|
Post by Bree Blance on Feb 13, 2011 17:03:48 GMT 1
Jeg har 3 (egentlig 4, men den sidste har jeg ikke fået gang i) som jeg gerne vil stille til rådighed! Bree: Bree er en ihærdig, stræbsom ravn på 17 år, 7. årgang. Hun er mild, positiv og hårdtarbejdende, og ikke mindst møgklodset! Og så er hun præfekt. Pt. har jeg ikke så mange plots i gang med hende, så vil da gerne have et . Nogle idéer? Samuel: Samuel er en slange på 16 år, 6. årgang. Han er ufattelig grov og pervers, og har det som hobby at overskride folks grænser. Han er evigt drillesyg, men når det kommer til fysiske konfrontationer, er han en kujon. Ellers er han positiv, og der er meget få ting der gør ham vred - det skulle måske lige være hvis nogle nærmede sig hans tvillingesøster Lily. Men med de to... Hvis Blake er stolt og arrogant, tror jeg Samuel ville være meget efter ham for at provokere, selvom de er på samme kollegie. Hvordan tror du Blake ville have det med Samuel? Sofia: Sofia er en blid, forsigtig og høflig pige, som dog kan være sprælsk og småskør når man lærer hende bedre at kende. Hun døjer med dårlig selvtillid, men får for det meste skubbet det væk. Af relationer er hun datter til Liam og Aileen Banes som begge er lærere på skolen, en del af firkanten (forstå mig ret) af Hufflepuff-piger på 5. årgang, og så er hendes bedste ven Stuart, som jeg kan se har et on/off-venskab med Blake. Deres relation kan jo gå mange veje... Min første tanke var, at Blake måske var en af de personer der ikke bryder sig om sådan en lille lærerunge, og måske drillede hende meget tidligere? Og senere holder han sig måske i skindet fordi han ved det er Stuarts veninde? Det kan selvfølgelig være, at det bare frister ham til at drille Sofia endnu mere... Jeg ved det ikke. Har du nogle forslag?
|
|
|
Post by rose on Feb 13, 2011 17:33:22 GMT 1
Rose Jeg forstår det udmærket, jeg synes bare det var en mærkelig formulering. Mjaeh. Altså min tanke er heller ikke nødvendigvis, at han skal være ensidigt succesfuld i sit forehavende. Rosie har et par ældre venner (en af dem er Benjamin Abbey, som jeg ser du allerede har en relation med?), der fungerer lidt som hendes pæne guidende hænder, som godt lige kunne stoppe hende op og sige "hem hem!" Jeg kunne også forestille mig, at de blev lidt utilfredse med Blake, hvis han prøver på at få hende ud, hvor hun ikke kan bunde, og leger med hende for sjov?
Recap: Hun er nem, det er de ikke?
Hvor langt vi skal tage den, hvis det kommer til det, må du helt selv om, men jeg forstår virkelig ikke begrundelsen med en to års aldersforskel. Hvornår har det nogensinde stoppet nogen? (:
Carrie Det synes jeg.
|
|
|
Post by drake on Mar 4, 2011 9:47:13 GMT 1
Blake & Drake Tænker lidt venner/ respekt. Da Drake har brug for nogle der respektere ham, og samtidig skal han have nogle venner der kan være der for ham, og være sammen med ham. Han har brug for nogle slytherin venner som kan være sammen med ham. Tanker?
|
|
Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Mar 21, 2011 17:06:11 GMT 1
Blake &
Drake Blake bliver helt sikkert nød til at respektere ham når de nu begge er medlem af The Riddlers. Så vi kan godt aftale noget respekt/venskab mellem dem. Men hvor meget Blake vil være sammen med ham ved jeg ikke helt, han er nemlig lidt af en enspænder.
Kathleen xD Omkring konkurrence, han plejer ikke at være typen der giver op men det kommer an på hvor meget han kan lide hende. Men ja vi kan starte med lidt flirt og se hvad der sker
Rose Sorry det er hjernen der klikker fra ind imellem ;P Med aldersforskellen, nej tror ikke det vil stoppe folk men Blake er måske lidt underlig på det punkt og måske vil hun ikke virke moden nok i hans øjne. Men det kan vi måske få et ret godt spil ud af. Hvis Blake er den lidt manipulerende type som du skrev noget om, der måske har vækket hendes interesse og derfor prøver at bevise overfor Blake at hun altså er moden nok? Og så sammen med dine andre forslag kan vi så se derfra hvad der sker. Kan du følge mig? xD Sig til hvis det skal uddybes.
