|
Post by Jasper Wayland on Nov 22, 2010 20:45:59 GMT 1
Jeg mente det sidste (: Men så..Venner hvor Jasper på et tidspunkt havde dårlig indflydelse på hende? Er det hvad vi siger? (:
|
|
|
Post by lou on Nov 22, 2010 20:46:55 GMT 1
Det lyder også mest sandsynligt (; Og det er, hvad vi siger!
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 22, 2010 20:55:37 GMT 1
Deaaal!
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 22, 2010 20:59:19 GMT 1
Jazz & Rachel
Helt enig ;D Men det er en aftale, så? ^^ Så skal v i jo bare have en tråd kørende
|
|
|
Post by abigail on Nov 25, 2010 23:43:10 GMT 1
Okay, jeg kunne godt tænke mig at være ven med dig. Det er ikke særlig gennemtænkt, men jeg forestiller mig måske et ret tæt venskab. De har nogle ret forskellige personlighedstræk, men det synes jeg bare er ret sjovt, og det kunne man snildt bruge. De kunne være ét af de vennepar som bruger og udnytter hinandens evner, de kunne nemlig supplere hinanden godt tror jeg. Jasper er ham der får Abigail udenfor og tager hende med på sine opdagelser, til gengæld så hjælper Abigail med at holde Jasper lidt nede på jorden - måske både når det handler om eventyr og piger. Det skulle være et enormt ærligt forhold, hvor de bare taler direkte ud af posen uden censur eller noget.
|
|
|
Post by Deleted on Nov 27, 2010 15:54:48 GMT 1
adam & jazz ,
Harhargh! Jeg forestiller mig bare at Adam har et kæmpe horn i siden, og specielt til juleballet når han kommer anstigende med Lily til partner, som jo afviste Adam til fordel for en anden (tror han jo).
Så måske har de førhen bare været bekendte, men Adam er begyndt at blive noget fjendtlig overfor ham fordi han i hans hoved tager Lily fra ham? :b Måske tror Adam også at de to har noget kørende med hinanden, fordi de bruger så meget tid sammen?
pandora & jazz ,
Jeg forestillede mig at Jazz og Pandora måske er ret gode venner? Men det er mest bare lige det der falder mig til hovedet. Jeg vender tilbage med hende, når jeg kommer i tanke om noget mere konstruktivt!
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 27, 2010 20:12:34 GMT 1
rach & jazz [/size] yes! abby & jazz[/size] Det lyder fedt! Jasper kunne virkelig bruge nogle der kan hive ham ned på jorden! [/ size]
adam & jazzåh, ja. Det lyder godt (:. Uff, det kan komme til at skabe nogle problemer til ballet! pandora & jazz[/size] tjoh, venner kan man altid bruge? (: Hvis en af os kommer på nogle flere idéer kan vi poke til hinanden over msn. [/blockquote]
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 30, 2010 12:29:38 GMT 1
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 30, 2010 14:12:45 GMT 1
Jeg har lige læst Stuart igennem, og jeg må altså indrømme at han er en genial char (; Jasper ville bestemt ikke have noget imod at blive set sammen med ham, trods kollegiumforskellen. De eneste Slanger han ikke hænger ud med, er dem der har pisset ham godt og grundigt af.
Men som sagt, ville Jasper ikke have noget imod at hænge ud med Stuart, og bedstevenner lyder fint (:. Stuart virker desuden også som typen der kan hive ham lidt ned på jorden igen, og sådan nogle venner trænger Jazz virkelig til!
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 30, 2010 14:30:31 GMT 1
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 30, 2010 14:34:23 GMT 1
Altså.. Nu når de er tætte venner, forstiller jeg mig, at de automatisk hiver hinanden lidt ned på jorden i ny og næ? Jeg ved ikke hvor ofte Stuart har brug for det, men Jazz har brug for det ret ofte.. Ellers bliver hans ego bare for stort.
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 30, 2010 14:38:45 GMT 1
[/i]. Hvordan synes du det lyder?[/ul]
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 30, 2010 14:45:33 GMT 1
Stuart er et år ældre, jo, men derfor kan dit forslag sagtens lade sig gøre (:. Jeg stemmer for at vi smider dem i en tråd sammen snarest muligt?
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 30, 2010 16:33:59 GMT 1
Det synes jeg bestemt også vi skal gøre! Hvem skal oprette og plante det?
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Nov 30, 2010 16:47:11 GMT 1
Du må gerne oprette det, så kan jeg nemlig få skrevet min stil færdig imens (:
|
|