|
Post by Gareth Collins on Mar 20, 2012 18:55:44 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 258TAG - JESSOUTFIT Musikken dundrede I hele lejligheden, og den rødhårede femtårselev, der egentlig ikke burde være der, svajede op af trappen – allerede godt snalret. Han bøvsede da han bumpede ind i væggen og gabte stort da han forsatte videre op ad trappen mod de værelser der var ment til festen. Gareth havde ingen ide om hvordan han var nået herhen, hvem han havde fulgtes med eller hvor meget han havde drukket. Han kunne dog fornemme at han havde drukket rimelig meget, så meget at han passede så godt ind at ingen lagde mærke til han ikke burde være der.
Den røde top strøg ind på dansegulvet og stoppede midt blandt alle de hoppende mennesker, hvorefter han selv begyndte at skabe sig dumt til rytmen. Han hujede lidt ind i mellem, men da han så endelig var færdig, forsatte han videre i lokalet over til alkoholen og tog sig et glas med vodka. Det fungerede ganske fint for ham, han kunne ikke smage hvordan det smagte, så det var intet problem at drikke de mere stærke sager. Han strøg fingrene gennem håret, og spejdede så efter nogle der så bekendte ud.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 20, 2012 19:14:41 GMT 1
Fly me to the moon Let me sing among those stars
Jess var i vældig festligt humør. Hun havde lige skaffet sig en ny øl og svingede forbi dansegulvet, da hun så et bekendt hoved dalre rundt. Han lignede en idiot, ikke mindst da hun lod blikket glide en enkelt gang ned over ham, men det kunne vel næppe komme som en overraskelse – slet ikke for hende, der havde dannet en hel hippogriff sammen med ham til skolens Halloween-fest. ”HEY GARRETH, DIN GAMLE BØSSERØV!” Hendes skingre stemme formåede at overdøve musikken og hun banede sig vej igennem menneskemylderet, uden at tage sig at blikkene. Modsat klassekammeraten i læderbukserne havde hun al ret til at være der og hun havde absolut ingen skrupler angående sine metoder til at få opmærksomhed på. Slet ikke.
Hun kastede sig i armene på Garreth, da hun nåede ham, rodede op i hans hår og smilede bredt og flabet, før hun pegede på hans bukser med den hånd, der holdt ølflasken. ”Sig mig er du på vej til fest i den lokale læder-klub, eller er du bare endelig sprunget ud som alpetysker?” Hun hævede begge øjenbryn, grinede dumt og tog en ordentligt tår af sin øl, før hun skubbede lidt til hans ene skulder. ”Hvordan fanden er du egentlig kommet ind?”
Tag: Garreth ● ● ● Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 20, 2012 19:30:19 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 203TAG - JESSOUTFIT Gareth blev ikke særlig overrasket over at høre Jess brøle den sætning gennem hele lokalet, og da musikken var så høj i forvejen, blev han heller ikke særlig forskrækket. Han vendte sig om mod hende og så arrogant på hende. ”Hvem kalder du en bøsserøv.. Bare fordi jeg stadig er jomfru” Sagde han og hikkede en gang, mens han svajede lidt frem og tilbage. Han grinede flabet da hun rodede ham i håret, og smilede lettere bøvet til hende. Da hun pegede på bukserne, skubbede han lidt til hendes hånd og svingede glasset med vodkaen i rundt.
”Det er ikke læder bukser min ven! Og jeg har da altid været alpetysker, det er ikke noget nyt!” Sagde han og bankede sig derefter to gange på brystet, hvorefter han begyndte på en meget dårlig omgang jotlen. Gareth stoppede da hun gav ham et nyt spørgsmål, og han stirrede tavst på hende, som om hele verden faldt sammen over hovedet på ham. ”Det ved jeg da ikke. Der er ikke engang nogle dørmænd.Jeg gik bare ind. Ingen kunne stoppe mig.” Sagde han stolt og brølede som en uovervindelig løve.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 21, 2012 14:37:20 GMT 1
Jessies brede, gavtyveagtige smil blev overhovedet ikke mindre over Gareths reaktion på hendes indledende råb. Tværtimod slog hun blot en latter op og rodede ham i håret. ”Det findes der råd for,” konstaterede hun højlydt, uden at tage sig af, at han daskede ud efter hende. Hun pegede blot på hans bukser, kom med en helt serie flabede spørgsmål og rundede af med at skubbe til ham.
