. GARETH tjah.. der er vist ik så meget her heller xD
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Oct 11, 2011 18:31:17 GMT 1
William Ethans:Aisling: Vi springer *puf* Elisia: Se det lyder som om vi bør få dem en ind i en tråd og se om kemien er der X) Jeg tænker at de allerede kender hinanden og har snakket nogle gange før? Om ikke andet i form af deres nuværende positioner... Gareth: Det er jeg sikker på de har! Måske med familie-delenes misbilligelse da de vil have forstærket hinanden i at de har fat i noget. Så den synes jeg vi skal holde fast i. Heather Heartfield:Aisling: Enig så *puf* Elisia: Gode venner lyder rart! De har bestemt nogle ligheder at finde sammen gennem og kunne være rigtig dejlig med en veninde fra en anden side af hendes væsen (ikke quidditch) Gareth:Enig *Puffer og fortsætter nedefter* Kathleen Kennith:Og vinderen blev... *indsætter trommehvirvel* Aisling! Helt enig i at det ville være for mærkeligt at have Kathleen som veninde til begge og tror Aisling vil være den der vil give det sjoveste spil - og måske også har mest brug for en veninde lige nu X) Kathleen er enig om det med de gode sider. Hun har selv et par stykker der forsvinder når hendes far er for nær (og i mindre godt humør), så hun kender den påvirkning familie kan have - men nyder at se Aisling åbne op. Elisia: *puf* vi holder dem til bekendte på det venlige plan X) Gareth: *puf*
Så hul et sted: Elisia/William, Aisling/Kathleen eller Elisia/Heather? X)
|
|
|
Post by Gareth Collins on Oct 12, 2011 14:04:50 GMT 1
WILLIAM ETHANS &ELISIAJeps de må ha snakket nogle gange før, så lad os tage en tråd med dem x) GARETHLad os holde fast i den så ^^ HEATHER HEARTFIELDbc ELISIAGode venner så. Deal! xD KATHLEEN KENNITHAISLINGDet lyder dejligt! Godt med en veninde blandt alle de fjender !
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Nov 2, 2011 17:11:41 GMT 1
AERON OG ELISIAJeg er helt med på, at de må kende hinanden fordi de er vejledere, Hogwarts ekspressen lyder også fint, og måske er de stødt ind i hinanden et par gange i Hogsmeade eller andre steder. Jeg er helt med på et sammenstød der fører til mere, selvom det er en smule svært at tyde hvad det helt præcist kan fører til xD anyways, der er jo en ret praktisk Halloween fest man kunne bruge til at fremkalde sådan en situation Elisia har heller ikke mange fjender, og jeg kan slet ikke se hvorfor hun skulle være fjender med ham. PURCELL OG DALEJeg tænker vi kunne finde på noget med disse to. Purcell har været på skolen i noget tid, og er måske ikke helt nem at komme ind på livet af, men hun er skam venlig nok og vil helt sikkert kunne lide Dale. Desuden er hun mere eller mindre kommet over sin sorg og tab af familie, så der er nok plads til andre nu. De deler jo begge en slags unik tøjsmag. xD Jeg er åbent fra alt til venskaber og romancer, men tror nu ikke han kunne være hendes fjende. ZACHERY OG PURCELLVi kan også lade ham gå igennem mine andre karakterer, men lige i øjeblikket er der nok ikke så meget der. Jeg tror sagtens de kunne komme godt ud af det med hinanden. Det kan jo desværre være at Purcell finder ud af hvad han render og laver på sidelinjen. Hun har jo "et øje for den slags". Meget morsomt, jeg ved det. xD Uh, og desuden må begge dine ansatte vide at min Elisias bror er varulv, og jeg ved ikke om vi kunne bruge det til noget sjovt. Emanuel har lige snakket med hende om det, og han mener hun bruger for meget tid på at tage sig af sin bror. Gad ikke lige skrive en ny paragraf til dem. Sorry xD
