Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Jan 22, 2011 16:15:53 GMT 1
Blake er en fyr med flere fjender end venner. Han interesserer sig ikke for smalltalk. Andres problemer kommer ikke ham ved. Han hjælper ikke folk i nød. Han er grov, kold, ubehøvlet og kender ikke folks grænser (eller vælge at overse dem), de få personer der kan se igennem dette er de eneste der virkelig kan kalde sig hans ven/veninde.
Hold your breath because tonight Will be the night that I will fall for you over again
FIRST KISS - FUTURE - ON AND OFF - CRUSH - LUST - EX-GOOD - EX-BAD - FLIRTING - FRIENDS WITH BENEFITS - SECRET ADMIRER - FORBIDDEN -
If my body was on fire You’d watch me burn down in flames
RIVAL - DISLIKE - ENVY - JEALOUSY - DISTRUST - INTIMIDATION - ENEMIES WITH BENEFITS - LOVE/HATE -
'Cause today, that was yesterday, yesterday is over, it's a different day Sound like broken records playing over
FRIEND (Girl) - FRIEND (Boy) - CHILDHOOD FRIEND - ON AND OFF FRIENDS - NAME BASIS - RESPECT - FAMILY -
|
|
|
Post by Edward Johnson on Jan 22, 2011 16:26:08 GMT 1
Jeg har jo tre chars, men den eneste jeg kunne se noget med er Benjamin Abbey (Julie Young er ravn, såeh...) på gryffindors 7. årgang. Jeg vil gerne give ham sit første irritationsobjekt nogensinde! Så dislike? xD
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Jan 22, 2011 16:31:20 GMT 1
A W E S O M E N E S S When I get sad, I stop being sad and awesome instead! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [/justify][/ul]
|
|
Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Jan 22, 2011 16:37:05 GMT 1
Benjamin lyder som en okay idé. Når de nu begge går på 7. årgang, kunne vi jo sige at de helt fra 1. årgang har haft problemer med hinanden, som kun har udviklet sig værre i løbet af årene? Hvad med at de var rivaler måske? Hvis Ben altså tør slå lidt på Blake
|
|
|
Post by Deleted on Jan 22, 2011 16:38:50 GMT 1
mallory well, de er søskende? Og vi har vel allerede fundet ud af hvordan deres forhold er (; robin min syvende års slytherin tøs. Hun er en led bitch, og lader ingen træde hende over tæerne. Hvis folk ikke har det hun vil have, så er de luft for hende. Men Blake ville måske finde hendes opmærksomhed? Måske noget first kiss? som Blake gjorde liidt mere ud af end hende og nu tror han at han ejer hende? xD Hvad syntes du? the rest charles mcdonald, eleanor ivory, nicole ivory og jonathan hunter gemmer jeg lige væk. for jeg har ingen idéer til plots!
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 21:55:37 GMT 1
Ja altså, min tøs er jo en Gryffer så der har vi jo et hads moment, men på den anden side er hun stædig, højtråbende og højst sandsyneligt endt i et par slåskampe med den her fyr hvis de gik for meget op og ned af hinanden. Men hun er jo ikke helt grim, hun er unik, og hun elsker slanger og er en af de eneste på skolen der har sådan en som kæledyr.. Jeg forstiller mig måske lidt hate/love med ekstra meget hate?
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 28, 2011 22:46:32 GMT 1
Der er lige tilkommet en lille ting - Jeg har aftalt med Buller, at Ben og Mallorys mor er veninder og derfor kender Ben (og hans søskende) Mallory (og blake) hinanden fra barnsben. Vi kunne udnytte det sådan: Ben og Blake har aldrig haft vildt meget til fælles som børn, og når de blev prakket på hinandne af deres mødre var de jævnt uniteresserede af hinandens selskab. Når de så starter på skolen og kommer på hver sit kollegium har de så en grund til at føre deres modviljer mod hinanden ud i livet. Et par slåskampe hist og her er meget muligt, især hvis deres irritation til hinanden ligger så langt og dybt tilbage i barndommen.
|
|
|
Post by rose on Jan 29, 2011 1:50:12 GMT 1
Du får hele smøren, også selvom det virker som om du måske er gået en anelse død i det hele...?
