|
Post by Eddie Llewellyn on Mar 28, 2011 11:30:47 GMT 1
Edward Bran Llewellyn what are you waiting for? Eddie Llewellyn er sytten år gammel, og en løve på syvende årgang. Han er et loyalt, venskabeligt og til dels modent menneske, der (udelukkende sammen med sin bror) ind i mellem har et løsagtigt forhold til reglementet. Derudover bliver han forhåbentlig basker på Gryffindors Quidditchhold, og meget dedikeret til sporten. I forhold til politik står den unge mand ved The Hallows, men som et mere tilbageholdende og lettere stilfærdigt medlem.
Jeg søger stort set alt til Eddie, men meget gerne nogen som er interesseret i at lave hans mange søskende. :)
|
|
|
Post by caroline on Mar 28, 2011 12:08:06 GMT 1
Oh la la ,
Jeg smider hjertens gerne mine små pus i puljen.
Caroline Abbey Som leder for the Hallows har Carrie en eller anden relation til Eddie, men den er angiveligt afhængig af hans engagement og dedikation til gruppen. Vi har allerede flere stilfærdige - er du helt fast besluttet på, at han bare skal være endnu en af dem?
Når du er færdig med profilen vil jeg i øvrigt rigtig gerne have dig til både at tage et kig på det politiske forum og udfylde præsentations-skemaet.
Alexander Young De er klassekammerater, Alexander har bestemt også et meget let forhold til reglerne og de fleste Gryffindor-drenge er allerede venner eller noget lignende på en eller anden måde som det er. Jeg kan ikke se, at Eddie skulle afvige fra den hovedregel. Jeg tænker ukomplicerede kammerater... Ikke så meget der. Hm?
Professor Liam Banes Jeg fifler (stadig) med ideer om at lade Liam lege med et par hallows i ly af mørket og lære dem besværgelser uden for pensum, til brug i en eventuel tredje troldmandskrig. Ville det have interesse?
Rosie Williams & Emma Ivory ... Er søde og dejlige. Men jeg har ikke rigtig nogen ideer. Har du?
[/justify]
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Mar 28, 2011 19:36:09 GMT 1
Caroline Eddie er engageret i gruppen, men han har bare svært ved at ytre sine meninger rigtigt, hvilket ofte ender ud i at han lader være med at sige noget. Men meget engageret, det er han da. Jeg vil tillade mig at vente med skemaet, til han en gang er accepteret. :) Men hvad angår forhold, har du så nogle specifikke tanker ud fra dette? De har jo under alle omstændigheder gået i klasse sammen i syv år.
Alexander Det lyder godt. Ganske almindelige venner. Ikke bedste, men gode kammerater? Ikke?
Mr. Banes Ah, det lyder som en rigtig fin idé du har dig der, og jeg vil rigtigt gerne være med at at gøre det til en realitet. Det lyder spændende. :)
Rosie og Emma Jeg må indrømme jeg ikke lige har kigget på deres profiler, men ud fra årgang og kollegium har jeg desværre ikke rigtigt nogen idéer. Men det kan være det kommer senere hen. :)
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Mar 28, 2011 20:19:40 GMT 1
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig at lave en af hans mange søskende, men jeg vil dog alligevel komme med nogle forslag til bekendtskaber.
Gabriella
Gabriella og Eddie virker, ud fra personligheden, til at kunne komme godt ud ad det med hinanden. De interesserer sig begge for Quidditch og der er jo i hvert fald noget de kan snakke om, på trods af de forskellige kollegier. Gabriella er en lidt drenget pige og betragtes oftest som en af gutterne. Du kan læse om hende her og så må du jo melde tilbage hvad du synes. - I hvert fald kunne jeg godt forestille mig et godt forhold imellem de to.