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Nov 3, 2011 18:22:02 GMT 1
AERON OG ELISIADet lyder super godt! x) vi kan bare se hvordan det går med dem, og hvis Sammie aldrig dukker op, må vi tage den derfra ^^ Elisia er ikke faldet for en bestemt endnu, og har derfor nogle flirts kørende med et par stykker. Dog har hun kun gået hele vejen med Simon, hendes ekskæreste, som jo også er vejleder x) DALE OG PURCELLJeg er helt med på at vi skal ha en tråd, hvor vi kan se hvordan det går. Purcell har været på Hogwarts i cirka samme tidsperiode, så det ligger helt sikkert bund for et tættere venskab. ZACHARY OG PURCELL Lad os sige det er sådan de har det med hinanden, det kan jo være de får et tættere forhold efter hun opdager hans lille hemmelighed. Og apropos Emmett, så er det nok en god ide at vende det med hende, men så vidt jeg har forstået, har hele lærerstablen og andre ansatte fået det at vide. så vi ska ha en tråd med Elisia og Aeron.. og Purcell og Dale. Hvilket en har du mest lyst til at starte? x)
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Nov 9, 2011 16:42:22 GMT 1
Jamen jeg har startet en mellem Dale og Purcell, så du kan få æren af at starte en til Halloween festen mellem Aeron og Elisia, dog ikke som dates, da Aeron sikkert fulgtes med Sammie. Så lad os se hvad der sker når de deler samme mørke krog ;)
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Feb 12, 2012 10:29:55 GMT 1
Nå, mange af mine plots døde da jeg sygemeldte mig med mine hænder, så jeg leder efter mange forskellgie plots, bare kom med det
|
|
|
Post by Pryce Yale Cooper on Feb 20, 2012 21:38:16 GMT 1
Pryce Yale CooperElisia ThornePryce Yale er lidt en socialtaber, som ikke rigtig har forstået sig på at få venner, på trods af han gerne ville. Den tanke jeg har er at han mangler en, der kan hjælpe ham på den rette vej og "lærer" ham, om glæden ved venskab. Grunden til jeg lige fandt hende passende er hendes lyst til at hjælpe udsatte mennesker og Yale kunne være hendes "projekt". Jeg er altid åbent for andre tanker og har næsten altid "Ja og ..." hatten på Aisling DelaneyJeg vil rigtig gerne finde på et godt plot mellem de to, men kan ikke komme på noget - synes Aisling virker som en spændende karakter!
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Feb 21, 2012 14:09:42 GMT 1
Elisia & Pryce Det kan vi da godt sige, hun er altid med på at hjælpe folk, og siden de går på sammen årgang er det ret oplagt at de kender hinanden. x) Projekt er nok ikke lige det hun ser det som, men nok mere bare naturlig omsorg og venlighed overfor de mennesker hun ser i sin hverdag. Aisling & PryceDen er jeg med på, Aisling er lige i en forandringsfase her på MU og jeg har ikke så mange plots til hende i øjeblikket. Så det ville være rart med et eller andet.. Umiddelbart virker det som om de godt kunne have været venner da de var yngre, Ais har jo ikke været så glad for mugglerfødte men halvblods har hun aldrig rigtig kunne undgå x)
|
|
|
Post by Pryce Yale Cooper on Feb 21, 2012 14:36:27 GMT 1
Elisia & Pryce YaleFedt - tænkte præcist det samme. Ordvalget projekt er misvisende ... Du er velkommen til at starte en tråd i opholdsstuen or somewhere... Ellers kan det være jeg får tid i aften. Aisling & Pryce YaleHan har jo som sagt ikke haft så mange venner (for ikke at sige ingen) og altid faldet lidt udenfor. Men måske kan de findes en fælles ting? interesse for magi og dens betydning? nysgerrige sjæle, der vil vide alt om skolen? politik - kunne Yale blive interesseret i....
