|
Post by taut on Mar 19, 2011 12:26:34 GMT 1
Nu er jeg jo en pige, og når jeg ser HP-filmene, så er det 100% sikkert, at jeg på et eller andet tidspunkt overvejer, hvor lækre dem i filmen er. Så nu tænkte jeg, at jeg ville dele mine meninger med jer med en afstemning! Der var desværre kun 8 felter, så jeg kunne ikke skrive flere navne på - men hvis du har endnu et navn, så skriv det endelig på i dit svar, så vi kan få alle de gode gutter og gutinder med. Alle har tre stemmer, så stem løs! Nu valgte jeg at kalde dem ved deres rollenavne og ikke IRL-navne, fordi jeg synes, at karakterernes personlighed har ret stor indflydelse på mit valg.
Personligt har jeg en svaghed for...
Ron Weasley - charmetrold! Sirius Black - Han må gerne komme og redde mig en kold og stormfuld nat Remus Lupin - Med glimtet i øjet og loyaliteten i behold!
|
|
|
Post by emma on Mar 19, 2011 15:07:59 GMT 1
Uhmmm ,Ud af de ovenstående synes jeg kun tvillingerne og Emma Watson skal have mere end et enkelt blik, if you catch my drift. Andre cast members man bare må skæve til tæller: - Jamie Campbell Bower!
Gellert Grindelwald Alle elsker en Bad-boy.
- Tom Felton
Draco Malfoy Se ovenstående. Derudover er han fantastisk fordi han ikke er en stereotypisk 'ond' Slytherin-elev som man så ofte ser dem på Potter-Boards. Han har også problemer. Se evt. AVPM. *fnis*
- Sean Biggerstaff xD
Oliver Wood Dedikeret sportsfanatiker. Hvem kan i øvrigt stå for den accent?
- Clémence Poésy
Fleur Delacour Hun er både uimodståelig i kraft af sin arv, gudesmuk og så er hun bare så smaskforelsket i Bill at det ikke er til at bære.
- Frank Dillane og Christian Coulson
Tom Riddle Mmmmmmmh.
- Stanislav Ianevski
Victor Krum "Victor is more of a physical being..."
- Toby Regbo
Albus Dumbledore Han er bare pæn. Og vi ved alle sammen han ender som en af århundredets største troldmænd. Hans eventuelle seksuelle tilbøjeligheder skal ikke skræmme nogen væk fra at synes han er herlig.
- Domhnall Gleeson
Bill Weasley Han arbejder med faaarlige opgaver, er heltemodig og ender så med at blive flænset op - men det var tilsyneladende slet ikke lige så voldsomt i filmene, så Dom er stadig one fine piece of... Meat.
Og ja, jeg er, som tautelaut, hunkøn. Det har tydeligvis en hvis effekt på ovenstående liste - men Clémence er pivfræk, make no mistake.
|
|
|
Post by taut on Mar 19, 2011 15:13:53 GMT 1
Biggerstaff... *Dør af grin*
|
|
|
Post by emma on Mar 19, 2011 15:50:54 GMT 1
Det kan vist ikke kaldes overkompensation, når han ikke selv kan gøre for det, kan det? xD
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Mar 19, 2011 20:30:03 GMT 1
Alan Rickman kan gøre alle film han er med i lige en tak bedre. :b
|
|
|
Post by Night on Mar 20, 2011 23:36:03 GMT 1
Jeg har et eller andet for de Weasley-sønner.
Rupert Grint: Ron er ikke til at stå for. Han er nok mit everlasting crush. Og så er han bare generelt... dreamyyyyy.
James og Oliver Phelps: Enough said. Uanset hvad folk siger, så skulle de ikke løbe mange gange rundt om min søjle!
Domhnall Gleeson: Døde lidt indeni i biografen, over det nye smækre Weasley-medlem. Desuden er Bill Weasley en af mine all-time yndlingskarakterer, på trods af at han er seriøst underrepræsenteret! Mmmmh. (Vidste I forresten at Domhnall er søn af Brendan Gleeson, som spiller Skrækøje Dunder i filmene?! Twisted world.)
Men når det er sagt så:
Jamie Campbell Bower: *Swoons*
|
|
|
Post by Deleted on Mar 21, 2011 11:58:27 GMT 1
Jeg har altså noget for de to tvillinger! ikke kun deres karakteres personlighed, men også deres udseende. det er så... uuuuhm. Også må jeg også sige at Bill og Ron er deeejlige. Alle disse lækre skuespiller, giver mig lyst til at blive skuespiller ;D
|
|