|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 3, 2011 13:39:28 GMT 1
Ellie Jeg skulle mene han har et udmærket forhold til hunkønsvæsener. Han er bundreel, bevares, men en teenagedreng er nu engang en teenagedreng. Hvis du forstår. :)
Mals (Mallory?) Det er jo en selvfølgelig at de kender hinanden, de to, og umiddelbart vil jeg finde det mest sandsynligt at det er ret godt. I og med begge er Quidditchspillere på samme hold ville andet næsten være usandsynligt, når de bruger så mange timer sammen.
Logan De har jo timer sammen, og har gået i klasse sammen i syv år. Så at de er helt ignorante overfor hinanden ville være usandsynligt. Nu er Eddie jo gode venner med Caroline fra Logans årgang og kollegium, så hvis de to har et form for forhold burde dette måske tages med i betragtningen? Men jeg tror det kunne blive svært at koble disse to drenge sammen på andre måder end klassekammerater, medmindre du har en idé?
Robin Ja, vi kunne da godt sige at de ikke fungerede sammen overhovedet. Men man kunne muligvis også gå i dybden med det, hm? Du skriver at hun udnytter så meget som hun kan, og det kan vi muligvis sætte i spil på den ene eller anden måde, hvis du er interesseret?
Charles Selve spillet? I reckon spillerne også skulle have en ret intenst interesse for det, men nok om det. Men ja, det kunne de da sikkert. Som kommentator er det i hvert fald usandsynligt at Eddie ikke ved hvem han er.
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 3, 2011 13:56:03 GMT 1
Gabriella
Altså så hun først har lært Alexander (på grund af samme kollegium som Eddie) og så lært Eddie at kende igennem ham? Gabbie ville nok synes Eddie er lidt sød og muligvis også føle sig en smule tiltrukket, men det er jo bare en mindre detalje. :b
Jake
Så generelt går de hinanden lidt på klingen og bryder sig ikke rigtigt om hinanden.. Og et par provokerende kommentarer (i hvert fald fra Jakes side) bliver det også til fra tid til anden... Og så selvfølgelig lidt kamp på Quidditchbanen.. Men ikke sådan et de tager hver lejlighed der byder sig til at banke den anden? :b Og tro mig, jeg forstår! :b
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 4, 2011 11:31:46 GMT 1
Gabriella Lyder det ikke meget plausibelt? Det er i hvert fald ikke utænkeligt at det er sket den vej rundt. Og at hun synes han er lidt sød... Hvem kan bebrejde hende? *fnis* :)
Jake Det lyder fint! :)
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Apr 6, 2011 10:51:45 GMT 1
Eddie &
rachel s. ivory yeah, hende tøsen mangler jo ikke det største.. tror hun stoler okay meget på eddie fordi han først og fremmest er på holdet og så også fordi ben stoler på ham.. så de må vist være ok tætte. kan ikke rigtig se så meget mellem dem, da jeg ikke rigtig mangler noget på min lille tøs her, men kan sagtens se, hun ville elske ham ^^ joshua callum oootay, min skønling her. 7 årgang, løve, lidt den stille type, dårlig med piger.. der er vel ikke så meget andet at sige om ham. han går ikke rigtig op i quidditch, såeh.. har du nogle ideer? fordi kan sagtens se dem som venner, men.. jaeh. samantha abbey ahem ahem! sammie er jo først og fremmest i familie med alle de der abbey’er, som eddie jo hænger med.. udover det er hun vejleder, meget artig selvom hun gerne vil kunne være sådan en ballademager, 16 år og puffler. altså jeg mangler stort set alt til hende her, så hvad siger du til evt. a smide de to ind i en tråd sammen og se hvordan de klikker? mira c. argall de er jo fætter og kusine med samme politiske holdninger… mmmmh, jamen jeg stiller hende i hvert fald til rådighed her, for de må helt klart kende hinanden. mira er jo meget tæt med emrys, er jo også er de to’s fætter.. såeh.. hvad er eddies forhold med emrys? evelynn r. ivory hell yeah! min lille dame her er jo ikke på nogen måde tilbageholden for noget, især ikke hvis hun skal hverve folk til riddlers eller gøre livet surt for caroline abbey.. kan sagtens forestille mig at den lille madamme her ville sende nogle blikke efter lille ed for at se, hvordan hun kunne få ham til at kaste dårligt lys over hallows, mmmmh^^ kan det have nogen interesse på nogen måde?
