|
Post by Angus Barclay II on Feb 28, 2012 16:02:27 GMT 1
AISLING Hvis du synes at du er for booket, og en smule stress er sevet dig til hovedet, kan en tråd altid vente lidt tid ELISIA Synes da vi skal finde ud af et venskab der går lidt ud over at de bare siger 'hej' til hinanden på en venlig måde. Men hvis Angus kunne være den første, ville han være meget, meget beæret GARETH DEAL! DULCIBELLA Hvis det er spådoms-plots du mangler, melder jeg meget gerne Angus til det! Har du noget specifikt i tankerne?
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Feb 28, 2012 16:55:23 GMT 1
AISLING & ANGUSJeg siger til når jeg er klar
ELISIA & ANGUSAltså jeg er sikker på Elisia synes han er en skøn dreng, de kan jo være gode venner, selvom hun nok håber på det går en lidt anden romantisk drejning x) DULCI & ANGUSHm.. Det kommer jo mest an på dig, hun kan jo forudsige hvad som helst, men det skal jo passe til din karakters personlighed og fremtd. Det bliver næsten nødt til at være noget lettere alvorligt hvis en lærer ligefrem skal komme og fortælle det. Altså noget familie der dør, at han kommer til skade, at en han holder af kommer til skade.. eller.. ja.. hvis du kan følge mig xD
|
|
|
Post by Angus Barclay II on Feb 28, 2012 17:35:51 GMT 1
ELISIA Hun kan jo gøre hvad hun kan for at få bilen vendt i den retning DULCIBELLA Jeg følger dig udemærket, og det giver god mening! Jeg har ikke det helt store planlagt, endnu, da det jo som regel involverer andre ud over Angus Men der kunne altid ske noget med ham i sommerferien, i Edinburgh hvor han bor i den tid.
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Feb 28, 2012 20:05:03 GMT 1
ELISIA & ANGUSDet lyder godt x) DULCIBELLA & ANGUSFino du siger bare til når du har noget : D
|
|
|
Post by Angus Barclay II on Feb 28, 2012 21:49:24 GMT 1
Og du siger bare til når du er frisk, og ikke mindst har tid til en tråd
|
|
|
Post by Tanya Revér on Apr 10, 2012 13:51:34 GMT 1
Jeg har ikke læst deres fulde profiler igennem, men der var nogle ting ved dine beskrivelser der sprang i øjnene. Umiddelbart arbejder jeg med plots (som man kender dem) og relationer. En relation betyder ikke at de nødvendigvis nogensinde behøver have et plot sammen, men det hjælper mig med at skabe en ramme om min karakter. Tanya er spøgelse på skolen, og handler i information på et noget for noget basis (du får noget info af dig, du får noget af hende). Aisling har mange fjender, og fjender har det med at snage. Jeg tænkte at der måske var nogle bestemte ting du kunne tænke dig der var 'sluppet ud' om hende, eller noget Tanya kunne have set/overhørt? Det er hverken plot eller en relation rigtig, men mere end hjælpende hånd til at få noget plot igang hvis du mangler
|
|
|
Post by Gareth Collins on Apr 10, 2012 16:44:15 GMT 1
Det lyder lovende, jeg kan bare ikke lige se hvem det skulle være hun ville have informationer om. Hun er lidt i en forandringsfase i øjeblikket, stadig, men hvis der skulle være nogen skulle det være Matthew og Annabel. Hm.. jeg må indrømme min kreativitet er lidt lav i øjeblikket. Jeg bruger det hele ovre på skolen xD men tak for tippet!
|
|
|
Post by Tanya Revér on Apr 10, 2012 17:53:45 GMT 1
Tror du misforstod mig Jeg ville høre om du havde noget information om Aisling som du kunne tænke dig kom i spil? Men hvis jeg samler noget op på Annabel eller Matthew, skal jeg nok lige huske dig
|
|
|
Post by Gareth Collins on Apr 10, 2012 19:03:45 GMT 1
Nåååh xD well hendes psykopatiske storebror og hendes knald med Charles bag en busk er da noget at starte med xD
|
|
|
Post by Tanya Revér on Apr 10, 2012 19:44:23 GMT 1
Fedt! Storebroreren kan jeg vel finde i bgen? I forhold til Charles må du meget gerne linke mig itl tråden, eller lige sende mig en uddybende beskrivelse pr pm
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Apr 14, 2012 16:14:54 GMT 1
Jeps der står noget om storebroren, ellers så er han bare rimelig psykopatisk. xD Altså alt det der foregik udenfor Hogwarts så ved ikke om det hjælper noget.. det med Charles xD
|
|
|
Post by Tanya Revér on Apr 16, 2012 17:19:12 GMT 1
Jeps der står noget om storebroren, ellers så er han bare rimelig psykopatisk. xD Altså alt det der foregik udenfor Hogwarts så ved ikke om det hjælper noget.. det med Charles xD Well, hvis nogen har hørt om det på den ene eller anden måde, så har det det med at ende hos Tanya før eller siden Men det er op til dig om du vil have det i spil eller ej ^^
|
|
|
Post by Kevin Allaire on May 18, 2012 23:27:22 GMT 1
Okay, lad os se hvad vi kan strikke sammen her.
