|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 19, 2015 15:50:13 GMT 1
[atrb=border,0,true][atrb= style, width: 300px; background-color: 171717;] [style= background-color: D9D9D9; font-family: georgia; font-size: 24px; color: f1f1f1; margin-top: 5px; padding: 5 5 5 5px; text-align: center; text-transform: lowercase; letter-spacing: 2;]Gale W. Kaiser .[/style] [style= background-color: D9D9D9; font-family: georgia; font-size: 10px; color: 2A2A2A; padding: 6 6 6 6px; text-align: justify; letter-spacing: 2; height: 150; overflow: auto;] Trods sit meget seriøse job som aurorlærling er Gale en glad og smilende ung mand, der har lidt for mange kvikke bemærkninger, i ærmet, til visse folks smag. Han er næsten sorgløs og har det bedst når folk er glade omkring ham, noget de fleste også er, hvis de kan holde ud at være sammen med ham. Selvom han har sin stolhed og et ego der ikke fejler noget har han intet problem med at folk gør grin af ham - på den gode måde. Fornærmelser tager han sjældent nært og generelt må man arbejde lidt, skal man gøre ham sur - eller bare fange ham på en dårlig dag.
Til denne karakter søger jeg alle former for relationer. Både venner, fjender, kollegaer, familiemedlemmer eller hvad man ellers kan finde på. Skyd løs og så kan vi forhåbentligt finde på noget!
Cara Banes Felton: Veninde som han har kendt siden Hogwarts. Cleona Ashworth: Veninde som han har kendt siden Hogwarts. Azalea Holmwood: Ministeriekollega, nyt venskab.
[/style][style=font-family: arial narrow; font-size: 10px; font-style: italic; letter-spacing: 1px; text-align: center;]TEMPLATE BY LITTLE BITTY PRETTY ONE @ CAUTION 2.0[/style] |
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on May 16, 2015 9:56:03 GMT 1
Du skrev ' skyd løs', så det vil jeg da gøre (;
Jeg har Isabel her, som jeg rigtig gerne vil have i spil og derfor ville flere relationer bestemt ikke skade. Det jeg søger til hende er alt fra 'that one guy' til gode venner til små minions fra hendes tid i Slytherin på Hogwarts. Gale er tidligere Gryffindor og en en årgang over Isabel - jeg tænker derfor at de må have kendskab til hinanden.. måske lidt på den drilske 'vi er fjender'-agtige måde, men uden at gøre til til en decideret strid. Det kunne også være skægt ikke at aftale for meget og så bare smide dem ind i en tråd og se hvordan de fungerer sammen.. Interesseret?
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on May 18, 2015 22:11:28 GMT 1
Vi kunne sagtens lave en kombination af, at de har været "fjender" og at vi bare smider dem sammen. Hvad siger du til det? Så har de også en grund til at opsøge hinanden frem for at løbe ind i hinanden. Lidt mere elegant
|
|