Rose Søde, rare Rosie går på femte år og er noget så uskyldig, selvom hun prøver at opretholde en facade som en erfaren lille dame. Hun synes at drenge er vældig spændende, men er samtidig virkelig bange for at brænde nallerne. Hun er naiv som ind i helvede og min plan er bestemt at lokke hende helt på afveje. Måske var Blake den rette mand til den opgave?
Alexander Mallory er jo en uimodståelig lille godte, må du forstå. Alexander og hende er dybt tiltrukket af hinanden, selvom hun måske hverken vil indrømme det over for omverdenen eller sig selv. Jeg ser dette som deres eneste egentlige link. Er der kød nok på det til mere, monstro?
Carrie Som leder for the Hallows har Carrie for nylig fået øje på potentialet i Blakes lillesøster, og hun prøver at overbevise hende om fornuften i den side af sagen. Jeg ser bestemt noget potentielt fjendskab heri. Hvad mener du?
Emma Beeep. Måske er jeg løbet tør for batteri. En Ivory fra Hufflepuff på sjette årgang. Der er vist ikke så meget at komme efter...
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Feb 2, 2011 20:22:10 GMT 1
KathleenHun er 5. årgang, Ravenclaw og lærerbarn. Ud over det er hun en sød, charmerende og temmelig uskyldig pige, der kun lige har opdaget at drenge kan være andet end venner. Hun mangler alt fra flirts, crush'es, venner og fjender til en der ville udnytte hendes naivitet eller se udfordringen i at forføre den frygtede flyvelærers datter Flere og andre ideer modtages gerne!
|
|
Blake Matthews
Dimittend
|
Post by Blake Matthews on Feb 13, 2011 15:12:08 GMT 1
STUART Blake har meget svært ved at finde drenge-venner, men jeg kunne godt forstille mig der kunne være noget on/off venskab måske? På nogle punkter kunne Blake sikkert finde Stuart vold irriterende og ikke værdig Blakes opmærksomhed eller respekt, men så igen på andre punkter kunne Blake nok overkomme en enkelt nogen lunde venlig samtale med Stuart. Det kunne være noget i den retning. Så kunne Stuart ligeledes hade/ respektere ham, eller noget i den stil måske.
MALLORY Jeg syntes vi skal finde på et kælenavn som Mallory ville hade, men som Blake bruger tit.
ROBIN First kiss lyder helt fint. God detalje med det at han føler ejerfornemmelse over for hende. Hun ville helt sikkert være en pige efter hans smag, som han vil ha’ stor respekt over for. Så ja first kiss helt klart.
MOLINDA Blake ville helt sikker finde hendes udsædvanlige udseende interessant, nok både på den gode og dårlige måde. Han ville nok kalde hende Den Malplaceret Gryffer :b eftersom hun ejer en slange og måske ikke (i hans øjne) lever op til de idealer Gryffindor står for. Blake ville sikkert finde de mange af hendes facader interessante, og han ville sikkert gøre det til en leg at finde ud af så mange af dem som muligt. Så ja, hate/love kan vi måske godt sætte dem ind i? Sig endelig til hvis du har nogle andre ideer eller rettelser.
BENJAMIN Det lyder som et ret godt plot, den er jeg med på.
ROSIE Blake ville helt sikker prøve at udnytte hende på det groveste, han hader desuden alt sødt og uskyldigt, så jeg melder gerne Blake ind, hvis du kan bruge ham.
ALEXANDER Blake er virkelig overbeskyttende overfor for Mallory. Han så helst at ingen drenge skulle nærme sig hans søster, så skulle Blake opdage Alex og Mallory være lidt for tæt på hinanden ville han helt sikker gå ind og blande sig.
CARRIE Fjendskab lyder meget passende. Blake mener helt bestemt at han er den eneste der har ret til at påvirke Mallory, så han ville bestemt ikke bryde sig om Carries påvirkning på hende.
EMMA Med Emma er jeg også lidt blank :b Det kan jo bare være almindelig kendskab på fornavn.