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 6, 2011 11:32:42 GMT 1
Gabriella
Ja det er det jeg mener! Men super, that's a date!
Jake
Super!
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 6, 2011 11:43:42 GMT 1
Rachel For mig er det helt fint at de er venner. Jeg forestiller mig umiddelbart at de pjatter meget sammen og ofte har det sjovt. Quidditch og årgangen er jo noget der på den ene eller anden måde har knyttet dem sammen, og som nære venner ville jeg mene var herligt.
Joshua Jeg har jo det her mål om at holde Eddie gode venner med alle drengene på hans sovesal, og ind til videre er det gået meget godt. Jeg tænker: De er ikke bedste venner, men gode kammerater? I frikvarterene er det ikke automatisk hinanden de går til, men hvis de tilfældigvis kommer til at gå ved siden af hinanden snakker de godt, osv. Hm? :)
Samantha Jamen, så er det da ikke utænkeligt at de i hvert fald ved hvem den anden er. Desuden er Eddie gode venner med Gabriella, fra Samanthas årgang, men jeg ved ikke om det er af nogen betydning? Eddie har en tvillingebror, og det er sammen med ham Eddie bliver til en regulær regelbryder og ballademager (Jeg forestiller mig faktisk noget helt i retning af Fred og George) men alene, har Eddie ingen interesse i at bryde reglerne. Jeg synes idéen om at smide dem sammen i en tråd, er rigtig god! Så lad os da bare gøre det. Er du den der starter en?
Mira Jamen, jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle have et godt familiebånd. Der er ikke noget reelt med Emrys og Eddie på plads endnu, men jeg kan heller ikke se hvorfor der skulle være komplikationer mellem de to. De er jo alle med i samme politiske gruppe. Hm?
Evelynn Jeg kan forestille mig at Eddie selvfølgelig er en anelse tilbageholden, hvis hun, som du skriver, har stridigheder med Caroline. Men på den anden side, er der mange som Carrie tilsyneladende har klemte følelser med, så hvor meget jeg kan lade det påvirke Eddies valg ved jeg ikke. Måske ikke så meget som jeg først troede. Men hvis du har en idé til hvordan hun kunne påvirke Eddie, er jeg åben for forslag? Vi kunne sagtens lave noget rigtigt drama ud af det, hvis vi kæmper for det, tror jeg. Men først vil jeg høre dine idéer?
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Apr 8, 2011 22:33:17 GMT 1
Kathleen KennithHun er 15 år, Ravenclaw, fuldblod og ikke politisk aktiv. Hun hælder mest mod Burning Day, men nægter så vidt det er hende muligt. Hendes forældre er begge ansat som undervisere på slottet, hvilket lægger en dæmper på hendes handling, men mest af alt har det været med til at skilde hende ud fra mængden uden at hun rigtig har villet det. (Hendes far er ikke den mest afholdte blandt lærerne). Som person er flyvsk, snakkende, glad og kærlig med nærkontakt til sit indre legebarn, som hun uden de store skrupler fra tid til anden slipper løs. Hun har lige været indblandet i en meget kort affære med en 7. års slytherin dreng, der udløste hendes første kys, første forelskes og et noget trampet på hjerte (brugeren deaktiverede efter at have lavet en masse rod i det på siden). Så hun er lidt forvirret, såret og trist til en forandring. Hvor og om hun passer ind nogen steder i forhold til Eddie ved jeg ikke helt. Hun har et lidt anspændt forhold til Caroline men ellers er hun helt åben for plots af så godt som enhver slags Nogen ideer? Ellers vil jeg atter forsøge at lægge hovedet i blød...
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Apr 12, 2011 15:18:12 GMT 1
Mae ville synes han var adorable xD Hun er 16 år gammel, mugglerfødt og bange for højder. Hun elsker at se quidditch kampe og gør hvad hun kan for at modarbejde det syn der er på mugglerfødte. Hun er lidt af en stræber, men er virkelig dårlig til at tale med fyre hun synes er søde. Det virker til at ville kunne komme godt ud af det med hinanden, måske evt. en lille flirt? Kunne forestille mig at Mae faldt en smule for ham. Har du andre ideer?
