|
Post by Gabriel Caron on Dec 11, 2010 14:35:14 GMT 1
Gabriel Caron
Ja jeg søger plots til min søde lille ven her.. ja okay lille er han ikke…og nej sød er han heller ikke Jeg søger plots og er åben overfor alt. Han er 17 og fra Sltyherin og som i måske kan gætte ikke spor varmhjertet. Er åben overfor alt lige fra venner, fjender og til flirts. I kan læse om ham i hans profil her
Relationer
Slytherin;
Isoldi Libitina: Forlovede og fjern slægtning Gryffendor:
Rachel Saskia Ivory: Flirt og fysisk tiltrækning
|
|
|
Post by amira on Dec 11, 2010 15:04:41 GMT 1
Gabriel & Mira ,
Mira her er jo min lille, 16-årige, flirtende Ravenclaw ^^ Hun er letsindig og meget naiv, lidt drenget og egentlig meget sød xD Ummm, tjaeh... Egentlig tænker jeg lidt letsindig flirt, men der kan jo også komme noget dybere i det ^^ Hun er egentlig brugbar til alt xD
Gabriel & Rachel ,
Med Rachel har vi jo vores plot, som jeg synes er rigtig fedt ^^
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 11, 2010 15:16:15 GMT 1
Mira & Gabriel
Jamen vi kunne klart sige at hun flirter med ham og forsøger at få hans opmærksomhed men at han giver hende den kolde skulder…blot så der er noget anderledes end de sædvanlig flirterier xD
Rach & Gabriel
Og ja den har vi jo klaret
|
|
|
Post by amira on Dec 11, 2010 15:19:18 GMT 1
Gabriel & Mira ,
Så ville Mira være temmelig ligeglad med ham xD Men måske prøver hun at finde hemmeligheden bag at han altid er så følelseskold og det er begyndt at gå ham på fordi hun ikk just er diskretheden selv? ^^
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 11, 2010 15:27:20 GMT 1
Mira & Gabriel
- Jamen det kan vi også godt sige !!!
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Dec 11, 2010 18:25:28 GMT 1
Jeg synes vi skal finde ud af noget imellem Jake og Gabriel. Lige umiddelbart kan jeg ikke se der skulle være problemer imellem dem, eftersom de deler fuldstændig samme holdninger. Men Jake siger trods alt hans mening, så jeg ved ikke om det ville sætte en kæp i hjulet på en eller anden måde?
Derudover har jeg Louis Riley Billings. Huffler, mugglerfødt, 7. årgang, metamorphmagus. Jeg ved ikke om han ville være et oplagt hadeobjekt? :b
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 11, 2010 18:34:58 GMT 1
Jake & Gabriel
Nej de vil sikkert ikke have noget imod hinanden.. når du siger sige sin mening så omkring hvad?? Altså hvis han siger sin mening om noget de er enig om så er der jo intet problem.. hvis han går hen og siger at muggler er dejlige så vil Gabriel nok forbande ham xD
Louis & Gabriel
Ja han vil blive hadet lige fra hjertet xD Gabriel ville nok holde sig fra ham ..
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Dec 11, 2010 19:12:22 GMT 1
Altså.. Jake siger jo bare hvad han mener generelt.. Og det kunne jeg forestille mig at der ville være nogle komplikationer engang imellem.. Men eftersom de deler de samme meninger så vil det nok ikke være de største uenigheder der opstår... Såå, hvordan er forholdet sådan helt præcist?
Okay, og jeg kunne forestille mig at det ville være et tydeligt fjendskab imellem dem når de blev "tvunget" sammen..
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 11, 2010 19:56:19 GMT 1
Jake & Gabriel
Ja de vil nok komme op at toppes over nogen ting.. hvis han bliver for meget trækker Gabriel sgu bare staven...måske kunne vi sige at de er forsigtig overfor hinanden??? venner men på et forsigtigt plan??
Louis & Gabriel
Ja det vil der sikkert..
|
|
|
Post by anastacia on Dec 13, 2010 20:51:27 GMT 1
jeg blev fristet af pebernød sporet.. Maddie & Gabriel [/size] Maddie er en del af en trio sammen med Lucia Robin & Isoldi. Nu når Isoldi og Gabriel er forlovet må Maddie jo på en eller anden måde også kende ham, og nu går de også på samme årgang samt samme kollegium. Jeg ved bare ikke lige helt hvordan.. Jeg kunne sagtens forstille mig dem som en form for venner fra første årgang, men da Isoldi og ham blev forlovet, skete der et eller andet imellem dem, og intet har rigtig været det samme siden? Oder? Jasper & Gabriel[/size] Jeg er blank o.O. Anastacia & Gabriel[/size] Igen: Jeg er blank.[/blockquote]
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 13, 2010 23:58:01 GMT 1
Maddie & Gabriel
- Jamen det lyder da som en gode ide ..Der skal bare bygges på det…Altså Isoldi og Gabriel blev først forlovede i 5 årgang og derfor kunne der vel have været et tæt venskab mellem dem og måske noget flirt..eller andet??
Jasper & Gabriel
- Altså har ingen ideer men hvad vil Jasper synes om en som Gabriel..??
Anastacia & Gabriel
- Hun er jo halvblods og derfor vil Gabriel nok ikke bryde sig om hende…han kunne kende til hendes frygt af slanger og derfor lader han nogen skræmme hende…men igen.. hvad vil hun synes om en som Gabriel..??
|
|
|
Post by robin on Dec 14, 2010 17:26:23 GMT 1
robin & grabriel Hm. Tjo, her kan jeg godt se noget. Fordi at han er forlovet med Robins bedsteveninde og hendes anden bedsteveninde. Så hva med at de engang havde været 'kærester' eller noget i den stil, også da han blev forlovet med Isoldi fortalte han det ikke til Robin. Så da hun fandt ud af det, følte hun sig krænktet og flippede derefter ud på Gabriel der ikke fandte sig i det? Og derefter har det været akavet mellem dem, men han har det med at kunne sno hende om sin lillefinger, når hun ikke forventer det? ;D
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 14, 2010 17:50:15 GMT 1
Robin & Gabriel
Jamen det lyder spændende! Jeg sys det er en god ide.. men vi kunne også sige at de ikke rigtig var kærester men at hun havde et crush på ham og han udnyttede det og lovede hende guld og grønne skove og udnyttede hende groft uden at hun rigtig bemærkede det...og så sagde han intet da han blev forlovet med Isoldi ..og så bare det du selv skrev..det bare en ide men hvis du ikke kan lide det kan vi også bare bruge din ide xD
|
|
|
Post by robin on Dec 14, 2010 18:05:28 GMT 1
robin & grabriel den idé kan jeg godt lide! Også hvis man måske skal sætte noget mere på; Gabriel og Robin skændtes meget, måske fordi at han følte at han 'ejede' hende og ville ikke lade hende gå sammen med andre mennesker. Også når de har skændtes har de begge haft en eller anden tiltrækning af hinanden, sådan en halv fysisk tiltrækning. Jeg vil hellere kalde det for; Vredes tiltrækning xD
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 14, 2010 18:16:10 GMT 1
Robin & Gabriel
Er helt med på den, men selvom de altid følte den form for tiltrækning er der aldrig sket noget sådan rigtigt.... Så kan han gøre noget ved det under trådende
|
|