|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Dec 17, 2010 12:44:54 GMT 1
Jeg er villig til at gå meget langt med Psyche, for jeg er ret sadistisk når det kommer til hvad jeg vil lade ske med mine karakterer xD Jeg har lige fået bestemt forholdet mellem Psyche og Isoldi, og det er ret søskende-agtigt, så der er ingen tvivl om at Psyche kender Gabriel og ved han er forlovet med Isoldi, ligesom hun nok også ved at det ikke er en forlovelse Isoldi er meget for, siden de er i familie. Psyche og Gabriel er dermed også noget meget fjernt familie Anyway! Psyche har ikke de store problemer med at flirte med nogen hun er i familie med, så længe det er meget langt ude. Det jeg tænker på, er at jeg tror Psyche vil finde en type som Gabriel ret tiltrækkende, så jeg kunne godt forestille mig en flirt... ish? Jeg ved ikke helt hvordan det vil se ud i forhold til Isoldi, men siden hun egentlig ikke vil giftes med ham, har hun vel ikke det store problem med det.. Man kan vælge at se det som om at Psyche gerne vil tage ham af Isoldis hænder xD Ellers er noget venskab også muligt, men jeg tror fjendskab er noget usandsynlig, hvad synes du?
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 18, 2010 14:54:19 GMT 1
Psyche & Gabriel
Jamen vi kan da godt sige at de flirter sammen, og vi kan også sige at hun vil tage ham fra Isoldi det vil bare sjovt og forhåbentlig kommer der konflikter mellem de tre xD
|
|
|
Post by Dawn Phoenix on Dec 23, 2010 10:02:52 GMT 1
SØSKENE ,
Jeg overvejede om han kunne tænke sig at have en af tvillingerne løbe rundt på skolen? Så vil jeg nemlig gerne lave en af dem
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 24, 2010 10:50:14 GMT 1
Jeg er frisk hvis du er! *hævet-øjenbryns-smiley*
Gabriel & Bree: Bree er en venlig Ravenclawtøs på 17 år, så jeg regner med de har haft timer sammen i alle 7 år og dermed kender hinanden. Men Bree er den typiske videnbegærlige stræber, der samtidig er livsglad og forholdsvis rolig. Derudover (håber jeg) hun er vejleder. Såå... frisk på noget?
Gabriel & Samuel: Med hele Gabriels attitude, ville Samuel ikke kunne stå tilbage for at drille ham afskyelig meget, for Samuel nærer ingen solidariske følelser selvom de er på samme kollegie. Så er vi ude i noget fjender der?
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 31, 2010 13:45:48 GMT 1
Sorry tiden inden jeg svarede
Dawn:
Du er velkommen til at lave en tvilling som jeg også sagde over pmen^^
Bree & Gabriel
Jamen ja de burde jo kende hinanden siden de begge er fra syvende årgang.. Nu har jeg ik læst hendes profil men hvis hun er fuldblods er han nok ret neutral overfor hende hvis hun er halvblods eller mugglerfødt vil han nok være mere...nedværdigende
Samuel & Gabriel
Samuel er velkommen til at drille ham han vil nok bare ik få spor meget ud af det end at blive gjort tilgrin
|
|
|
Post by Bree Blance on Jan 1, 2011 15:37:29 GMT 1
Gabriel & Bree: Kunne sagtens se noget fjendskab for mig. Bree er halvblodsheks, og Gabriel har derfor nok ikke meget til overs for hende. Derudover er hun præfekt, og ønsker respekt. Kravet om at kunne beherske sig som præfekt og modviljen til hans type, vil nok komme i strid, hvis han stikker og prikker til hende.
Gabriel & Samuel: Jeg tvivler på, at Gabriel bekymrer sig om at blive gjort til grin. Det er han faktisk fuldstændig ligeglad med. Men der kan sandsynligvis komme nogle sjove situationer ud af møder mellem de to!
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Jan 1, 2011 19:20:46 GMT 1
Go go Slyth ,
Jeg vil gerne starte med at beklage, at det har taget mig så lang tid at få svaret. December er bare en kortere måned end alle de andre
Pedias har samme mening om mugglere som Gabriel, hun slår dem hellere end hun smiler til dem! Derfor er de da vidst oplagte venner, så kan de vel godt flirte lidt også? Han er jo ikke et helt dårligt parti, selvom han på papiret er næsten optaget :b
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Jan 2, 2011 19:19:47 GMT 1
Bree & Gabriel
Jamen så bliver det fjendskab xD
Samuel & Gabriel
Så synes jeg de to skulle møde hinanden for vi kan sætte navn på deres relation
Pedias & Gabriel
Jamen det er helt okay og er enig med dig.. December er ret kort ^^” Men ja når de deler deres meninger om muggler og nok behandler dem på samme måde selvom jeg tror at Pedias er med direkte overfor dem end Gabriel er det xD og Gabriel holder sig ikke tilbage hvad flirts angår han flirter gerne tilhøjre og venstre dog med maner
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Jan 2, 2011 19:24:09 GMT 1
Go go Slyth ,
Super, så har vi et venskab med lidt benefits .. Kan være Gabriel kan holde hende lidt tilbage, når hendes temperament løber af hende og hun får lyst til at slå alle mugglere i en radius er 5 km. ihjel xD ?
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Jan 2, 2011 20:43:31 GMT 1
Pedias & Gabriel
Det kan han sikkert godt
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jan 9, 2011 16:36:37 GMT 1
Aisling& GABRIEL
Så fik jeg lige postet et svar xD Okay, altså Aisling er jo på sit femte år og siden Gabriel går på syvende, vil det være ret obvious at hun ser op til ham og finder ham ret så tiltalende xD Så grim er han jo heller ikke. xD
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Jan 9, 2011 17:13:41 GMT 1
Aisling & Gabriel
Jamen det jo godt at hun ser op til ham det vil han nok bare udnytte.. overfor vil han nok opføre sig eksemplarisk noget som folk hader men som jeg kunne forestille mig hun vil elske xD
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jan 9, 2011 21:36:07 GMT 1
Aisling& GABRIEL
Ja helt sikkert, det vil hun elske xD
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Feb 9, 2011 11:12:27 GMT 1
|
|