|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 29, 2012 16:40:53 GMT 1
Fly me to the moon Let me sing among those stars
Jess havde hævet begge øjenbryn og følte sig overraskende ædru lige pludselig. Hun kløede sig i nakken og så tvivlende på Gareth. ”Ja – og min veninde,” konstaterede hun tørt, med en kort, tydelig overvejelse om vennens intelligensniveau. Hun så sig lidt fra side til side og trak på skuldrene. ”Det er jo ikke til at styre hvem man falder for, men det lyder bare ret dumt at gå hen og blive forelsket i én, der har en kæreste i forvejen og alt den slags.” Hendes mine var relativt kritisk, i kontrast til det lallede humør hun havde befundet sig i før, men det var måske den slags, der kom ud af selv at være i et relativt fast forhold.
Fornuft. Hun fnøs og rystede lidt på hovedet. ”Lad os gå ind og få noget mere at drikke, Gar, det her seriøse noget, det magter jeg ikke lige nu. Desuden bliver man kold i røven af at sidde her.” Hun rejste sig, svajende en anelse, før hun rakte begge hænder frem imod vennen i et åbenlyst tilbud om hjælp. Han var trods alt en del mere beruset end hun.
Tag: Gareth ● ● ● Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 29, 2012 16:53:11 GMT 1
Dancing is one of themWORDS - 164TAG - JESSOUTFIT Gareth undgik at kigge på Jess, han kunne vel kun forvente sådan en lang tale, men der var ikke så meget at gøre ved det. Han var helt vild med Mary i øjeblikket, og han kunne kun håbe på at det gik over. Han svarede ikke rigtig på det hun sagde, egentlig syntes han hun var rimelig tarvelig og han havde mest lyst til at gå hjem og ende med at sove på et eller andet gadehjørne. Han tog dog fat i hendes hænder da hun tilbød sin hjælp og kom svajende på benene. Han gryntede lidt og trak på skuldrene. ”Jeg skal vist egentlig ikke have mere” Brummede han og forsatte indenfor sammen med Jess, og var glad for at komme ind i varmen efter at have siddet så længe ude på de kolde sten. Han gabte stort og åbnede døren, hvorefter han stavrede videre igennem menneskemængden.
LUKKET
|
|