|
Post by Stuart Fellton on Nov 30, 2010 16:48:56 GMT 1
Jeg tog mig den frihed at gå igang med et da jeg havde svaret tidligere. Skriver det lige færdigt.
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Dec 2, 2010 12:05:24 GMT 1
{Jasper & Pedias} Jasper virker som en nice karakter, men lige nu har jeg bare ingen ide om andet end nogen fjendskab og det virker lidt for kedeligt. Har du nogen ideer eller noget du føler du mangler, må du endelig sige til (;
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Dec 2, 2010 19:54:33 GMT 1
Hm. Så vidt jeg kan se er Pedias tilhænger af The Riddles, mens Jasper er af Burning Day, så jeg kan ikke rigtig se hvad det skal være udover fjender. Måske.. de kan have en mindre flirt, der bliver set ned på af de fleste af dem de kender grundet det sted deres loyaliteter er hos? Jeg ved ikke hvordan Pedias ville have det med dette, men Jasper ville nok ikke lade det gå ham på.
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Dec 2, 2010 19:58:50 GMT 1
{Jasper & Pedias} Altså de kan sagtens flirte, men Pedias er meget stærk tilhænger af the Riddlers og hun vil nok stadig hade ham for hans loyalitet xD Så bliver det mere sådan noget fnidder fnadder, hvor de flirter selvom de stadig afskyr hinanden? Yndigt ? :b
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Dec 2, 2010 20:01:54 GMT 1
Haha, jo, det bliver vældigt yndigt (: Fjender der flirter, right? xD
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Dec 2, 2010 20:06:07 GMT 1
{Jasper & Pedias} Jo xD Sådan noget 'Jeg ved godt, at du er helt forkert på den - men damn du er hot' -tankegang :b Seriøst det skal prøves i en tråd før jeg ved om det fungere
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Dec 2, 2010 20:08:32 GMT 1
yes (: Jamen, så må du oprette en tråd og så vil jeg svare når jeg får tid (:
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Dec 2, 2010 20:10:37 GMT 1
Det gør jeg
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Dec 4, 2010 14:07:50 GMT 1
Mae og han går på samme årgang, så de kender i hvert fald hinanden. Ved ikke om de skal være mere end bekendte? Hun er ikke så meget en regelbryder, så hun kunne eventuelt være hans meget fornuftige veninde? Sådan en "sørg nu for at læs, pas nu på du ikke bliver smidt ud"-type? Selvom han da gerne skal have lov at prøve at flirte med hende. Kan ikke love det kommer til at gå ham godt
|
|
|
Post by anastacia on Dec 4, 2010 16:34:45 GMT 1
Det kan vi sagtens sige! Han har jo brug for nogle der kan holde ham lidt i ørerne i ny og næ. (:
|
|
|
Post by taut on Dec 5, 2010 19:54:07 GMT 1
Nu er det Julies tur! Du kender jo Julie, så det vil jeg ikke gå så meget i dybden med. Jeg tænker... Ekskærester fx? Hun er jo en af skolens største ballademagere, så den skal under alle omstændigheder udnyttes.
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Dec 5, 2010 20:06:22 GMT 1
Ekskærester? Tjoh, det lyder fint. Hvornår cirka?
|
|
|
Post by lou on Dec 5, 2010 20:25:16 GMT 1
Altsår ehrm... Valget står mellem barndomkæreste eller lidt ældre.. Måske i starten af deres femte år?
|
|
|
Post by anastacia on Dec 5, 2010 20:42:25 GMT 1
Jasper havde en kæreste fra fjerde år til femte år, hvor det endte med pigen var ham utro omkring jul. Jeg tvivler på Julie og Jasper ville kunne have sådan et forhold? Forholdet var godt nok meget on/off men..
|
|
|
Post by taut on Dec 5, 2010 20:51:14 GMT 1
Nå, men så må de jo være barndomskærester? (; Måske på tredje år i lidt tid?
|
|