Jake
Jake on the other hand.. Altså umiddelbart ville han nok ikke have noget imod Eddie medmindre han havde gjort noget for at genere Jake. Eddie er trods alt fuldblods.. Men det kommer jo nok også lidt an på hvordan Eddie har det med Jake og hvordan Eddie opfører sig omkring og overfor Jake? Jake kan læses her.
|
|
|
Post by taut on Mar 28, 2011 22:36:10 GMT 1
Jeg smider lige en besked på trods af tidsmangel - er beskrivelserne mangelfulde burde der være alt, hvad du søger HEREDWARD JOHNSON 7. årgang, Hufflepuff, mugglerfødt i dén grad. Han har aldrig mestret magien særlig godt, og han har ikke gjort det største forsøg på at integrere sig i det magiske samfund. Han er konfliktsky og holder sine kort tæt ind i til kroppen, især hvad angår hans fortid: børnehjem, småkriminalitet... I bund og grund et meget simpelt menneske, der bare ønsker, at hans venner (som han altid sætter først) har det godt. Han er desuden meget sportsinteresseret, men vi snakker fodbold - quidditch kan bare rende og hoppe i hans øjne. Ed har vist ingen relationer, der kan bruges i sammenhæng med Eddie... (Ed og Eddie, det skal nok blive godt!) Ingen ideer på stående fod! BENJAMIN ABBEY 7. årgang, Gryffindor, fuldblods (canon), den ældste af en seks-syv stykker (ups, jeg har glemt, hvor mange søskende, de er!) hvoraf den næstældste (Noah Abbey) er lavet på siden. Han er en lidt atypisk syttenårig, mest fordi han er så moden af sin alder og gerne lidt irriterende bedrevidende til tider - det kommer vist af at være storebror til så mange. Det ville ikke være fejlagtigt at kalde ham for skolens 'far', men samtidig kan han sagtens finde ud af at være dreng med drengene. Grundlæggende har de en hel del til fælles. Han har haft nogle stridigheder med Alexander Young, men de er efterhånden ved at lægge det bag sig. Hans bedste veninde i gennem mange år er Rachel Ivory (begge går i deres klasse). Han er kærester med Lily Abott fra 6. år, Gryffindor og... Det var umiddelbart de relationer jeg kunne tænke mig var relevante i denne sammenhæng. Til ham her kunne jeg godt bruge en rigtig god kammerat, da hans barndomsven blev deaktiveret *suk*. Godt nok er han medlem af Burning Day, men Ben ville sagtens kunne tage en politisk diskussion op uden at tage det personligt (Du ved, ligesom farmand!). JULIE ADERYN YOUNG 6 årgang, Ravenclaw, fuldblods. Lillesøster til Alex Young, mindst ligeså meget ballademager som ham. Hun har lært det bedste af sine brødre, og hun elsker at være omgivet af mennesker, der holder af hende. Som den yngste pige er hun vant til at blive godt dækket af sine brødre og sin far, og hun er født til at være i centrum - med det sagt er hun ikke er forkælet lille møgunge. Hun elsker magiens historie - bare ikke når hun har det i skolen - og hun er noget af en læsehest både hvad angår magiker- og mugglerlitteratur. På trods af kollegiefordelingen er hun ikke voldsomt flittig i skolen, men hun er skarp nok til at leve op til alle 'fordommene' om ravne. Hun er stædig som et æsel og ligeså overbeskyttende for sine venner, som hendes brødre er for hende. Hun er ikke erklæret Burning Day-tilhænger, selvom hun har været med i gruppen i mange år - hun vakler lidt på det politiske ståsted, mest fordi hendes familie har en tendens til at være lidt fuldblodsstolte. Det er dog ikke noget hun lader komme i vejen af venskaber. Som sagt er hun Alex' lillesøster. Lige pt. har hun en meget intens affære kørende med Samuel Abott fra Slytherin, meeeeeen da det er meningen, at det skal være noget kort (og forholdsvist destruktivt for hende!), så ville jeg ikke sige noget til, hvis Eddie var helten, der kom ind fra sidelinjen, fik hende på bedre tanker, fejede benene væk under hende og red afsted med hende på en hvid hest imod horisonten..! Kærlighed er der altid plads til, men du skal selvfølgelig have lov til at kaste Eddie for fødderne af en anden, især fordi det er et plot, der godt kan trække lidt ud. Så meget for ikke at have tid og ikke give særligt detaljerede beskrivelser af mine karakterer... xD
|
|
|
Post by caroline on Mar 28, 2011 23:38:18 GMT 1
Oh la la ,