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Feb 21, 2012 14:53:35 GMT 1
Elisia & PryceJeg sidder netop og arbejder på en anden tråd, så jeg har lidt travlt i øjeblikket x) men du er da velkommen til at starte en i aften ^^ Aisling & PryceTo nysgerrige sjæle lyder rimelig interessant xD ved godt han ikke er venne typen, men så må vi vel finde på noget andet. Anyways har kigget lidt på deres interesser og kan ikke se så meget de har til fælles lige der, andet end at hvis du synes hun er en interessant karakter, kan det være Pryce har ment hun var værd at spilde sin tid på
|
|
|
Post by Angus Barclay II on Feb 27, 2012 22:34:01 GMT 1
AISLING Siden hun igennem årene har opbygget flere fjendskaber end venskaber, kunne Angus være et af disse halvhjertede fjendskaber. jeg tænker dog at de hidtil mere eller mindre har ignoreret hinanden i undervisningen osv, måske pga deres kollegiers næsten indædte kamp imod hinanden? Angus er 100% anti-Riddler og anti-Slytherin. I hans stadig unge, men dog modne sind har han nok, mere eller mindre, opfattet de fleste Slytherin som stereotyper af potentiel fare og ondskab. Måske er det Aisling der langsomt lader det sive ind at ikke alle Slytherin er partout onde? ELISIA Der er klart lagt op til et potentielt venskab imellem dem, eller positivt bekendtskab! Men hvilken slags? Jeg må desværre kaste bolden i din retning, og lade dig komme medførste bølge Det kunne jo være du har nogle mere fascinerende ideer til relation og plots end jeg? Især siden jeg egentlig bare er en sucker for klassiske venskaber du måske ville finde, så og sige, mindre interessant? GARETH - Og Angus deler tydeligvis problemstillinger med hinanden, især med hensyn til hver deres familier og fortid. Måske kunne Gareth bruge en hjælpende hånd en gang imellem, og nogle gode råd? De er jo trods alt i samme kollegie, så det er deres pligt at hjælpe hinanden. De er jo praktisk talt 'familie' DULCIBELLA Angus har ikke Spådom som et af hans valgfag, så derfor kan de ikke have stødt på hinanden via undervisningen. Siden Angus behandler andre med respekt og sjældent er ude i det mindste offentlige ballade, kan jeg ikke se hvorvidt hun skulle have vendt et ondt øje eller mine imod ham. Måske vil hun spå hans fremtid? Give ham eftersidning? Uanset hvad, overlader jeg igen valget til dog, om hvorvidt deres 'forhold' til hinanden er positivt eller negativt
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Feb 28, 2012 9:49:01 GMT 1
AISLING & ANGUSUhh.. Denne ide har fortrin. Den kan jeg godt lide Aisling vil meget gerne være med til at vise ham at ikke alle Slytherins er onde - og at hun specielt ikke er det mere. Da hun har ændret sig siden hendes storebror gik ud af skolen. Anyways, tænker du vi skulle tage en tråd? Jeg vil egentlig gerne, er bare mega booket i øjeblikket ELISIA & ANGUSVenskab eller mere er hun helt med på, hun har ikke så mange plots i lommerne i øjeblikket. Måske kunne vi finde på noget.. Hun har jo en varulve bror, og det kan være jeg endelig skulle trække det kort frem og sige at Angus måske kunne være den første hun betror sig til vedrørende det x) GARETH & ANGUSDen er jeg bare helt med på! Kan godt forestille mig de ku være gode venner også, og så lige med lidt plot oveni, det lyder bare super godt DULCIBELLA & ANGUSPleeeeease lad hende forudsige et eller andet.. Når du engang har brug for det, jeg mangler virkelig plots hvor hun bruger sine spådomsevner. Ellers tror jeg hun respektere ham og ikke har noget imod ham overhovedet ^^
|
|