|
Post by Molinda Carter on Jan 28, 2011 11:48:50 GMT 1
Godt homies it is, de skal nok havde det sjovt med at cruise rundt i gangene.
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 28, 2011 12:10:18 GMT 1
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 28, 2011 12:15:03 GMT 1
Update Update Update
Ja nu har man jo snakket om at Aiden snart måtte få gang i kærlighedslivet hvilket åbenbart gener nogen at han ikke gøre xD
Så hvis nogen har ideer til eventuelle kærlighedsplots så sig til lover bare ikke at jeg siger ja til alt og kæresteforhold er ikke noget jeg vil aftale men noget jeg vil spille mig frem til..^^
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 11:27:25 GMT 1
Well.. Jeg kan bidrage med både Psyche, Lousiana og Akila, hvis nogen af dem kunne falde i Aidens smag, for jeg tror helt klart han kunne falde i deres smag... Måske ikke liige så meget Psyches, men han er jo trods alt fuldblodet :b
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 29, 2011 12:51:34 GMT 1
Akila & Aiden
Jamen nu har jeg lige læst Akilas profil og hun kunne godt falde i Aidens smag ikke at han selv ville sige det medmindre hun selv siger noget eller han høre at hun er faldet for ham eller sådan noget..
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 13:03:47 GMT 1
Akila & AidenAkila er ret åben og selvstændig, så jeg tror godt hun selv kan give udtryk for det hvis det er :b Eventuelt kan vi sige at de har været venner længe, så der ligesom er lidt baggrund for dem, men det er vel egentlig ikke voldsomt nødvendigt.. Når alt kommer til alt synes jeg bare vil skal tage en tråd og så hvordan de fungerer sammen ps, vil jeg også lige minde dig om at du har en tråd med Lousiana :b
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 29, 2011 13:10:08 GMT 1
Akila & Aiden
Jamen synes at det er en god ide.. altså at de har været venner... skal bare lige vide hvor vild med ham hun er XD og så synes jeg at det er bedst at vi bare tager en tråd som du selv siger så vi lige se hvordan deres forhold virkelig er xD
Og rigtig nok skal nok svare når jeg kan tage mig sammen til det xD
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 13:17:41 GMT 1
Akila & Aiden Jeg ved ikke helt... Jeg tror ikke hun er sådan helt crazy-wild med ham, men jeg tror nærmere det vil være sådan et lille crush hvor hun er lidt flirtende men ikke overdrevet, fordi han jo virkelig er en sød fyr og han helt sikkert har udseendet med sig ;b
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 29, 2011 13:28:22 GMT 1
Akila & Aiden
Jamen fedt nok xD
PS HS i Lous og Aiden tråd xD
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 13:38:53 GMT 1
Så må en af os lige starte en Akila/Aiden tråd.. Jeg kan godt gøre det på et eller andet tidspunkt, men så kan der godt gå lidt tid :b Jeg skal bare høre, har Aiden så også et minicrush på Akila? Bare så jeg ved hvad jeg skal skrive på listen.... Og tak
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 29, 2011 13:41:32 GMT 1
Jamen du må gerne lave tråde.. du bestemmer hvor xD og sender linket så svare jeg når jeg kans..skal nemlig snart smutte men Aiden er et fjols hvad kærlighed angår så...han ved det ikke og har ikke et crush
|
|
|
Post by Deleted on Feb 9, 2011 23:47:21 GMT 1
Aiden & Precious Tænkte lidt.. Jeg mangler nogle relationer til Precious og ja tænke måske at Aiden og hende kunne være bekendte eller noget, nu når han er venner med Damon som er Precious bedste ven ^^ hvis du er med på den ide? De går jo begge på Gryffindor
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Feb 17, 2011 21:04:01 GMT 1
Jamen det lyder da som en god ide.. har intet imod det^^ så venskab bliver det?
|
|
|
Post by Deleted on Feb 17, 2011 21:49:22 GMT 1
ahem ahem !
Jeg ville bare sige at det måske ikke er en så god ide med Precious' og Aidens venskab, da Rachel og P har det så anspændt, jo? Og det ville give en temmelig unødvendig diskussion mellem Aid og Rach xD
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Feb 24, 2011 11:30:15 GMT 1
Hmm..,.. rigtigt nok.. ikke at Aiden har ladet sig stoppe af det før xD Men de kan da stadig være venner uden at være alt for tætte venner.
|
|