Caroline AbbeySå han er mere den fysiske type, hm? Vi ser på det. Jeg sidder bare med rollen med det store overblik og forsøger virkelig at få gruppen til at give mening, men lige nu er der kun 3 medlemmer der siger noget fornuftigt imens resten sidder og venter på 'a stroke of genious.' Det er lidt utilfredsstillende men selvfølgelig ikke som sådan dit problem. Så længe du får udfyldt det skema på et tidspunkt og tager et kig på resten er jeg vældig tilfreds. Deres forhold ud over gruppen kunne nemt gå i mange retninger. Lige nu har Carrie ikke en eneste reel ven og det kunne for så vidt være meget rart med nogen at stole på - også internt i the Hallows... Måske var det noget for Ed? Alexander YoungJa det tænker jeg. Intet indviklet, intet med at snakke problemer, bare chums. Professor Liam BanesÅh fantastisk. Der ryger snart noget op i vores forum omkring det. Rosie Williams & Emma IvoryNej det er jo det. Hvis du får en lys idé, så er jeg frisk. Begge piger er fra den irske Ivory-familie og Ed går i klasse med flere af deres fætre og kusiner. (:
[/justify]
|
|
|
Post by fenella on Mar 29, 2011 9:22:25 GMT 1
My turn!Så fik jeg lige et pusterum mellem flyttekasser og andet godt, og ville lige give mit besyv med herinde. Som sagt i går i boxen, så kan alle mine tre dejlige unger, vist linkes til Eddie på den ene eller den anden måde, så jeg starter bare fra en ende af: Todd MonroyTodd er 17 år, Løve og på 7. årgang som Eddie, så jeg er doven og gentager hvad Emma sagde om Alexander. Alle knægtene på den årgang er mere eller mindre buddies på den ene eller den anden led, så mon ikke også det gælder Todd og Eddie? På samme tid er Todd et af de aktive medlemmer af The Hallows, så jeg vil gå ud fra de kender hinanden derfra også. Todd er derudover halvblods troldmand, animagus og præfekt og som oftest den der ender med at være gruppens lille Jesper Fårekylling. Fenella MaverickFenella er 17 år, Slange og på 7. årgang, så måske har hende og Eddie haft fag sammen Jeg kan ikke lige på stående fod huske hvilke kollegier der har timer sammen. Men ukendt er hun i hvert fald ikke! Hun er leder af The Riddlers, så alene af den grund et kendt ansigt, ikke mindst når Eddie er aktiv Hallow. Hun er derudover rektors eneste barnebarn og en bestemt lille dame, der ikke skyr ret mange midler for at få sin vilje eller opnå sine mål. Hun er fuldblods og rasende stolt af det. Idéer og tanker modtages gerne. Hun er en jeg kan smide ind næsten hvor det skal være. Eric WolfeEric er min nyeste char, og jeg elsker ham allerede! Han er 17 år, Grævling, og selvom han med den alder burde gå på 7. årgang, residerer han på 6. årgang, da han på grund af flere personlige ting, blev nødt til at gå sit femte år om og tage sine UGL'er igen. Han er dog ikke uintelligent eller sløv, selvom nogle mennesker gerne ville tro det. *skuler til Caroline * Han er derudover holdkaptajn på Hufflepuffs Quidditch-hold og selv Basker på samme hold. Noget han går meget op i. Generelt er han aktivt sports- og konkurrencemenneske helt ind til benet. Her gælder både Muggler- og magisk sport. Han lever for at tage chancer, også hvis det betyder at bryde reglerne. Eric er Mugglerfødt og bærer rundt på en større hemmelighed i det han er varulv. Lykantropien er dog under kontrol og han har lært at leve med den. Nogle få mennesker på skolen kender til det. Og så havde jeg vist ikke mere at kaste ind lige for nu... Enjoy! (links til respektive profiler indsat i navnene.
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Mar 29, 2011 9:58:34 GMT 1
Gabriella Jeg tror du har ret i at de to personlighedsmæssigt passer meget fint sammen. Godt nok har Eddie ikke fået stillingen endnu, men forhåbentlig kommer de jo også til at være modstandere, ja. Men jeg tror Eddie vil finde hendes drengede personlighed interessant og hyggelig, men jeg har dog ikke noget forslag til hvordan de kunne have opbygget et videre venskab. Måske nogle relationer der kan kobles sammen?
Jake Som vi kender det fra bøgerne, er det jo en stereotyp at spillerne på Gryffindors hold og dem på Slytherins ikke kan fordrage hinanden, og for min skyld kan vi godt hænge fast på Rowlings forestilling. Altså, rivalisering i den bedste form.