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 12, 2011 19:37:30 GMT 1
Kathleen Jeg har siddet og luret lidt på hendes profil, men jeg har lidt svært ved at koble dem sammen. Eddie har ikke nogen relation til nogen på hendes årgang og de er ikke fra samme hus, så den eneste vej jeg kunne se var noget med Julie eller Caroline. I værste fald en af hendes forældre, men der har jeg ligeledes ikke meget. Men, når det er sagt er jeg MEGET åben for idéer, hvis du skulle sidde med nogen! ;)
Mae *Kigger på en Eddie med meget røde ører* Is that so? ;) Nu er det sådan at Eddie i fremtiden skal indlede noget med Julie Young, men mest for min egen skyld, kunne jeg godt se en anelse mere drama/spil i det fra Eddies side. Skulle de have en flirt, i hvilken grad tænker du så? Eddie er ikke den store flirter, mest af alt fordi han i det hele taget er bundreel, og mener alt hvad han gør. Men der er selvfølgelig de gange hvor han løsner en smule op og slår sig lidt løs. :) Selv kan jeg ikke lige finde på noget lige nu (det kommer garanteret senere) men som udgangspunkt tror jeg sagtens vi kan finde ud af noget, ud fra det her. :)
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Apr 12, 2011 19:49:09 GMT 1
Altså Mae ville nok forsøge at få sneget et lille kys ind på ham. Det jo helt op til Eddie selv hvad han lægger i det. Han kan jo have noget kørende med Mae først, evt, og så få noget kørende med Julie også = draaaamaaaa!!! Muhahaha! Ej, jeg ved ikke. Men de kunne jo være venner til at starte med i hvert fald. Men Mae ville synes han er cute - uanset om han har noget kørende med Julie eller ej
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Apr 12, 2011 19:53:09 GMT 1
Mae Uha da. Altså, nu er der jo også den her famøse fest, hvor en sådan ting bestemt ikke kunne være direkte usandsynligt. Man kunne måske forestille sig at det kys kunne snige sig igennem der, og så kunne hun jo meget passende have lagt mere i det end han, eller hvad siger du? Så det efterfølgende skaber noget rod hos Mae, og dermed også Eddie - og Julie? Hm?
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Apr 12, 2011 19:55:45 GMT 1
Lyder smukt
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Apr 13, 2011 16:39:22 GMT 1
Aiden Kane Ivory Vi burde have et plot.. eller rettere bare vide hvordan de to har det med hinanden for som anfører og basker kender de to jo hinanden jeg vil bare gerne vide hvordan Eddie har det med Aiden. Aiden er selv 17 og fra 7 årgang som du sikkert ved og et roligt, venligt og modent menneske der dog er meget beskyttende overfor sine søstre og forsøger at opretholde et godt rygte og leve op til familiens navn. Han elsker Quidditch, spiller og træner en del og er selv en aktiv medlem af Burning Day.
Jace Wayland Endnu en løve men fra sjette årgang. Han er en kendt ballademager, roder sig altid ud i problemer og roder let andre med ud i problemer. Han har mange venner og er loyal men har det med at give sine venner skylden for nogen af sine numre selvom han da i sidste ende alligevel påtager sig skylden så de kun får lidt problemer... har endelig ingen ideer men måske har du?
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Apr 15, 2011 18:06:15 GMT 1
Lidt sent svar, men stadig ingen ideer herfra heller... og de to du nævnte fra hendes hus har hun ingen kontakt med, så den går nok ikke... men hvad det var et forsøg værd I det mindste kan vi så konkludere at de i hvert fald ikke hader hinanden XD og DET er altid noget!
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Apr 16, 2011 22:29:10 GMT 1
AislingogEddiedrengen
Jeg er for træt til at lave fancy pancy graphics xD Aisling skal have en på Gryffindor hun er lidt lun på fordi det er herre sjovt, fordi hun så bliver super duper forvirret xD hvis du ikke er med på den så finder jeg bare en anden hihi
|
|