|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 9, 2010 17:55:21 GMT 1
Louise & Aiden
Ja han kunne godt være hendes beskytter.. Det kunne ligne ham at beskytte alle mod Sltyherin
Men hun kunne godt have fortalt ham om sin fortid.. eller gøre det over vores tråde hvis du vil.. og ja det vil sikkert påvirke ham og gøre ham mere beskyttende overfor hende
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 9, 2010 17:56:50 GMT 1
Så synes jeg at det er en deal, og vi kan tage en tråd hvor hun ligesom afslører det der med sin familie
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 9, 2010 18:08:35 GMT 1
Louise & Aiden
Jamen det så en aftale.. det kan vi godt hvis du laver
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 9, 2010 18:11:05 GMT 1
Jeg laver en lige så snart jeg kan komme til det, og så linker jeg dig lige i en PM
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 9, 2010 18:38:32 GMT 1
|
|
|
Post by emma on Dec 16, 2010 0:34:24 GMT 1
Aiden og Emma Ivory
Ja, ja, ja. Aiden og Emma er kusine og fætter. Jeg tvivler på de er meget mere, men (som skrevet flere gange i andre plottråde) så ser Emma en del op til tre (eller fir)-kløveret af ældre Ivory-børn, også selvom det inkluderer hendes lidt irriterende storebror. Hvor og hvordan det sætter Aidan må du om.
Thoughts?
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 16, 2010 11:07:33 GMT 1
Emma & Aiden
Jamen hej^^
Ja men det lyder fint for mig hvis hun ser op til ham og de andre lidt ældre af Ivory-slægten.. overfor hende ville han nok være som han er for sine venner, venlig, åben og flink ..har ingen specielle ideer ellers..
|
|
|
Post by emma on Dec 16, 2010 20:43:35 GMT 1
Aiden og Emma Ivory
Den er i vinkel.
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 30, 2010 16:13:58 GMT 1
Update Update Update
søger stadig relationer så i kommer bare med forslag xD
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 2, 2011 19:02:28 GMT 1
Aiden Ben og Aiden er klassekammerater, så de kender hinanden på en eller anden måde. Jeg synes det ville give mening, hvis de er gode venner, fordi Ben har mange drengevenner, plus at Aiden er hans type - ikke for overdrevet og så bryder han sig heller ikke om overfladiske personer.
Så skal jeg høre, hvad Aidens relation til Ethan er?
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 2, 2011 19:14:42 GMT 1
Ben & Aiden
Jamen self. skal de kende hinande.. andet kan de jo ikke når de går i samme klasse... og jo et venskab lyder godt .. vi kunne sige at de hænger ud sammen og er i samme "klikke" hvis man kan sige det på den måde.. ^^"
tror ikke rigtigt at Aiden har en relation til Ethan.. i hvert fald ikke noget jeg kan huske xD
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 2, 2011 19:16:27 GMT 1
Det med kliken passer ikke helt med resten af Bens relationer, men ellers er alt fjong!
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 2, 2011 20:53:24 GMT 1
Ben & Aiden
Jamen så dropper vi da bare det^^
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 22:54:10 GMT 1
Tænkte på at sætte denne løve til rådighed, min dejlige Molinda. Hun er jo en anelse speciel, men tænkte på om Aiden måske kunne være en homie til hende? en af dem hun sådan hilser på og griner med, og som egentligt ikke har noget imod hendes anderledeshed? Eller ville han være en af de gryffindorer der bare synes hun er for meget, alle de farver, og så ejer hun en slange. Måske ville han dømme hende og de vil have et hads forhold?
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 27, 2011 23:12:09 GMT 1
Aiden & Molinda
Aiden vil nok aldrig dømme hende på hendes udseende og tøjstil.. han ser igennem alt det og lægger fokus på hendes personlighed så homies er fint nok^^
|
|