Edward Klassekammerater er de jo. Eddie er jo en inkarneret fuldblodstroldmand. Ikke fordi han er negativ overfor mugglerfødte, men er egentlig bare blevet opfostret ret ignorant overfor den ikke-magiske verden. Altså, han har ikke det mindste forstand på mugglerverdenen. Jeg kan godt lide de kontraster i Ed og Eddie (Hihi) og jeg synes næsten det er værd at finde ud af noget der. Hvor Ed mener at Quidditch er noget værre noget, vil Eddie nok finde det at spurte rundt på benene efter en bold er mere end mærkeligt. Ville det være usandsynligt at de rent faktisk var venner? Hvad siger du? (: I mit hoved tænker jeg på noget i stil med Ron og Harry, ikke delen med at de er bedste venner, men med modsætningerne. Hvordan Harry ikke ved noget om troldsmandsverdenen og Ron ikke noget om mugglerverdenen. Og at de hver især bliver forundret når nogen af dem ikke ved noget den anden regner for en selvfølge. Hvis du forstår hvad jeg mener? :D
Benjamin Jeg tænker at rigtigt nære kammerater ville være helt perfekt? Måske endda bedste venner, med mindre du har nogen invendninger? De minder meget om hinanden på det punkt at de begge er modne af natur og oprører sig til dels mere... voksent end så mange andre, kan man vist godt tillade sig at sige. Dog virker det som om at Benjamin lige har en tak mere end Eddie, der jo indimellem bliver lokket i uføre af sin (ikke-eksisterende) tvillingebror. Eddie er jo en person der selvfølgelig elsker at være på Hogwarts, men også glæder sig til at komme videre, hvilket han allerede er begyndt på, siden han flyttede i sin egen lejlighed i London i sommeren op til det syvende år.
Julie Så kan jeg fortælle at de begge to er vilde med magiens historie, da det er en af Eddies yndlingsfag. :) Og han er desuden gode kammerater med hendes bror. Men, ja. Jeg kan godt lide den idé du kommer med, faktisk en del, men jeg kunne godt tænke mig at have en forestilling om hvad det er du snakker om hun skal igennem inden? og om du har en idé om hvor længe det kommer til at tage? For jeg vil gerne stille Eddie til rådighed som the knight in shining armour, men af plotmæssige årsager er jeg nødt til at vide lidt mere. jeg vil rigtigt gerne være med i noget lidt større? :D
Caroline Nu må du ikke misforstå mig. Eddie har masser af meninger og idéer han gerne vil dele med gruppen, men han er bare ikke så god til at få dem formuleret forståeligt. Han gør skam et forsøg på at deltage så aktivt som han kan, men har det med at fejle en lille smule. Men ja, nu du siger det... Så er han vel mere den fysiske type - i hvert fald lige på det punkt. Derudover synes jeg da det er ærgerligt at hun er tom på vennefronten, så Eddie ville være beæret over at få den titel. Jeg fornemmer lidt at hun har en tendens til at være en anelse højtidelig og somebody er vel nødt til at hjælpe hende med ikke at miste jordforbindelsen. Er det helt ved siden af? Eller hvad siger du?
Alexander og Banes Fantastisk.
