|
Post by Jasper Wayland on Nov 20, 2010 19:57:11 GMT 1
and all that jazz, huh? [/size] YOU’LL NEVER KNOW WHAT HIT YOU[/size] but I can tell you that it wasJASPER “JAZZ” WAYLAND[/center]
Hello my dear! Jeg skriver her fordi jeg sørger nogle plots til min kære Jasper! Først, er der noget kort information om ham. Dernæst er der hvad jeg søger til ham!
FULDENAVN Jasper “Jazz” Wayland. ALDER 16 år. ÅRGANG 6th. KOLLEGIUM Gryffindor. PERSONLIGHED Jasper er den der type der kan slippe afsted med næsten alt bare ved hjælp af et enkelt blik. Han siger gerne sin mening, uanset hvem han så må snakke til. Han er desuden heller ikke bleg for at bryde reglerne hvis det kan medføre noget sjovt – og han har da også ofte brudt reglerne, uden at blive taget i den. Hvis nogen udforder Jasper til et eller andet siger han aldrig nej. Han bryder sig ikke om tanken om at være gået glip af en udfordring, der kunne medføre en masse sjove ting. Alt efter dagen er det forskelligt hvor meget der skal til for at gøre Jasper vred. Og når man så får gjort Jasper vred ja.. så er han rigtig vred, og kun få mennesker kan få ham til at slappe af igen. Jasper er desuden heller ikke typen der rødmer nemt: men hvis en pige bliver ved med at smide en masse gode kommentar om ham, kan han nemt komme til at rødme: også selvom det er meget mod sin vilje. Han er desuden heller ikke typen der har nemt til tåre og har ikke grædt siden han var lille. Han ser det som overflødigt og spild af tid. Desuden ville han ikke kunne tilgive sig selv, hvis han blev ydmydet for at være kendt som et lille pattebarn. Det der følger med ved at tabe en udfordring er heller ikke noget Jasper bryder sig om men han har sine metoder til at komme ovenpå efter et nederlag. Desuden bliver Jasper sjældent set uden sine såkaldte venner.
HVAD SØGER JEG TIL JAZZ?
Venner: Jasper har efterhånden gået på skolen i seks år, og må derfor kende nogle både på name bacis, nogenlunde og utrolig godt. Fjender: Når man laver ballade, som Jasper gør, er man nødt til at have nogle fjender. Partners In Crime: Yo! Man skal jo have nogle at lave ballade med. Så bliver det trods alt lidt sjovere (:. Bror: Eftersom at Jasper og hans tvillingebror, Jace, har et meget specielt forhold ville det være rart hvis nogle kunne tænke sig at lave ham. Flirts: Mmmh. Jasper er ret glad for piger, og flirter derfor gerne til højre og venstre. Det er dog sjældent han smider de helt store følelser i det. Andet godt fra.. havet. Hvis I har andre idéer så sig endelig frem!
ADIOS AMIGOS!
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 20, 2010 20:17:17 GMT 1
Jazz & Aiden
- De to kunne være venner.. Aiden har mange venner og er rimelig populær på skolen så han har en del venner..
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 20, 2010 20:19:23 GMT 1
jazz & ellie
Partners in crime! De er jo begge løver og storer ballademagere (:: Og selvom vi har aftalt det vil jeg gerne lige skrive det ind her xD Men Ellie har også et femtenårs 'crush' på Jazz. Men jeg tænkte lidt at det måske på et tidspunkt bliver lidt mere? Eller skal de bare hele tiden forblive venner?
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 20, 2010 21:05:57 GMT 1
aidan & jazz [/size] venner lyder godt (:. Skal det være overfladisk eller skal de kende lidt mere til hinanden, trods aldersforskellen?ellie & jazz[/size] Helt fair at du skriver det her xD Men jeg ved ikke om det skal blive til "mere", eller hvad det skal. Jeg synes vi skal finde lidt mere ud af det når vi har prøvet en tråd med dem (:.[/blockquote]
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 20, 2010 21:27:55 GMT 1
jazz & ellie
Så det er et teenage crush Det er da helt fair, for noget skal jo være uopnåeligt for den unge gryffindor
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 20, 2010 22:52:03 GMT 1
Jazz & Aiden
- De kunne jo godt have et godt forhold til hinanden.. Aiden kunne evt. hjælpe Jazz med FMMK eller Astronomi ??
