|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 16, 2011 22:47:40 GMT 1
Aiden Jamen, jeg synes den ligger meget ligetil. De er gode kammerater, tæt knyttet sammen på grund af Quidditch. Desuden har Eddie aldrig rørt en af Aidens søstre, en ting der kun kan gøre det bedre.
Jace No ideas whatsoever. Beklager.
Kathleen Det er det i hvert fald! Hvem ved, måske byder lejligheden sig senere. :)
Aisling Som udgangspunkt er jeg i hvert fald meget interesseret, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre lidt nærmere om hvad du har i tankerne?
|
|
|
Post by Olivia Strange on Apr 21, 2011 21:27:39 GMT 1
Olivia & Eddie Jeg tænker, at Eddie og Olivia er potentiale venner. : D Olivia bliver forhåbentligt også basker ligesom ham, så de har nok spillet en del kampe i mod hinanden igennem årernes løb? Og med den samme position på holdet, går der nok en del konkurrence i det? Så kan de drille hinanden kærligt før og efter kampene, og træne sammen eller måske bare snakke quidditch?
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 26, 2011 9:41:04 GMT 1
Olivia Jeg har lidt en sjov idé med, at en kamp mellem Gryffindor og Hufflepuff skulle have udviklet sig til et slagsmål, og så har de stået på hver sin side - Eddie i færd med at holde en holdkammerat tilbage, sandsynligvis - og set opgivende, men smilende, på hinanden. Det har så ledt til at de er kommet til at snakke sammen bagefter da de tilfædigt stødte sammen, og dermed blevet venner? Hm? :)
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Apr 28, 2011 11:06:05 GMT 1
Eddie & Psyche Psyche er en slange på 7. årgang, riddler og halvwillie med meget udtalte gener til moderens side. Så er hun ret så hidsig, og nok ikke ligefrem den pige man ønsker at komme på kant med. For hende betyder kollegieforskellen noget, så længe der ikke er noget ved Eddie der tiltaler hende meget, og det kan jeg lige så godt indrømme at jeg ikke kan se der skulle være. Hun har dog en forkærlighed for fuldblod, så hun ville nok ikke være efter ham, hvis han ikke var efter hende. Hvis man kan sætte det sådan op? Anyway, det var lidt kort, men jeg har faktisk ikke rigtigt mere.. Du har linket til Psyches profil nede i signaturen
Eddie & Lousiana Så har jeg også Lousiana Bloodworth, hvis profil ligger her. Hun er en løve ligesom ham selv, og går på 6. årgang. Hun er ret sky, eftersom hun har haft en hård opvækst. Generelt er hun lidt indviklet, så jeg vil anbefale at du tjekker hendes personlighed i profilen. Men altså, Aiden er ligesom hendes fortrolige, og jeg kan se han har skrevet lidt længere oppe. Sagen er nemlig den at Aiden passer på Lousiana, så jeg kunne godt forestille mig Eddies forhold til hende, kunne komme lidt an på hvordan han har det med Aiden? Lousiana er generelt ikke så glad for andre mennesker, og har kæmpe problemer når det kommer til at skulle stole på folk, men hvis du føler for at gå i en venskabelig retning, kan vi sikkert finde ud af noget, på trods af det.
Eddie & Akila Akila Arora som du kan finde her, er nok den af mine tøser som er lettest at have med at gøre. Hun er en ravn på 7. årgang, og meget venligtsindet. Hun vil meget gerne virke mystisk, og går hvad hun kun for det, men eftersom hun er en meget imødekommende person, falder det nok lidt til jorden for hende nogen gange. Well, jeg har ikke så meget at sige til hende, men ud af de tre vil hun helt sikkert være den der er nemmest at kommunikere med. Det hælder måske mod noget venskab, som vi eventuelt kan sætte nogle komplikationer på?
