|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 19, 2010 22:04:02 GMT 1
Hello folkens
Søger relationer til Aiden her. Han er 17, fra Gryffindor og både anfører og Søger for sit hold. I kan læse mere om ham i hans profil
Søger:
Venner: Aiden har en del venner da han er åben og venlig. Søger dog en bedste ven gennem de syv år han har gået på skolen. Denne skal dog have nogle fælles ting med Aiden
Familie: Aiden har jo en tvilling (Rachel) og en lillebror og en lillesøster, hvis nogen vil lave dem er de meget velkomne. Desuden har han en del fætre og kusiner så dem er I også velkommen til at lave.
Flirts: Han er ikke typen der sårer pigen og heller ej en der giver dem falske forhåbninger derfor kan han dog ikke forhindre pigerne i at falde for ham. Hvis nogen er interesseret i at være forelsket i ham eller blot flirte lidt med ham er i ligeledes velkomne til at skrive.
Relationer
- Eleanor Ivory: Kusine og beundre - Mae Hawthorn: Ven - Rachel Ivory: Tvilling - Lily Abott: Nære veninde - Jasper “Jazz” Wayland: Ven og undervist af Aiden i Astronomi - Molinda Carter - Homies og partner in crime
- Pedias Cromwill: Fjende
- Imogen Ivory : Lillesøster - Pandora Jean Evans: Imogens veninde, kender hinanden ved navn, en mindre´crush´ på Aiden - Julie Aderyn Young: Ven af en ven. De ser hinanden i forbindelse med deres fælles venner. Akila Chione Arora - Crush på Aiden
- Lucas O´Neil: En ven Aiden altid vil står for - Emma Ivory: Kusine, ser op til Aiden og firkløveren (Adam, Jacob, Rachel og Aiden)
///send en pm hvis jeg har glemt dig på listen///
|
|
|
Post by Deleted on Nov 20, 2010 14:35:47 GMT 1
adam & aiden ivory
Mehehehe! Nu kan jeg komme i gang! >XD
Okay, så jeg har nogle helt konkrete idéer! Adam og Aiden er fætre! Og jeg har hermed taget den beslutning at de er meget nære. Ej, jeg håber du er med på den selvfølgelig xD Men jeg forestillede mig at de var bedste venner og nærmest uadskillige. Jeg ved ikke om Aiden er typen der laver ballade i ny og næ, for så kan de jo være partners in crime? Jeg tænker også at de er sådan nogle rigtige drengerøve sammen, og at når de drikker, så drikker de sammen!
Men havde du nogle konkrete idéer?
Der er selvfølgelig også den konflikt med Lou! Det Lou og jeg snakkede om var at Lou er smaskforelsket i Adam, og han har en tendens til at skamløst flirte med hende, selvom han ikke ligger mere i det end det! Så jeg ved ikke om man skulle sætte noget trekantsdrama igang der? D:
OBS: Somebody correct me if I got something wrong!
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 20, 2010 18:20:47 GMT 1
Jamen jeg er med på det meste. Aiden laver skam ballade i ny og næ, han kan godt lide at drille folk og grine af at se hvordan de reagere på det. Han drikker også men ikke overdrevet meget da han er lidt bange for at blive overrumbet af dødsgardister xD
omkring det med Lou så er jeg og hende gået i gang med et plot xD ved ikke hvornår du snakkede med hende om jeres eget plot men i min og hendes er hun altså forelsket i Aiden xD og han har lige fundet ud af det.. det kunne dog været ret fedt hvis der kunne blive et konflikt ud af det på en eller anden måde.. noget der sætter de to fætres forhold på spil ^^
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 20, 2010 18:42:49 GMT 1
aiden & eleanor AIDEN! din kusine forguder dig! xD Eller det var sådan lidt jeg tænkte, at ellie forguder aiden og rachel? (: Men ellers er jeg faktisk fuldstændig blank.
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 20, 2010 18:44:29 GMT 1
Elenor:
- Du er da mere end velkommen til at forgude Aiden xD
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 20, 2010 18:46:31 GMT 1
aiden & eleanor Men jeg tænkte også lidt, at Aiden kunne være en smule misundelig på Ellie fordi hun er Meta-- et eller andet! D:
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 20, 2010 18:49:19 GMT 1
Eleanor
- Han er ikke typen der bliver jaloux på andre men han kunne måske synes at det var interessant og drive hende til vanvid med at bede hende skifte udseende hver gang de mødtes xD
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 20, 2010 18:59:11 GMT 1
aiden & eleanor Uhh! Me likey, også når hun får nok går hun fuldstændig i kog D:
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 20, 2010 19:11:29 GMT 1
Eleanor
- Helt fint.. så vil han nok føle sig dum og undskylde xD
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 27, 2010 17:25:55 GMT 1
Update Update Update
- Vil bare minde om at stadig kan skrive i den her plot^^ er stadig åben for det meste af jeres forslag
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Dec 4, 2010 14:11:55 GMT 1
Et styks friend her? Hun går på samme kollegium, såå... Om de så får lyst til mere, kan vi jo finde ud af
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 4, 2010 14:20:59 GMT 1
Mae & Aiden
Venskab lyder ikke så galt især ikke når Aiden har så let ved at finde venner så det kan vi godt sige^^
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 9, 2010 15:33:25 GMT 1
Hey There Så vidt jeg lige kan se er Aiden og Lucas rigtig gode venner, og siden Lousiana har været venner med Lucas siden 1. årgang, tænkte jeg at vi måske skulle finde ud af noget? Lousiana er på samme kollegie som Aiden, et år under ham og jeg tror hun er en type der kan være ret svær at forholde sig til, men jeg vil opfordre dig til lige at tjekke hendes profil her. Jeg har ikke liiige noget konkret på nuværende tidspunkt, men tænker at jeg sikkert kan komme i tanke om noget, hvis du kan finde ud af hvad Aiden ville synes om min lille perle. xD
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 9, 2010 17:41:01 GMT 1
Louise & Aiden
Hamen jeg har lige kigget overfladisk på profilen og hendes personlighed og sådan… altså hun er jo ikke let at blive venner med men Aiden er ret flink, venlig og varmhjertet.. han flipper ud hvis nogen træder hans venner over tæerne og man kunne sige at han forsvarede hende da alle holdt sig fra hende og kaldte hende for freak.. ?? bare en ide..
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 9, 2010 17:48:50 GMT 1
Så han er sådan en slags beskytter for hende? Det synes jeg umiddelbart lyder rart, for jeg søger lige netop sådan en person i min egen plottråd. Men altså, hvis han på den måde at forsvaret hende i længere tid, kunne jeg forestille mig at han er en af de meget få personer hun stoler på. Nok til at fortælle ham om hendes fortid eller familiesituation (om man vil), men det synes jeg skal være op til dig, om du vil have. Det burde vel påvirke din karakter en del, forestiller jeg mig..
|
|