|
Post by Heathcote Catchlove on Apr 26, 2015 0:16:16 GMT 1
Heath søger de tre raske gutter der udgør hans band. Kom glad! Her er meget frie tøjler, men jeg har helt klart ideer omkring hvordan jeg tænker bandet er, men lad os forme det i fællesskab!
Opretter man en af drengene skal man vide at bandet er deres et og alt. Det er den karrierevej de vil, og deres andre jobbe er kun på deltid, da bandet efterhånden er ved at være så populært, at de kan leve af det på heltid - forhåbentlig.
Heath søger også hans to søskende:
Appoline Catchlove, 26 år, halvblods og journalist for sladder og interviews i Alt For Heksene. Appoline er typen der fylder meget i et rum. Hun siger hvad hun tænker og kan godt lide at blande sig i andres affære. Hendes motto kunne snildt være: "Hvis jeg siger hvad alle andre tænker - gør det mig så til en dårlig person?"
Edmund Catchlove, 24 år, halvblods og lærling i forskning på Skt. Mungos. Edmund er forældrenes yndlings. I deres øjne kan han intet gøre galt og det er ham de praler om til alle selskaber. Jeg forestiller mig ham som en ret intelligent type og en kontrast til Heaths frie måde at leve på.
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 27, 2015 16:55:14 GMT 1
Uhh ... bande kunne være sjovt, selvom det måske ikke lige heeelt passer til Gale. Anyways! Hvis du gad skrive lidt mere omkring banden tror jeg det ville hjælpe lidt. Måske Gale kunne have en lille hobby ved siden af sit arbejde?
|
|
|
Post by Heathcote Catchlove on Apr 27, 2015 17:10:36 GMT 1
Uha. Jeg har desværre svært ved at se hvordan en aurorlærling kunne passe ind, da bandet er virkelig seriøse omkring deres band, og kun har småjobs på deltid, da alt deres koncentration ellers går på at gøre bandet så kendt som muligt, hvis du forstår? Så en lille hobby går ikke rigtig. xD
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 27, 2015 17:17:03 GMT 1
Kan godt se, at jeg får svært ved at bestå min studentereksamen, når jeg ikke engang kan læse forskel på band og bande!
Sorryh, læste forkert! xD Men jo, er helt enig - og jeg tænker heller ikke Gale er det store musikalske vidunder, så tror bare jeg trækker ham tilbage *lister ud af bagdøren og ned i sit hul*
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Apr 27, 2015 17:20:58 GMT 1
Jeg har sagt helle for Edmund xD
|
|