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 29, 2011 9:33:43 GMT 1
Psyche Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt har nogen idéer. Siden Eddie er en af The Hallows, bremser det op for rigtigt meget, men han er på ingen måde fjendtligt anlagt. Jeg kan dog ikke se hvorfor de skulle have haft andet med hinanden at gøre, end når de er blevet sat til at arbejde sammen af læreren i fælles timer. Jeg har ingen videre idéer. x)
Louisiana Eddie er en inkarneret storebror-type og meget omsorgsfuld og beskyttende, så lige dét ville i hvert fald ikke være noget problem, i og med han dermed vil være god til at tage hensyn til hendes problemer. Han har et godt, kammeratligt forhold til Aiden, som han har sovet på sovesal med i syv år og de spiller Quidditch sammen på holdet. Så de er gode venner.
Akila Venskab lyder godt i mine ører. Fra Akilas årgang og kollegium, er Eddie gode venner med Caroline Abbey og ekskæreste til Bree Blance, og dem ved jeg ikke om hun har noget forhold til, som kunne spille ind over? Men et venskabeligt forhold kunne jeg sagtens se for mig. Idéer til de komplikationer?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 1, 2011 9:54:28 GMT 1
Eddie Erj undskyld, jeg troede faktisk jeg havde svaret der her >.< Jeg har ikke så meget andet i tankerne end det desværre, måske er jeg bare desperat efter plots til min karakter xD
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on May 5, 2011 19:50:32 GMT 1
Nu skal jeg nok sige til dig, først. At jeg har deaktiveret mange af mine karaktere så jeg kun har to tilbage. Det er så mine to yndlings, som jeg kan spille videre på. Men her kommer der så respons fra dem.
CHARLES jeg kunne sagtens se dem gå rundt og snakke om alt og intet. Selvom der er et års forskel, så er Charles en ret ’voksen’ dreng. Så skal vi sige noget, nære venner eller noget helt andet? Jeg skal have gang i ham igen.
ELEANOR jeg har virkelig brug for at hende her kommer i nogle kærlighedsproblemer, eller noget i den stil. Så jeg tænkte på om vi kunne flette dem ind i noget, medmindre du har noget specielt i tankerne? Selv er jeg sådan set en smule blank, for min hjerne er gået i kærligheds mode.
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on May 12, 2011 17:20:05 GMT 1
Eddie & Psyche Jeg tror heller ikke rigtigt der er noget, som ville passe på de to. De kunne sagtens kende hinanden fra fælles timer, men alt i alt, tror jeg Psyches attitude overfor ham vil være neutral. Eller hælde mod noget negativt, skulle han komme til at irritere hende.
Eddie & Lousiana Når tingene ligger sådan, kunne jeg godt forestille mig et venskabeligt forhold, baseret på det faktum at han har forståelse for hende. Jeg tror dog ikke Lousiana ville give ham sin fulde tillid, ligesom hun har med Aiden, så Eddie kommer ikke til at være en af dem der ved lige præcist hvorfor hun er som hun er.
Eddie & Akila Akila har intet forhold til Bree, og egentlig heller ikke et til Caroline, selvom jeg kan forestille mig at det ville være anstrengt, hvis de havde et forhold. Jeg havde aftalt et crush med Akila, på Aiden, men det var før en periode hvor jeg har været inaktiv, så jeg skal lige hive fat i ham igen Hvis Aiden og Eddie er meget tætte, kan det jo sagtens spille ind på hvordan Eddie og Akilas forhold til hianden.. Jeg melder lige tilbage, når jeg har været indenom Aidie...
Anyways.. Jeg ved godt der ikke var ret meget konstruktivt der, men jeg begyndte at få dårlig samvittighed, over ikke at have svaret dig
|
|
|
Post by tyler on May 15, 2011 16:36:47 GMT 1
Det ligger lige til højrebenet at de her to ambitiøse qudditchspillere skal have et plot sammen, synes du ikke? :b Tyler er mugglerfødt og er et år yngre end Eddie. Du kan læse hendes profil her, og se, om du overhovedet finder hende interessant... men eftersom Ty har spillet på gryffindors hold siden 4. årgang, kender de jo under alle omstændigheder hinanden på et eller andet plan. Umiddelbart tror jeg, at de ville være rigtig gode venner og holdkammerater.. Jeg kan ihvertfald ikke se, hvorfor de ikke skulle være det. Og så leder egentlig også lidt efter en fyr, som mit akavede pus her ubevidst kan have kastet sin kærlighed på, og Eddie er en oplagt kandidat, siden de ser hinanden en del til træning etc. x] Sagen er, at Ty, som altid bliver regnet for 'en af drengene', er ret bagud med flirts og sådan, i modsætning til andre piger på hendes alder.. så hun vil overhovedet ikke ane, hvad hun skal gøre med sine nyfundne følelser xD
[/justify]
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on May 15, 2011 17:04:47 GMT 1
aisling Hm. Jeg er ikke helt sikker på om vi nogensinde nåede frem til noget, i og med jeg er lidt bagud med at svare herinde.
