|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 26, 2010 13:45:18 GMT 1
Han kunne se at hans søster ikke just havde det godt. Han bemærkede tårerne der samlede sig i hendes øjne og trak hende ind til sig i et kram uden at springe at kosten som endnu svævede lidt over en halv meter over jorden. Han vidste hvor følsom hun var og hvor god hun var til at sætte sig i andre folks problemer men han havde ikke just forventet at hun ville reagere lige sådan på det. Han sørgede dog for holde hende ind til sig indtil hun faldet til ro og så nøjes han bare med at holde hendes hånd og dog betragtede han hende opmærksomt. Han smilede et skævt smil til Jake ”Ja det vil også være lettere for dig” svarede han en anelse drillende da Jake sagde at han lige så godt kunne kalde ham for hans ven. Han vendte blikket mod Rachel igen og nikkede som for at vise at han var fuldkommen enig med hende.”Nej du kan nok ikke finde den ånd hos alle.. men hos mange .. i hvert fald fra Gryffendor” svarede han med et skævt smil.
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 26, 2010 18:17:24 GMT 1
Jake lyttede til hvad Rachel sagde og var stille lidt bag efter "det kan godt være at jeg er noget indelukket Rachel. Men det er ikke noget jeg bare lige kan lave om på i løbet af kort tid. jeg skal også bruge lidt tid på at fordøje det i har sagt før jeg overhovedet ved hvad jeg skal gøre" han tav lidt og kiggede så over på Aiden til det han sagde og nikkede lidt til det han sagde. "ja det ville nok være nemmere. men nu har jeg jo aldrig været kendt for at tage de nemme løsninger Aiden. Men det ser ud til at jeg har mere at miste end at vinde ved at forblive som jeg er." han smilte venligt til dem begge to og var så stille lidt før han grinte lidt for sig selv. det var egentlig sjovt hvordan det havde udviklet sig. Til at starte med havde han ikke engang regnet med at se nogen. Og nu havde han på fornemmelsen af han havde fået hvert fald en ven hvis ikke to.
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 28, 2010 18:23:17 GMT 1
Han smilede skævt og nikkede ”Du har intet at miste.. men husk på at dette er dit sidste år på stedet.. ikke at du slipper for mine posts når vi er færdige herfra men vil lige minde dig om det igen” sagde han drillende. Han strøg hånden gennem håret og kastede et blik mod Rachel inden han vendte blikket mod Jake igen. En lidt hårdere brise gled ind over dem og satte hans hår i bevægelse dog stoppede den inden der var gået mange sekunder og efterlod håret i vildt uorden. Han lod hånden glide gennem håret så det sad lige så ordentligt som før.
//sorry det korte svar
|
|