|
Post by robin on Dec 14, 2010 18:19:40 GMT 1
robin & grabriel Jo, det kan vi godt sige Vi kan sige at når det er sket, så er en af dem vendt om på hælen og skredet uden et ord. Det kunne godt ligne Robin lidt ;D *snakker med sig selv*
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 14, 2010 18:43:19 GMT 1
Robin & Gabriel
Hehe helt fint xD for det kunne nemlig ikke ligne Gabriel bare at vende ryggen til nogen medmindre de var muggler [/blockquote]
|
|
|
Post by robin on Dec 14, 2010 18:47:22 GMT 1
robin & grabriel Vil du såå lave et emne, som jeg kan svarer på når hun er accepteret?
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Dec 14, 2010 19:44:57 GMT 1
Go go Slyth ,
Classmates er de jo, men mere? Nogen planer til hvad du kan bruge en køn, blond, lettere rapkæftet blondine til?
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 15, 2010 0:18:06 GMT 1
Robin & Gabriel
Skal jeg nok..sender dig linket^^
Pedias & Gabriel
Jamen jeg ved ikke helt hvad du har planer for din lille blondine ^^ Hvis hun deler Gabriels meninger om muggler så kunne jeg forestille mig at de kunne hænge ud sammen som venner og sådan..støtter hinanden men alligevel med enten tiltrækning eller forsigtighed...?? Bare en ide...
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Dec 15, 2010 10:58:39 GMT 1
Uhm... Well... Din karakter er forlovet med Psyches kusine, så det er vel ret oplagt at de kender hinanden? Jeg har ikke rigtigt nogen dybdegående ideer, jeg tror at Psyche ville finde ham ret tiltrækkende, men du kan jo finde Psyches profil i linket under min siggy, og så kan vi jo se om vi kan finde ud af noget
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 15, 2010 11:56:50 GMT 1
Psyche & Gabriel
- Har lige læst hendes profil ret flygtig ^^" men altså ja de burde kende hinanden når hun er Isoldis kusine og såvidt jeg kunne læse under hendes personlighed skal man vide hvordan man behandler en kvinde i hendes nærhed hvilket Gabriel gøre han er charmerende, gallant og høflig. De deler mening om muggler og dog har hun jo intet spor imod halvblods hvilket han selv har... ved ikke helt hvilke relationer du har og hvor langt du vil gå med hende XD er dog åben for ideer
|
|
|
Post by emma on Dec 15, 2010 15:46:56 GMT 1
Gabriel & Emma Jeg fulgte pebernødderne, men jeg kan altså ikke lige på stående fod komme på hvad de skulle have af spil sammen?
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 15, 2010 15:51:47 GMT 1
Emma & Gabriel
Ja den med pebernødderne virker altid xD .. altså du jo en Ivory og dem har han ikke spor meget imod fordi de er fuldblods.. Gabriel har ikke et spor godt forhold til Jacob (Emmas bror??) men inden jeg kommer med ideer..hvordan vil Emma have det med en som Gabriel..
|
|
|
Post by emma on Dec 15, 2010 16:12:51 GMT 1
Gabriel & Emma Ja. Jeg tænkte lige i et øjeblik at hun ville synes det var sjovt at irritere sin bror lidt og fremprovokere en reaktion hos ham ved at flirte med Gabriel - men nej. Jeg tror desværre hun er lidt for stor en menneskekender til at ville beskæftige sig med en sociopat, trods alt. I hvert fald i længden. Hm. Så jeg er blank.
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 15, 2010 17:20:49 GMT 1
Emma & Gabriel
Haha xD hun behøver jo ikke flirte med ham.. han kunne gør det for at irritere Jacob Ej men hvis hun bare holder sig fra ham fordi han er som han er er det lidt svært at sige hvad de kunne have mellem hinanden xD
|
|
|
Post by emma on Dec 15, 2010 17:34:03 GMT 1
Gabriel & Emma Man kunne måske godt forestille sig at det ikke rigtig var gået op for hende at han var fuldstændig blottet for følelser? Hvis de ikke rigtig har haft kontakt tidligere ville det jo være en mulighed. Det ville i hvert fald pisse det meste af familien ret meget af... Og Emma ville lære en lektie. Hold dig fra ham den høje flotte med det lidt for glatte smil og de sociopatiske tendenser.
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 15, 2010 17:55:05 GMT 1
Emma & Gabriel
Jamen det lyder da som en fed ide.. så skal jeg bare finde på et eller andet der får det til at gå op for hende for psykopatisk han endelig er XD
|
|
|
Post by emma on Dec 15, 2010 17:58:43 GMT 1
Gabriel & Emma
Du kunne måske også gemme det til at brormand er blevet knotten? Det kunne være lidt morsomt, hvis Val er med på det. Ikke mindst fordi de to i forvejen har lidt gnidninger i bror/søster forholdet.
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 15, 2010 18:40:49 GMT 1
Emma & Gabriel
Det kan vi da godt gøre så spørg vi Val når han dukker op
|
|