Hans jodlen fik hende til at fnyse muntert og hun rakte indiskret ned, for at tage et prøvende tag i hans bukser, før hun kunne konkluderede, at hun havde taget fejl. ”Abetysker, nærmere” svarede hun ham, med stor morskab, før hun satte ølflasken til læberne igen og vrikkede lidt til musikken. ”Dans, abe, dans!” Hun grinede bredt og purrede op i hans hård igen.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 22, 2012 19:30:03 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 163TAG - JESSOUTFIT Gareth vidste godt at der var måder at løse hans problem med at få taget hans jomfruelighed, men han var ikke så god til at flirte med piger, og blev oftest smidt i vennekassen, så det var måske knapt så nemt for ham. Højst sandsynlig ville noget alkohol måske virke. ”Ja man! Jeg er en abetysker” Sagde han og slog sig selv på brystet mens han udbrød et tarzan brøl. ”Den mest attraktive mand til denne fest!” Sagde han højt og så ovelegent rundt på menneskemængden.
Derefter begyndte han at danse, så han spildte drink på sig selv, uden at lægge mærke til det, og trampede videre på gulvet i ægte abemaner. ”Hvordan er du egentlig kommet ind?” Spurgte han og pegede anklagende på hende. ”Har du flirtet med en eller anden uskyldig syvende års elev, jeg ved det bare!” Sagde han og sendte hende et fjoget grin.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 23, 2012 12:47:51 GMT 1
Jess smilede bredt, alt for beruset og munter til at nå frem til, at både hun og Gareth opførte sig lettere tåbeligt. Hun dansede med ham – eller imod ham, og standsede først, da det gik op for hende, at han decidere væltede vodka ud over det hele. ”Sammen med Siôn, din klaphat,” svarede hun ham drillende, før hun greb ud efter hans ene arm – den uden glasset – og hev ham med sig. Hun modtog ingen protester, men halede ham blot igennem menneskemængden, med kurs imod ”Du har brug for noget frisk luft,” konstaterede hun, som de nåede entréen op første sal og hun slap ham. ”Eller også har du ikke. Du går i hvert fald med. Basta.” Hun sendte ham et bredt smil og slog ud imod trappen, før hun selv tumlede ned af den, med den ene hånd på rækværet som støtte og øllen i den anden. Musikken blev fjernere, men de var ikke de eneste på vej udenfor.
Størstedelen af de resterende var ganske vist par af den ene eller den anden slags, men Jess var hamrende ligeglad. Hun tog en dyb, teatralsk indånding og sukkede lige så storladent, da først hun var i frisk luft. ”Hvad så abetysker?” Spurgte hun med et strålende smil. ”Er det bare årets fest eller hvad?”
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 24, 2012 18:39:47 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 188TAG - JESSOUTFIT Gareth fulgte med uden rigtig at vide hvorhen de gik, og tumlede ned ad trappen, mens han prøvede på ikke at snuble. ”Det ser ikke ud til at jeg har noget valg” Sagde han bøvet og drak resten af vodkaen, da der ikke var så meget tilbage efter han havde spildt det hele ud over de andre dansende gæster. ”Det må jeg sige” Sagde han og kiggede rundt i haven. Den var pragtfuld, han havde aldrig set en have med en pool før. Det måtte være noget mugglernoget. ”Har du husket badetøjet?” Spurgte han, lige inden hun stillede ham det næste spørgsmål, og han kiggede tumpet på hende, som om han var overrasket over hun kunne finde på at spørge ham om noget. ”Altsååå… Det er det vel, det er den første jeg har været med til siden jul” Sagde han og kløede sig i hovedbunden med en tænksom mine. ”Nu mangler jeg bare at miste mit ry som Gryffindors største jomfru” Sagde han og grinede bøvet mens han strøg fingrene gennem håret.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 25, 2012 13:57:41 GMT 1
Jess tog sig ikke af hvorvidt Gareth overhovedet gad med udenfor. Hun trak afsted med ham og slap først sit tag i hans arm, da de stod udenfor. Hendes øjne strålede af både entusiasme og beruselse, som hun gjorde et halvt hop på terassen og sendte ham et bredt smil. ”Hvis der er nogen, der ryger i den pool, så er det dig,” sagde hun med en selvsikker mine. Hun drejede den næsten tomme flaske imellem sine fingre og vippede frem og tilbage på fødderne, før et muntert fnys forlod hende og hun himlede med øjnene.
Hendes frie hånd røg frem igen og daskede til hans overarm. ”Du gør det ligesom ikke bedre ved at udbrede dig om det hele tiden, vel? Desuden er der ikke noget galt ved ikke at have været ude med rumsterstangen endnu. Hvem siger, at man behøver at have svabet hele skolen inden man går på syvende årgang? Du er jo ikke en af Owens-brødrene.” Hun klappede ham lidt skulderen, før hun i en instinktiv bevægelse trak ham ind i et hurtigt kram. ”Du er fandme nice som du er, jomfruelig and all, Gar.” Det var tydeligvis de mange øl, der talte, men hun fortrød intet, som hun fandt tilbage på sine hæle, let svajende, og smilede til ham igen.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 25, 2012 14:42:17 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 204TAG - JESSOUTFIT ”Ja - ja lille ginger girl” Sagde han og forsatte bare videre sammen med hende, stadig i godt humør og forsatte i let drengegadeløb. Han blev dog lidt overraskede over hendes mere alvorlige råd, og kiggede på hende med et hævet øjenbryn. Hun havde vel ret i noget af det hun sagde, men han kunne ikke lade være med at synes at det snart måtte ske. I hvert fald på hans sjette år.
