|
Post by Emma on Apr 18, 2015 22:05:16 GMT 1
ModstandsbevægelseDet er nu klart for alle i den magiske verden (forhåbentlig), at der er en mere voldsom opposition til ministeriet end tidligere - eller i hvert fald at de er mere ude i det åbne. Ministeriet har benyttet sig af utilgivelige forbandelser og er gået udenom retssystemet for at få dem til at tie stille, men de har et sted, som ministeriet ikke kontrollerer: Camden. I Camden har modstandsbevægelsen mulighed for at vokse sig stærkere og det er derfor oplagt for magikere, der er uenige i ministeriets metoder, aktivt at flytte til Camden og slutte sig til oprøret, hvad end de mener det bør være fredeligt eller ej. Selv hvis ikke man flytter til Camden, kan man dog være med i modstandsbevægelsen. Se f.eks. her hvad Howe-brødrene går og brygger på. Vi har i mellemtiden samlet jeres idéer og lavet tre forslag til, hvad modstandsgruppen kunne beskæftige sig med. - Genoptagning af bortførsler af Hogwartselever. Inspireret af Casimir, Magnolia og Agnes' aktion, kunne det være at andre samlede sig om formålet. Mugglerfødte børn skal tilbage til sine forældre, som Ministeriet slet og ret har bortført dem fra. Her er en god mulighed for Hogwartselever, der vil være med til at gøre noget aktivt.
- Starte en undergrunds-troldmandsradio- eller avis. Sprede budskabet til så mange som muligt, men forsøge at holde identiteter skjult for ministeriet og dets tilhængere.
- Befrielse af de indsatte i Azkaban. En vovet beslutning, men med voksende fællesskab, kunne modstandsgruppen hige efter at få løsladt de af deres kammerater, der blev tilfangetaget under demonstrationen.
Meld dig på en af de tre og vi vil skrive jer op og opfordre alle på de forskellige lister til at snakke sammen. Der kommer umiddelbart til at være admins i alle tre, men det er planen at I har lige så meget at sige som os i forhold til hvad de enkelte grupper kan gøre. Hvis du har andre idéer til hvad modstandsfolk kan gøre, er du meget velkommen til at kaste dem i denne tråd eller kaste dem i vores generelle retning. Husk også at du altid er velkommen til selv at sætte ting i spil. Du behøver ikke spørge først.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Apr 18, 2015 23:16:11 GMT 1
Jeeeg vil gerne melde Casimir Ó Catháin og Terrance Tweedy på listen over aktive modstandsfolk! Casimir er all in, bruger al sin tid der, er ikke bange for at blive offentligt kendt-ish. Terrance er mere tilbageholdende og ønsker i højere grad dialog end vold etc.
Terrance var ikke med til demonstrationen og han havde absolut ingen involvering i Hectors angreb. Casimir var med til demo, men havde heller ikke noget med det at gøre.
Jeg tænker mange ting om hvad modstandsbevægelsen kunne lave, men jeg synes nogen andre skal starte med at komme med forslag.
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Apr 18, 2015 23:21:30 GMT 1
Jeg melder Agnes Tweedy og Oliver Young under fanerne. Agnes sidder lige nu i Azkaban, men kommer ud omkring d. 14. maj. Hun har mange indebrændte følelser mod ministeriet, men er måske lidt tilbageholdende til en start. Jeg tænker dog, at hun bliver nemt at provokere til grænsen, med så mange uretfærdigheder hun har været udsat for. Hendes navn er også allerede plettet, kan man sige.
Ollie kommer nok til at vippe med Louis Howe i modstandsbevægelsen der. Han er tilbageholdende og klart en af dem, der holder sig i skyggerne.
|
|
|
Post by Abbie Atterberry on Apr 18, 2015 23:25:23 GMT 1
Jeg stiller Magnolia Dearborn og Abbie Atterberry til rådighed!
Magnolia er allerede godt inde i alt det halløj, men må dog holde sig lidt i skyggen, grundet hendes fars høje placering i ministeriet. Hendes forbindelse dertil kan dog sagtens blive en stor fordel.
Abbie støtter sin kusine og er også indebrændt over den behandling kusinen har fået. Desuden er Abbie ansat på troldmandsradioen - hvilket måske kunne være interessant at lege med? (hemmelig radiokanal-halløjsa, hvem ved)
|
|
|
Post by Hector Attwater on Apr 18, 2015 23:29:19 GMT 1
Jeg har et par stykker
Først og fremmest så tænker jeg at Geneva skifter side og melder sig til modstandsbevægelsen.
Ej okay spøg til side.. Jeg har selvfølgelig Hector, men ham vil jeg lade glide lidt i baggrunden. Han vil dog stadig gerne have kontakt med enkelte folk og sådan hvis nogen skulle have lyst til det. Det er vigtigt for mig at understrege at han officielt er død og det skal gerne blive sådan, i hvert fald indtilvidere.
Så har jeg Louisa der gerne vil involvere sig mere når hun går ud af Hogwarts, hun er ikke så bange for konsekvenserne og vil gerne gøre det 'rigtige'.
Det er vist dem jeg har i øjeblikket.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Apr 18, 2015 23:29:25 GMT 1
Finn Kestrel har muligvis ikke meget andet tilbage end en modstandsbevægelse, så han melder sig gerne aktivt og dedikerer gerne en masse tid til sagen. Jeg ved ikke hvordan hans situation ser ud endnu, han blev jo anholdt til demonstrationen.
Derudover kan Nora Whitebeam være en potentiel lowkey allieret... men meget lowkey. Men hvis dette skal ske skal der nok skubbes lidt til det, måske Magnolia?
|
|
|
Post by Night on May 1, 2015 13:55:35 GMT 1
Tråden er opdateret! Skriv din karakter på en af de tre grupper, hvis du er interesseret i at være med til at skabe plottet!
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on May 6, 2015 1:05:11 GMT 1
Terrance melder sig på troldmandsradioen, hvis nogen vil lege med ham!
|
|
Louis Howe
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Praktikant |
|
Post by Louis Howe on May 6, 2015 17:24:47 GMT 1
Jeg tænker, at Louis hælder mest til noget undergrunds avis/radio leg. Efter han og Oliver har overtaget butikken for deres far, bruger de stedet som et hemmeligt mødested, som måske kan bruges i dette tilfælde. Men den skal jeg lige vende en gang med taut.
Camille vil rigtig gerne hjælpe til med bortførelser inde fra Hogwarts af. Hun er ikke typen, der kan sidde stille for længe ad gangen, så regn med hendes deltagelse!
Sebastian er desværre endt i Azkaban, så der er ikke forfærdelig meget, han kan gøre, men han er nok den af alle mine karakterer, der har allerstørst lyst til at være del af en modstandsbevægelse. Hvis nogle fælles brødre og søstre kan få ham og hans søster ud af fængslet, vil han blive rigtig glad, og så snart han er ude, vil han gerne være til hjælp med bortførelser og andet aktivt!
|
|
|
Post by Edmund Catchlove on May 7, 2015 17:00:22 GMT 1
Jeg stiller Eddie her til rådighed for modstandsbevægelsen. Han tilbyder sit lille rækkehus i Godricdalen, som tilflugtssted, både for bortførte elever, men også folk på flugt fra ministeriet. Udover det, så vil han gerne deltage i befrielsen af hans kammerater i Azkaban.
OPDATERING Eddie bliver dobbeltagent for modstandsbevægelsen, men også for ministeriet.
|
|