KATHLEEN Hvad med at Blake udnyttede hende blot for at gøre et godt indtryk på hendes forældre? Så der kunne jo være noget flirt imellem dem? Blake ville helt sikkert finde hendes udseende til hans smag, og så ville han nok også forsøge sig med hendes grænser, og se hvor langt den frygtede flyvelærers datter ville gå? Hvad siger du til det?
|
|
|
Post by rose on Feb 13, 2011 15:29:45 GMT 1
Rose Hader...? Det er sådan lidt endimensionelt, hm? Det kan jeg ikke helt se relevansen af. Føler han sig provokeret til at nedbryde det, er det der vi er ovre? Hvis han bare går aggressivt på hende, trækker hun sig bare helt, og det får vi ikke rigtig noget spil ud af, men måske formulerede jeg mig uklart. Jeg vil gerne have en, der ønsker at lokke hende i fordærv. I hendes plottråd har jeg kaldt ham "forføreren." Det kræver noget mere finfølelse og et lille talent for manipulation, for tanken er, at det eneste han er interesseret i, er at få hende med i seng. Det er et plot der kræver tid og mere end en tråd, men der er jo ingen tvang her, jeg tænkte bare, at det måske kunne være noget for ham. (: Ydermere mindes jeg også en cbox-snak om det der med at kunne lave en tråd med "voksent indhold" der ikke emmede af vulgaritet, som en hvis anden. *fløjter* Det var der mulighed for her.
Alexander Ah well. Mall og Alex er sat ret meget i bero, men vi kan tage den op på et senere tidspunkt.
Carrie Excellent. (: Det kan (og bør) uddybes senere, hvis vi vælger at bruge det til noget.
|
|
Blake Matthews
Dimittend
|
Post by Blake Matthews on Feb 13, 2011 15:54:54 GMT 1
ROSIE Mente mere hader som i, han ville helt sikkert prøve at ændre det, altså ved at ændre hende, via en masse flirts som i sidste ende nok betyder mere for hende end for ham ;P Sig til hvis du ikke forstår. Men altså ja Blake elsker at forføre stort set alt og alle (piger selvfølgelig ;P). Så jeg kunne godt forestille mig Blake være i den rolle. Nu er hun godt nok 5. års så jeg ved ik hvorvidt han måske ville gå med hende, men lokke hende ud i fordærv og manipulere hende ville han helt sikkert være i stand til, så kunne vi altid se hvor det ender? ALEXANDER Okidoki.
CARRIE Vi kan se via tråde hvordan det går, og ja så uddybe det
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Feb 13, 2011 16:08:02 GMT 1
Blake & KathleenEhem... udnytte hende for at gøre et GODT indtryk på forældrene? *forsøger at holde op med at grine* Den skal jeg vist liiiige have uddybet eller forklaret? For i min verden er det bestemt ikke et godt indtryk udnyttelse giver... Men flirt er hun helt med på. Han ser godt ud, smager lidt af fare og ballade og virker klart til at vide noget hun ikke gør. Skal han være hendes første flirt? (ja, hun er først ved at få øjnene op nu) Med de muligheder for forledning, udnyttelse og forføring det giver? Og hvor hendes grænser går kommer jo an på hvor godt han spiller sine kort og hvor diskret....
|
|
Blake Matthews
Dimittend
|
Post by Blake Matthews on Feb 13, 2011 16:18:17 GMT 1
KATHLEEN Selvfølgelig en udnyttelse som kun Blake kender til xD Han har en svaghed for brunetter, så uanset hvad ville Kathleen helt sikkert være en han kigger efter. Hvad du så vil bruge Blake til, er helt op til dig
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Feb 13, 2011 16:45:31 GMT 1
Kathleen & BlakeSe så kan den bedre accepteres, for godt indtryk vil det næppe gøre *gg* ... bruge Blake... ummm...ej, tilbage på sporet (beklager - det er søndag hjernen står af...) men vi kan starte ud med en flirt og se hvor den føre hen? Hun er klar til at lære mere om de der sære væsner der er så fascinerende og så kan vi se om hun slår bakgearet i på et tidspunkt? Eller om noget andet eller nogen anden træder ind og tager hendes opmærksomhed/fylder hende ind? Hvordan ville han tage konkurrence?
|
|