”Nej, men jeg snakker jo også kun med dig om det. ” Sagde han og sendte hende et skævt smil. ”Jo jeg er! Og jeg har besluttet mig for at nedlægge enhver pige før sommerferien, og det gælder også dig!” Sagde han drillende og rodede hende i håret. ”Det er du også Jessie, ujomfruelig som du er og alt.” Sagde han og grinede fjoget. ”Hvordan går det med dig og Siôn? Er i meget glade for hinanden og alt det der?” Spurgte han, uden rigtig at vide hvor han ville hen. Egentlig ville han nok bare vide om det gik godt, og være sikker på hun ikke havde problemer med ham, som hun havde haft med visse andre.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 25, 2012 16:16:30 GMT 1
Jessie smilede stort over sit nye tilnavn og blinkede til Gareth, som hun standsede udenfor. Efter at have givet ham et kram havde hun brug for at styrke sig og ølflasken var alt for hurtigt tom og blev kasseret midt på terrassen, uden den store tanke for oprydningen næste dag, hvor hun jo alligevel ville være over alle bjerge. Hun fnøs muntert, daskede ud efter han hånd, da han rodede hende i håret og himlede med øjnene. ”Hvorfra ved du om jeg er jomfru eller ej, hva?” Hun hævede begge øjenbryn og krydsede armene over hinanden i et fejlslagent forsøg på at spille fornærmet.
Smilet, der hev i hendes mundvige, afslørede hende alt for grundigt og øjeblikket efter havde hun i stedet stukket hænderne i lommerne på de slidte bukser og trak på skuldrene med et hemmelighedsfuldt smil. ”Vi har det fint,” konstaterede hun, vippende lidt på fødderne igen. ”Jeg har været hjemme hos ham det meste af ferien, såeh...” Hun trak på skuldrene igen og kunne ikke lade være med at grine lettere smørret. ”Men er der ikke en eller anden du har blikket på, karl smart, eller er du så næsegrust forelsket i McFarlane at du ikke har øjne for andre?” Hun vrikkede lidt med øjenbrynene og så drillende på ham.
Tag: Gareth ● ● ● Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 27, 2012 16:40:23 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 214TAG - JESSOUTFIT Gareth blev kylet en smule ud af kurs af hendes spørgsmål og vidste ikke rigtig hvad hans svar skulle være. Han vidste egentlig ikke hvorfra han vidste det, og om han egentlig vidste det. Han gik vel bare ud fra at en pige som Jess ikke var den type der gik op i at holde sig jomfru til hun blev gift. Han lod dog emnet falde og gengældte bare hendes smil lettere halvflabet.
”Årh det lyder hyggeligt!” Sagde han smilende og hævede øjenbrynene. Han var glad for det gik dem godt, hvis Siôn nogen sinde trådte forkert, skulle Gareth nok slå ham i fjæset. Ikke at han troede han ville, men han havde været tæt på med en bestemt person.
Gareth så en smule nervøst på hende og blev en rød tomat, han undgik hendes blik og kløede sig lidt i hovedbunden. ”Nerj altså tjoh.. Der er jo mange flotte piger på skolen.. ” Sagde han lettere undvigende og kiggede ned på jorden. Han ville helst ikke snakke med hende om det, hun ville bare gøre grin med ham, og af en eller anden grund havde han det lidt svært med at blive drillet lige på det her punkt.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 27, 2012 19:51:57 GMT 1
Jess trak på skuldrene og smilede skævt som eneste reaktion på Gareths svar. Hun havde, al sin bramfrihed til trods, ikke tænkt sig at fortælle vennen om at lige præcis hele det der jomfru-gøgl var en saga blot efter netop påskeferien. I stedet vippede hun igen på tæerne, så sig lidt rundt og himlede med øjnene af ham. ”Selvfølgelig er der det. Du står overfor den allerflotteste,” konkluderede hun, før hun hev i ham og endte med at dumpe nogenlunde adræt ned at sidde i skrædderstilling på underlaget af fliser.
På trods af sin gode koordinationsevne så det noget klumpedumpet ud, men hun tog sig ikke af det, sukkede blot og sank sammen, i klar forventning om at Gareth ville følge trop. ”Her er skide rart og jeg har ærlig talt fået nok af de afgangselever og deres blikke. Hvad er der galt med at være femten? Eller med at være sammen med en ældre elev? Vi har jo ikke ligefrem slået nogen ihjel, vel?” Hun hævede begge øjenbryn, slog ud med den ene hånd og kastede et blik over imod en busk, der så ud til at bevæge sig lidt på egen akkord. ”Se dem bare selv. Horebukke hele bundet... Du skal være glad for at du er en dreng. Jer bliver der ikke set skævt til, bare fordi i er lidt højrøstede.”
