Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Apr 23, 2011 20:55:17 GMT 1
Beaters, Chasers, Keepers, Snitches .. .. .. .. .. .. .. .. Badgers always catch your pitches... Eric smilede igen over hendes den klædelige næserynken hun satte op over hans halvtamme drilleri. Han skar en lille grimasse og kløede sig forlegent på halsen, mens han mærkede hendes arm glide omkring sig igen ”Tak.. tror jeg.” han trak hende instinktivt tættere ind til sig da hun lænede hovedet mod hans skulder og blev stående roligt mens hun sundede sig lidt. Han smilede svagt for sig selv og strøg blidt hendes overarm med hånden indtil hun igen åbnede øjnene og mødte hans blik. Han smilede varmt og nikkede mens han slog ud med den ene hånd ”Jeg skal lige have alle tingene med mig, så er vi gået.” han satte kursen mod det sted i græsset hvor både hans kølle, armbeskyttere og handsker nu lå og gav endnu engang hendes skuldre et klem ”Kommer tid kommer råd.” han rynkede spekulativt brynene og fortsatte så ”Hvis du virkelig mener det alvorligt, med både kost og hold, så kan jeg måske trække i nogle tråde.” han så ned på hende og smilede igen ”Jeg undersøger det og så skal jeg nok give dig besked.” han fik hurtigt samlet sine ting sammen så de kunne begive sig tilbage mod slottet. --- Ved porten gav han hendes skuldre et sidste klem før han slap hende og med et smil og en vinken begav sig mod sin sovesal og derefter vejledernes badeværelse for et hurtigt bad inden aftensmaden. Han vendte sig en enkelt gang og så tilbage mod hende, men da havde hun allede vendt sig og var på vej væk. - - O U T - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
(Words)
[/color] :: 310 ~ (Tag) :: Margot Hillsbor ~ (Outfit) :: Here ~ (Notes) :: ---[/justify][/blockquote]
|
|