Bree Hmm hvad kan vi finde på. Altså Blake kunne godt bruge en der kunne hjælpe ham med nogle lektier, og du siger hun er klodset, hmm. Vi kunne sige på grund af hendes klodsethed at hun måske havde spildt sin drink ned af Blake, og som betaling havde han forlangt at hun hjalp ham i en måned med hans lektier? xP Lidt tamt måske xD men lige nu har jeg ikke den helt store idé :b Men ellers så er Blake lidt af en regelbryder , så hun har sikkert fanget ham en gang eller to på gangene efter sengetid :b
Samuel Vi kunne måske aftale noget gensidigt had? At de begge er irriteret på hinanden og egentlig hader hinanden, men uden hele tiden at slås provokere de mere hinanden, som du forslog. Blake ville sikkert provokere Samuel ved åbenlyst at tage kontakt til Lily. Samuel ville helt sikkert være en værdig rival. Blake kunne desuden godt bruge en anden slange der minder meget om ham selv, hvilket gør at Blake måske bliver en anelse jaloux over at en anden, ligesom ham, stjæler alt opmærksomheden?
Sofia Det kan vi godt sige, det at han har drillet hende meget fordi hun er lærerens datter. Selv har han nogle relationer til andre Hufflepuffs, men han har svært ved at acceptere at andre fra Slytherin kan være venner med Hufflepuff, så det at hun er ven med Stuart vil helt sikkert få ham til at drille hende endnu mere, og nok også Stuart :b Men fordi hun netop er ven med Stuart vil han nok alligevel tænke over at han ikke overdriver med sin dril. Så lidt venligt dril, til tider meget fjendtligt dril vil der nok være. Hvad siger du til det?
|
|
|
Post by caroline on Mar 21, 2011 19:44:11 GMT 1
Rose Jaeh. Nej.
Du har været væk længe og ikke givet lyd fra dig, så jeg har fundet andre planer og veje frem for Rosie-pigen. De passer ikke rigtig sammen med hele min oprindelige idé om at lokke hende i uføre på den måde, men det virkede heller aldrig rigtig som om du helt var med på den - eller også forstod jeg dig bare ikke. Hvorom alting er, lad os lade være med at rode mere rundt i de to.
Caroline ... Kunne vi til gengæld godt tage op igen. Han er Fenellas mand through and through, forstår jeg. Der må næsten have været sammenstød der. Ikke så meget på grund af hans lillesøster, som jeg har droppet igen, men ganske enkelt fordi de står i diamentralt modsatte lejre og bekæmper hinanden med næb og kløer. Jeg har ikke en konkret idé lige på sekundet, men jeg regner med, at de må poppe op. Der er i hvert fald muligheder der, synes jeg.
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Apr 12, 2011 15:22:02 GMT 1
Jeg ved ikke hvad du kan bruge Mae til, men det bliver sikkert godt xD Hun er mugglerfødt (selvom hun påstår hun er halvblods), og brunette (læste lige han havde en svaghed for dem xD). Så ved ikke? Enten bryder han sig vel ikke om hende pga. hendes blod og fordi hun er løve, eller også hader han sig selv for at synes hun er møg lækker Ej, har du nogen ideer?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 3, 2011 18:17:38 GMT 1
Aisling har det med at have crushs på alle dem der går på syvende årgang, dvs hendes storebrors årgang. xD Og siden Blake er lige hendes type så er han sikkert en af dem. Hun er lidt af en arrogant tøs, men kan godt være ok at være sammen med, så længe hun finder personen værdig xD De kan jo have mødt hinanden til the riddlers møder og nogle fester. Ved dog ikke hvor alvorligt det skal være (:
|
|
Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Jun 17, 2011 21:53:10 GMT 1
Fælles besked til alle!
Jeg fik pludselig meget travlt med livet udenfor, hvilket betyder at jeg ikke har været særlig meget aktiv, og kan se det nok har kostet mig en del plots. Jeg kan ikke love at jeg er 100% aktiv stadig, da jeg lige pt både sidder inde med helt nyt job og skole. Men jeg vil helt sikkert forsøge at komme på dagligt.
!!DERFOR!!
Vil jeg blive meget glad hvis folk lige ville give lyd fra sig, om vi stadig har et plot sammen. Har vi ikke nået at aftale noget endnu, så skriv endelig ;D
|
|