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 20, 2010 23:01:20 GMT 1
Jazz & Rach
Rachel er jo på samme kollegie, som Jasper og de kunne derfor kende hinanden? Altså hun er meget social og snakker egentlig med alle ligemeget køn eller alder, så for hende kunne det sagtens funke ^^
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 21, 2010 12:38:45 GMT 1
aidan & jazz [/size] Aidan kunne sagtens hjælpe Jazz med astronomi, da de gik på de tidligere årgange, eftersom det ikke er en af Jaspers stærkeste fag, og han valgte det fra sidste år. rachel & jazz[/size] Det kunne sagtens også fungerer fra Jaspers side af. Venner bliver de (:.[/blockquote]
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 21, 2010 13:03:13 GMT 1
Jazz & Aiden
- Godt så siger vi det^^ du siger bare til hvis du har andre ideeer
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 21, 2010 14:34:18 GMT 1
Jazz & Rach
Tænkte nu ikke sådan på at blive venner, men at de sådan havde været Partners in Crime gennem et par år og derfor måske tætte venner? Måske havde der også været lidt eksflirt/on-off mellem dem? Selvom Rachel er ældre, er hun temmelig ligeglad med alderen og mine drengevenner snakker altid om at score ældre tøser Oo xD - men det kan sagtens være dem, der bare er underlige ^^"
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 22, 2010 10:57:03 GMT 1
rachel & jazz [/size] Partners in crime. Herligt! Jazz har brug for nogle til at lave ballade med :b On-Off flirt lyder også godt? Så.. HVad er de? Tætte venner, partners in crime OG On-Off flirt? Eller har jeg misforstået noget?[/blockquote]
|
|
|
Post by lou on Nov 22, 2010 12:44:19 GMT 1
Vi skal finde på noget! Lige umiddelbart kan jeg ikke finde på andet end venner xD Jaz kan også sagtens flirte med Lou, men hun er typen, der ikke lægger mærke til den slags, med mindre hun får det fortalt eller er forelsket i personen. Og lige nu har Lou et rimeligt stort crush på Aiden, jeg ved ikke, om vi kan bruge det til noget?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 22, 2010 16:16:12 GMT 1
Jazz & Rach
Jeps, alle dele! ^^ I hvert fald efter mig.. Det lyder meget som et venskab, der sagtens kunne findes i Rachels hverdag ^^ især fordi hun er meget flirtende omkring drenge, da hendes humor er sådan.. Hun kommer tit med kække bemærkninger, så folk tror hun lægger an på dem uden rigtig at lægge så meget i det, så måske kunne de have sådan et "vi flirter for sjov"-forhold udover bare at være tætte venner og partners in crime? ;D
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 22, 2010 20:33:37 GMT 1
mary-lou & jazz [/size] Venner lyder helt fint med mig (: Måske, hvis Mary er frisk på det, kan de have lavet lidt ballade på.. 3-4 år sammen?rachel & jazz[/size] Lyder herligt! Jasper kunne sagtens også have den slags forhold med en pige, også selv om hun er ældre end ham. Hm. "flirter for sjov" lyder lidt sjovere end On-Off flirt, så er du frisk på at vi tager det istedet? (:. Tætte venner samt Partners in Crime er hermed aftalt! Så mangler vi bare det sidste! [/blockquote]
|
|
|
Post by lou on Nov 22, 2010 20:41:54 GMT 1
Hvis du tænker ballade som i, at de har været sammen, så kan jeg godt gå med til det. Lou har dog aldrig haft en kæreste, og hun er ikke særlig flirt-agtig: normalt lægger hun ikke mørke til det, hvis en fyr lægger an på hende. Så hvis hun skal have haft noget me Jazz, så skal han nærmest have jagtet hende lidt, eller i hvert fald været meget vedholdende xD
Hvis du tænker mere partners in crime, så kan vi godt sige, at Jazz har haft lidt dårlig indflydelse på Lou i en overgang Hun er ikke bange for at bryde reglerne men føler sig hævet over den slags sjov og ballade.
|
|