Rosie og Emma Lad os tænke over dem. Nogle gange kommer det bare af sig selv. :)
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Mar 29, 2011 10:12:31 GMT 1
Todd Ah, ja. Jeg har et lille mål om at holde Eddie foruden stridigheder blandt drengene på sovesalen (om det er muligt, tvivler jeg på, but one can dream) Jeg tror Todd og Eddie ville klikke godt personlighedsmæssigt, og som grundlag er Eddie jo ikke en direkte regelbryder. Kun når hans bror får gode idéer. Som præfekt er det om muligt et lille minus hos Todd (Eller?) men det burde ikke sætte en klods i vejen for et venskab. Eller hvad mener du? :)
Fenella Ah, ja hende har jeg godt luret lidt på. Hun virker sandelig som en bestemt dame, men når det kommer til Eddies politiske holdning, så har jeg den forestilling at det svinger lidt. I den forstand at på nogle punkter mere ville passe ind hos de mere afslappede BD'ere, fordi han måske ikke er lige så streng overfor Riddlere som mange af gruppens medlemmer. Dog må du ikke misforstå, han er ikke direkte parat til at tilgive dem, men Eddie har selv som yngre vaklet lidt ved sin politiske overbevisning. Ikke at han har overvejet at slutte sig til Fenellas minions, men han har haft svært ved at forstå hvordan der kan være mugglerfødte. Dette ændrede sig dog hurtigt efter han kom på Hogwarts. Har du nogen idéer? :)
Eric Han virker umiddelbart som en sød dreng, men hvor godt de to ville kunne arbejde sammen ved jeg ikke. De har selvfølgelig haft timer sammen indtil femte år, og der er selvfølgelig muligheder i det, men det at Eric er Quidditchspiller - til og med Basker - er selvfølgelig lidt en problem. På den anden side, behøver man ikke være fjender bare på grund af dette. Det er jo ikke sådan at Eric er en rivaliserende Slytherin. Så den streger vi lige igen. Dog har jeg også opfanget at Eric og Caroline har problemer, og i og med Eddie og Caroline (muligvis) er venner skaber det måske lidt problemer. Men Eric virker ellers fin. Jeg er bare lidt splittet. :)
|
|
|
Post by fenella on Mar 29, 2011 10:35:14 GMT 1
Todd MonroyTodd er ikke den der render rundt og peger anklagende fingre, heller ikke selvom han er præfekt. Han er en knægt der har begge ben solidt plantet på jorden, magi eller ej, og han går klart ind for at kalde en spade for en spade. Hvis hans venner laver noget dumt, så får de det også at vide, både fra vennen og præfekten. Hvis han kan være så god ven med Alex som han er, og leve med hans regelbrydning, så tvivler jeg på Eddie bliver et problem. Så nej, at Eddie ind i mellem træder ved siden af reglerne har intet at sige for Todd i et venskab. Og det er muligt at holde dem ude af stridigheder. Todd har pænt holdt sig som Schweitz indtil nu i hvert fald. Men ja, jeg er enig. Af personlighed er de nok de to i 7. årgangs Løve-hannerne, der ligner hinanden mest. Herligt! Fenella MaverickFenella er og Caroline har et anstrengt forhold. Så er det sagt pænt, men det er jo ganske logisk. Så venskab, nej, men politiske modstandere, ja. Pas på med at vise Fenella for tydeligt at han vakler lidt i sin politiske overbevisning. Hun vil slet ikke være sen til at slå ned på det og forsøge at udnytte det, som den slange hun nu engang er. Hun har allerede planer om at prikke lidt til Emrys. Om det lykkes hende vil tiden vise. Vi kan lade dem blive ved det og se hvad der dukker op hen ad vejen. Deal? Eric WolfeEric og Eddie kender som du selv siger, i det mindste hinanden fra fælles timer og Quidditch. Det er intet problem for os her, at Eddie spiller for et konkurrerende hold. Eric er selv gode venner med Ravenclaws holdkaptajn, Imogen Ivory. Kamp på banen er én ting. Tiden udenfor banen en anden. Eric har ingen problemer med at adskille de to. Han er lidt en loner. Han holder sig en del for sig selv og har ikke behov for at have mennesker omkring sig hele tiden, så han er ikke den opsøgende. Han har self venner, få, men nære. Eric og Caroline er... kompliceret! x) De er barndoms-bekendte, deres fædre er barndomsvenner, så de har en ret omfattende historie med hinanden. Eric har i bund og grund intet imod Caroline, men hun har af uvisse grunde set sig gal på ham. Det forvirrer ham en hel del og gør nok at han på de fleste tidspunkter holder afstand til hende. Men på samme tid er han stædig nok til at mene hun ikke bare skal have sin vilje.
