|
Post by Emma on May 17, 2015 20:06:01 GMT 1
Kære brugere Som I jo nok har lagt mærke til, har aktiviteten på MU været dalende det sidste stykke tid. Både generelt og fra vores side. Vi har talt sammen om, at det måske handler om, at plottet både er blevet for kompliceret og er kommet for langt væk fra den Harry Potter feel vi alle kender og elsker. Derfor vil vi gerne have jeres vurdering af, om vi skal gøre noget relativt drastisk for at rykke plottet i en ny og mere spilbar retning, med lidt færre diktaturstats-følelser og lidt mere Wingardium Leviosa.
Stem og uddyb gerne din holdning nedenfor. Vi er klar på at reboote MU til tidligere storhed sammen med jer.
|
|
|
Post by Carius Whitebeam on May 18, 2015 5:47:38 GMT 1
Øv for dalende aktivitet, ja . Personligt vil jeg give jer ret i, at plottet er for kompliceret. Jeg har gennem lang tid forsøgt at være aktiv i det, men har hver gang givet op fordi det er for svært at forstå, og det kræver så meget ekstra viden, at folk ikke kan 'stresse af i et velkendt univers' - og få sine karakterer med i plottet. Har dog været fan af diktaturstat og alle de voldsomme plots. Men ja, det er nok nemmere at relatere til det velkendte mugglerfødt vs. fuldblodsplot med et twist af en art. Den slags plot åbner også op for mere spil på Hogwarts, hvilket der ikke har været meget af. Konklusion: er fan af drastisk plot-ændring! Hep hep, gang i MU igen!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on May 18, 2015 9:52:03 GMT 1
Jeg synes, at det har været fedt med de seneste plots om diktaturstat og modstandsbevægelser, men jeg har også brugt meget energi på at sætte mig ind i alle detaljer. Jeg kunne derfor forestille mig, at det er sværere at følge med, hvis man ikke har gjort det samme (sådan er det jo med mange ting), så hvis der bliver ændret på plottet, ville jeg personligt ikke være alt for meget imod det, fordi jeg helst ser, at alle kan og gider være på siden.
Med det sagt ville det være ærgerligt at komme helt væk fra det, som vi har bygget op de seneste uger. To/tre af mine karakterer har udviklet sig på nogle fede måder, og jeg har ærlig talt svært ved at se dem tilbage i det gode gamle og hyggelige HP-univers - ikke at det er umuligt, men som sagt ville det være synd, hvis de ikke havde muligheden for at fortsætte med det, de har gang i.
Dog vil jeg allerhelst finde en løsning, der er bedst for alle - for hvad er MU uden jer allesammen. Min lille Hogwartselev kunne godt bruge lidt mere Wingardium Leviosa, så summa summarum er jeg meget fleksibel. Lad os finde ud af en god løsning sammen!
|
|
|
Post by Emma on May 18, 2015 10:36:47 GMT 1
Vi lover selvfølgelig, at der ikke kommer et uforklarligt skift fra det nuværende regime til noget andet, hvis det bliver stemt igennem. Vi finder en løsning der giver mening og ikke ødelægger alle folks karakterudviklinger. Præcis hvad der skal ske, venter vi med at afgøre indtil alle har fået deres say og afstemningen er lukket. Tak for jeres overvejelser, vi tager dem naturligvis med.
|
|