Aisling ! Se, vi burde kunne finde noget her, siden de efterhånden må have kendt til hinanden i seks år. Hvad med at vi starter med at kalde dem faste partnere i Botanik? Jeg kan se at dette ikke er en af Ais' stærkeste sider, men til gengæld er det Kevins, så kunne godt forestille mig at de blev sat sammen under deres første time. Kevin er til gengæld mugglerfødt, og jeg ved ikke hvordan Ais har det med hans slags efter at hendes storebror gik ud, da det også virker som lidt af et familieforetagende at se ned på mugglerfødte... Så deres partnerskab kan være gået to veje: enten er de blevet gode venner efter så ofte at have arbejdet sammen, eller også kan hun ikke udstå Kevins muggler-gener. Jeg har stadig en masse gode idéer, skulle hun ikke kunne lide Kevin, men giv mig en idé om hvor Ais står før jeg skribler videre :)
Elisia ! Dernæst har vi Elisia. Da de er fra samme årgang må de kende lidt til hinanden. Hun er typen Kevin kunne se som en god veninde, men hvis du søger noget der er anderledes, eller mere indviklet, så må du sige til. Skal vi holde den som gode venner så kunne jeg forestille mig noget i stil med betroet. Kevin har endnu ikke nået det stadie hvor man forelsker sig i alt og alle der sender et langvarigt blik, men det holder ham ikke fra at snakke om drenge med Elisia, da jeg kunne se deres venskab være tæt og fortroligt. Lad mig vide om dette kan bruges og så bygger jeg lidt historie på det.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 19, 2012 20:22:15 GMT 1
AISLING & KEVINWell, sagen er den at Aisling har været fuldblodsfascist det mest af sin skoletid. Det var først på sit sjette år at det begyndte at forandre sig. Derfor, kan deres forhold kun have været dårligt indtil da xD At der er mulighed for drama nu er dog ikke dårligt og jeg vil meget gerne finde på et eller andet sjovt! Hvad har du så af ideer ? : D ELI OG KEVINEt venskab lyder storartet den er jeg helt med på : D vi kan jo sige at de har været gode venner længe? Elisia kunne godt bruge et langvarigt venskab, dem har hun ikke så mange af.
|
|
|
Post by Kevin Allaire on May 20, 2012 16:52:49 GMT 1
Tænke, tænke, tænke...
Aisling ! Så vi holder fast på at de ofte blev smedet sammen under timerne i Botanik, også selvom at Ais har hadet tanken om at arbejde sammen med en mugglerfødt, op indtil nu. Kevin har heller ikke været meget for idéen da han er en smule konfliktsky, så jeg kunne forestille mig at det udelukkende har handlet om at få tingene gjort og timerne overstået så de ikke skulle tilbringe for meget tid i samme selskab. Kevin ved ikke helt hvor den pludselige forandring af Ais' holdning kommer fra, eller hvor vidt han kan stole på den, men han holder fast på at give hende en chance mere. Lad os tage den derfra og se hvad der sker imellem dem, medmindre at du har lidt input du gerne vil tilføje?
Elisia ! Et godt, langvarigt venskab er det vi holder fast på :) Hvad med at de endte i samme båd den første aften og holdte sig sammen under fordelingen? Kevin havde regnet med at se sig selv på Ravenclaw eller Hufflepuff og var meget forundret over at ende på Slytherin, og da han knapt kan udstå synet af slanger har han sikkert ikke haft mangel på undskyldninger for at tilbringe tid med Eli, gerne så langt væk fra hans kollegium som muligt. Hvor tæt ønsker du at de skal være? Jeg kunne tænke mig til, at selvom Kevin aldrig har indrømmet hans frygt for slanger, så er det noget Eli udmærket kender til.
|
|