charles Jeg kunne klart se dem som venner. jeg kan se Charles er Quidditchkommentator, så det er jo noget nær oplagt? Ikke de tætteste venner, men gode kammerater.
eleanor Fik vi vist styr på over PM.
psyche Jeg synes vi putter de to pænt på en hylde, indtil noget muligvis dukker op.
louisiana Det lyder bare helt fint! Så et lidt perifert forhold, der ikke kommer helt i det dybe, men alligevel venskabeligt.
akila Aiden og Eddie er ret tætte, ja. De spiller sammen på Quidditchholdet og deler sovesal. Men jeg tænker umiddelbart at de kun kender til hinanden gennem Aiden, så?
tyler Kender hinanden, det gør de bestemt. Det er jo klart. Jeg tænker også at de kunne være rigtigt nære venner, og Tyler kunne måske være den holdkammerat han havde det tætteste bånd til, og de er virkelig gode venner. Med det, kan jeg godt lide tanken om at hun skulle gå hen og falde lidt for Eddie. Fra Eddies side, tænker jeg så at han er ret ignorant. Han lægger simpelthen ikke mærke til det, fordi han kender hende som 'en af gutterne'. Og nu er det sådan at Eddie nu har en lille flirt kørende med Eleanor Ivory og senere går hen og falder for Julie Young. Det vil selvfølgelig være Tyler han snakker med det om, what say you? I hvert fald kunne det være sjovt at putte hende ind i Eddies rodede kærlighedsligning. x)
|
|
|
Post by tyler on May 15, 2011 17:17:32 GMT 1
Jeg elsker den idé (: Og det lyder bare perfekt, at han overhovedet ikke har den mindste mistanke om noget. Ty ville aldrig vide hvordan hun skulle sætte ord eller handlinger på, hvordan hun føler. Om noget ville hun opføre sig endnu mere u-feminint og nægte, at hun skulle kunne lide ham som noget som helst andet, end en af sine bedste venner. Og siden han nu fortæller Ty om sine kærlighedseskapader (XD), så ville hun slet ikke drømme om at gøre noget ved de følelser hun har, selv hvis hun på et tidspunkt fandt modet til det. Hopelessly devoted er lige præcis, hvad hun er xD Uhh, jeg forudser en virkelig sjov tråd i fremtiden ^^ Er det ellers en deal?
[/justify]
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on May 20, 2011 18:43:09 GMT 1
eddie & ethanBonjour! Lad mig præsentere dig for Ethan Sinclair - min løve fra samme årgang og som desperat trænger til nogle drengevenner, gerne nogle der er det stik modsatte af ham selv, hvilket passer godt til Eddie. Så hvis du har brug for flere venner til drengen så er Ethan det rette valg, men jeg er også villig til at gå ind for meget andet, skulle du stå og mangle noget.
Ethan er rebelsk - kommer af, at han aldrig har haft det godt med hans familie, går ikke nær så meget op i hans skole som han burde, og er lidt af en regelbryder (selvom det oftest ikke er med vilje, men fordi han bare er en smule uklar med 'rigtigt og forkert').
Hvad siger du? Kan Ethan bruges til noget?
|
|
|
Post by Olivia Strange on May 22, 2011 20:33:27 GMT 1
Olivia & EddieHerlig idé! (: Det passer i hvert fald godt til Olivias temperament angående quidditch. Det kunne også være sjovt, hvis de var uenige om, hvem der var den bedste basker på de professionelle quidditch hold. En ting er sikkert. De ses ude på quidditchbanen!
|
|