|
|
|
Post by caroline on Mar 29, 2011 12:14:32 GMT 1
Oh la la ,
Caroline AbbeyAh så han mangler bare nogle kommunikative evner? I virkeligheden kunne man måske godt koble en sådan manglende evne for at udtrykke sig i gruppen lidt med deres venskab. Måske kommer han med flere og bedre indspark når de er alene og hans meninger kommer derfor til tider til udtryk via min lille rødtop? (når hun er enig *host*) Hun er meget selvhøjtidelig. Spot on. Det der med at få hevet hende lidt ned fra sin høje hest lyder som en rigtig, rigtig god idé. De to har ikke særlig meget tilfælles, men jeg tænker alligevel, at de kan klikke godt sammen. Det sker jo også til tider at hun... Lukker damp ud. Blandt andet skal hun med til festen i påskeferien og jeg har planer om at drikke hende godt gammeldags fuld. Måske vil Eddie hjælpe til med det? Jeg ved ikke om jeg har noget fornuftigt at sige omkring Eric. Som Lillith skriver, så er det dælme kompliceret. Jeg kan ikke forestille mig at Carrie hat indviet Eddie i baggrunden for hendes antipati for pufferen, men det fremgår vist ret tydeligt, at hun ikke er hans største fan. Det skal såmænd ikke stoppe de to drenge fra at snakke sammen, men jeg vil nok sige at et reelt venskab imellem dem ville... Komplicere tingene. xD Rosie Williams & Emma IvoryDe er sat op på hylden igen.
[/justify]
|
|
|
Post by taut on Mar 29, 2011 12:33:14 GMT 1
EDWARD Ok, så noget bekendtskab/venskab, der mestedels bygger på deres uvidenhed om hinanden? Jeg kan ikke lade være med at forestille mig nogle malplacerede samtaler om sport på de bagerste rækker i undervisningen.
BENJAMIN Best friends lyder godt! De har nærmest for meget til fælles til ikke at kunne være det - men det leder sikkert også til nogle mindre skænderier en gang i mellem. Benjamin er også klar til at komme ud i det rigtige liv efter skolen, men selvom han foretrækker at drikke øl i et afslappet selskab, så slipper han en gang i mellem tøjlerne og lever livet lidt vildere. De skal nok få det sjovt sammen!
JULIE Altså. Det er en lang historie. Så du får kun den del, som Julie er involveret i! Samuel vælter sig i piger og er ret skamløs hvad det angår. Lige for tiden er han i gang med at nedlægge en af Julies barndomsveninder, hvilket er en del af et større plot, som vistnok også omhandler en hel del andre mennesker på siden. Men dealen mellem Samuel og Julie er, at Julie er faldet pladask for drengen, selvom han er no good, og på trods af hans ringe evner til at holde sig til en pige, så er det meningen, at de to skal blive kærester. Sam og Alex er ikke de bedste pals (de har begge to lillesøstre som den anden har prøvet at score, men du må hellere lige snakke med karakterernes ejermænd, hvis du skal have styr på, hvad der lige præcis foregår i mellem de to!), men på trods af sin brors og andres formaninger (der er ikke nogen, der begyndt at formane hende endnu, men mon ikke det sker efter festen *gnækker ondt*) så er hun sammen med Sam og tilgiver ham, selvom han har en del sidespring. Som du nok kan fornemme, så er det ikke et forhold, der kan holde særlig længe, men mens det gør, så har Julie altså mistet realitetssansen en smule, og der er ingen, der kan banke fornuft ind i hendes hoved - bortset fra én! *Indsætter Eddie her og laver en meget dramatisk trommehvirvel*
EDIT: Min tanke var, at Julie og Eddie er venner, og at Julie for Eddie i lang tid bare har været 'Alex' lillesøster' - dette har dog ændret sig en del på det seneste, og jeg ved ikke, om de har indset, at der måske spirer noget i mellem dem. Men Eddie skulle i hvert fald være den, der når ind til Julie og får hende til at indse, at det ikke duer med Sam (nu forventer jeg selvfølgelig ikke, at han halser efter hende, for det er ikek sjovt at spille). Det kan klares i en tråd eller to, og når Julie endelig kommer ned på jorden igen, så tør hun nok ikke indrømme sine følelser for Eddie i første omgang, men i sidste ende spytter hun ud med det, hvis altså ikke Eddie når hende i forkøbet!
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Mar 29, 2011 16:41:42 GMT 1
Gabriella
Nu kan jeg se at Eddies ønsker at spille for Caerphilly Catapults, hvilket jeg også går ud fra er hans yndlingshold? Gabriella selv holder med Wimbourne Wasps, så det kunne de jo diskutere lidt, uden at det skulle blive alvorligt. Gabriella er gode venner med Alexander Young og også Edward Johnson, så måske Eddie også skulle være en af hendes gode venner?
