Frivillig studie time? seriøst?
Feb 14, 2011 16:31:05 GMT 1
Post by Deleted on Feb 14, 2011 16:31:05 GMT 1
Friday January 28th, Year 2081
Det varmede hende dybt om hjertet at han sagde det. Hans ord havde givet hende lidt selvtillid oven i med alt angående emnet kærlighed. Selvom hun dog tvivlede på at det ville ske sådan foreløbig.. Men hvis han mente det skete en dag skulle det nok være rigtig.. ”Jeg ville heller ikke kunne bære at miste dig søde” sagde hun stille og smilede varmt til ham. Det var en fantastisk ting at hun havde ham. Hvis det ikke var fordi hun følte at han var som en bror for hende.. Så var det lige før at bare for hans skyld at hun ville være hos ham.. Gøre alt for ham uanset hvad han bad om.. Men hun kunne ikke forestille sig selv som en pige der skulle dele sengen med ham.. Slet ikke.. Hun strøg ham kort over håret og smilede for sig selv.
Hun stod lidt og ventede på ham og så hvordan han kiggede op imod himlen og kiggede også selv op. Det begyndte nok snart at regne igen.. Hun gøs let ved tanken og kiggede så ned imod Damon igen der kom op til hende. Hun kunne godt se han var lidt bleg men efter som han hurtigt snakkede videre vidste hun at han ikke ville tale om det. Hun smilede svagt og rødmede en kende før hun kyssede hans kind og endnu engang strøg hans hår ”Det er du os” sagde hun og tog hans hånd i sin. Da hun mærkede en regn dråbe på sin kind kiggede hun kort på Damon før hun satte i løb op imod slottet for ikke at blive våd inden de nåede ind.
Da de omsider kom ind på slottet kiggede hun ud igennem døren og få sekunder efter de var kommet inden dører stod lår fede stråler ned fra den mørke himmel. Hun åndede lettet op og smilede til Damon før hun lavede et kort nik med hovedet op imod gangene. Hun var en smule træt det kunne være han ville følge hende op til Gryffindor tårnet. Hun lagde en hånd i nakken og pillede let ved noget af sit hår. ”Damon? Vil du sige til Adam hvis du ser ham senere at jeg gerne vil tale med ham på et tidspunkt?” spurgte hun og smilede kærligt til ham. Hendes skridt begyndte at vandre op imod Gryffindor's opholds stue og hun skævede kort efter Damon "Vil du følge mig op?" spurgte hun stille med en mild og kærlig stemme. Hun håbede lidt han ville bruge sin tid på at gå op med hende. Måske med en arm om hende. Det var så hyggeligt.