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 27, 2012 20:30:02 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 296TAG - JESSOUTFIT Gareth bekræftede Jess udtalelse med et nik og et stort smil og sukkede opgivende. ”Desværre er du allerede taget, så må jeg gå videre med et knust hjerte” Sagde han teatralsk og forsatte ned med hende på fliserne. Han væltede nærmest ned, men nåede at gribe sig selv med den ene hånd. Derefter satte han bagdelen på de kolde sten og kiggede på Jess med et bøvet smil. Gareth blev ikke så forbløffet over Jess’ udtalelse, hun var en kæk pige, med mange meninger og han havde før befundet sig i samme situation, hvor hun havde siddet og udtalt sine meget skarpe holdninger. Han smilede bare skævt til hende og trak på skuldrene, selvom den sidste del rørte ham lidt mere, end han lige havde regnet med. Han faldt lidt hen i sine egne tanker, men da hun hurtigt efter forsatte med at snakke, kiggede han hen på hende igen og så videre mod busken, hvilket medførte et fjoget grin. ”Årh Jess, det er der da ingen der siger, folk kan jo lide dig som du er.” Sagde han og skubbede venskabeligt til hendes skulder. ”Og dem der ikke kan, er du vel ikke interesseret i alligevel” Forsatte han og smilede tilfreds over hans enestående kloge bemærkning. Han kiggede op på stjernerne og sukkede dybt, mens han endnu en gang faldt hen i sine egne tanker og skar en mindre grimasse. ”Årh Jess jeg løj lidt for dig lige før, jeg troede bare du ville synes jeg var fjollet, men jeg er ved at udvikle noget mere end bare venskabelige følelser for Mary” Sagde han og samlede en lille sten op som han smed hen på et tilfældigt sted på græsplænen.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 27, 2012 21:34:39 GMT 1
Jess vrikkede med øjenbrynene. ”Endnu et knust hjerte. De falder på stribe.” Hun smilede kækt til vennen, før hun dumpede ned i skrædderstilling på fliserne og kort efter blev fulgt af ham. Hvor præcis hendes udbrud kom fra var hun ikke engang selv klar over, men som sædvanlig var det ude før hun egentlig nåede at tænke over det i et vandfald af ord, der umuligt kunne chokere Gareth længere. Hun hævede begge øjenbryn lidt ved hans svar og smilede varmt, før hun trak lidt på skuldrene. Det passede ikke at hun var fuldstændig ligeglad, men han havde ret i, at hun burde være det. Det var i hvert fald sådan hun opfattede det han sagde og inden hun selv nåede at svare, havde han afbrudt hendes tankerække med en tilståelse.
Hun stirrede lidt på ham, for en gangs skyld både overrasket og tabt for ord, men virrede så lidt med sit summende hoved, kneb øjnene i og åbnede dem igen. ”Mary?!” Hendes stemme var højere end hun havde beregnet og der var et par langt væk, der drejede hovederne efter dem. ”Mary Abbey?” Hun betragtede ham i en mild stat af chok og forsøgte at slå det urealistiske billede, af Garreth sammen med hendes veninde, ud af hovedet. ”Men hun er jo også optaget,” konstaterede hun lidt bøvet.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 28, 2012 17:45:54 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 215TAG - JESSOUTFIT Gareth skar en grimasse, da hun gentog navnet og så en gang til. Det var vist ikke det helt rigtige valg, Jess så ikke specielt begejstret ud, og han lagde hånden på panden og kiggede op mod himlen, mens han tænkte på hvor meget rod han stod i. ”Ja, vores medspiller” Sagde han og rystede på hovedet, mens han strøg fingrene gennem håret og skar tænder. ”Ved det godt.” Sagde han og tog fat i endnu en lille sten og smed den et eller andet vilkårligt sted hen. ”Det er jo heller ikke fordi jeg vil stjæle hende fra Simon, jeg vil ikke ødelægge deres forhold, det ville jo gøre hende ked af det.” Sagde han og så en smule gnaven ud mens han kiggede på sine håndflader. ”Det er heller ikke så alvorligt endnu, men jeg kan bare ikke holde op med at tænke på hende, og det er voldsomt frustrerende” Sagde han og knyttede hænderne, hvorefter han lænede sig fremover og hvilede armene på de bøgede ben. Han håbede virkelig ikke at nogen andre kunne se det på ham, han prøvede at skjule det så godt han kunne, men det var ved at blive meget svært for ham.
|
|