Jake
Hvordan ville Eddie have det med Jake (svares helst på efter du har læst hans personlighed, eftersom han er lidt af en røv)? Jake er en utrolig dårlig taber, han hader mildest talt at tabe. Forholdet mellem de to kunne være blevet skidt efter Jake anklagede Eddie for at have snydt under en kamp? De er jo også begge baskere, hvilket vel også kan give nogle gnidninger? :b
|
|
|
Post by Eddie Llewellyn on Mar 29, 2011 21:47:33 GMT 1
Gabriella Ja, det kunne de da sagtens. Eddie holder jo med sit "landshold". :) Men, de kunne sikkert sagtens være blevet venner den vej rundt.
Jake Jeg tvivler på at Eddie vil være himmelhenrykt over den jævnaldrende slange, og jeg kan ikke rigtigt se hvordan det ikke skulle ende med lidt trykkede følelser. Eddie er dog ikke direkte fjendtlig af natur, men på Quidditchbanen kan alt ske og nogle gange tager tingene jo bare overhånd. Hvis du forstår. :)
Edward Det lyder bare super fint! Jeg kan i hvert fald godt se det morsomme i det.
Benjamin Det er aftale så. Vi burde måske lige prøve dem af sammen i en tråd på et tidspunkt? Men det kan vi jo altid se til.
Julie Så tror jeg, at jeg har styr på hvilke tanker du gør dig. Men i mine ører lyder det som om at der kommer til at gå en rum tid før Eddie får en egentlig rolle, så jeg må prøve ikke at være alt for utålmodig. ;) Men det giver mig da også lidt tid til at lære rødtoppen lidt at kende inden. :) Men det kunne også være godt med noget optakt - ligesom nævnt oven over, lige sætte dem sammen og se hvordan de klikker. I dette tilfælde udelukkende venskabeligt, som diskuteret? :)
Caroline Ah, se, det er en rigtig fin og dejlig idé, som jeg rigtigt godt kan lide. Eddie er jo udmærket klar over sine manglende evner til at udtrykke sig ordentligt, og dét at idéerne kan blive vendt og drejet i venindens skarpe hoved inden, ville bestemt ikke gøre ham det mindste, og alt i alt vil han nok være hende taknemmelig for at hjælpe ham med at komme til udtryk selvom det er temmelig skjult. Men når det er sagt, så vil jeg sige at jeg synes det lyder mest sandsynligt at de har været venner i lang tid. Det kunne eventuelt være de delte en togkupé den første september deres første år?
Todd Ah, en straightfoward type of guy, hm? Jamen, jeg tror som sådan de to kunne danne et meget fint makkerpar. :)
Fenella Vakler og vakler. Vaklede er måske nærmere den rigtige term. Men på trods af det, tror jeg du har ret. Eddie ville ingenlunde forsøge at komme Fenella nærmere, i og med han og Caroline har så tæt et bånd. Men ja, lad os lade det blive ved det for nu. Måske vil skæbnen noget andet senere.
Eric Jeg kan godt se det er en anelse svært. Jeg aner mildest talt ikke hvordan jeg lige skal sætte dem sammen. Så medmindre du har noget...?
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Apr 1, 2011 12:09:25 GMT 1
ellie&eddie
De har i hvert fald samme patronus kan jeg se! Nu vil jeg, før jeg begynder at lave noget som helst plot mellem disse to, spørge hvordan han har det med piger.
mals&eddie
En sjette årig løve. Hun er på quidditch holdet ligesom ham og drømmer om at blive professionel quidditch spiller. Man kan godt sige at hun lige pt. Er neutral men er under indflydelse af The hallows. Sådan da xD
logan&eddie
Logan er meget stille og god til sine lektier. Han er på syvende årgang men på ravenclaw. Måske kender de hinanden eller også kun ved udseende. Jeg er ikke sikker, men på en eller anden måde må vi vel kunne hæfte dem sammen?
robin&eddie
En syvende års slytherin tøs. Hun er en bitch for at sige det rent ud. Hendes eneste tanker er at udnytte alt og alle. Også vil hun gerne være en mægtig heks. Det eneste jeg kan se mellem dem er et stort had.
charles&eddie
De har begge en stor passion for quidditch! Charles er bare mere, den som kan lide selve spillet. Han lider af højdeskræk. Jeg kunne sagtens se dem som buddies af en art. Gode venner trods deres ene år mellem dem.
|
|