|
Post by Alison Luna Castillo on Apr 16, 2015 19:24:08 GMT 1
Alison Luna Castillo Alison(20 år, bor i Hogsmeade) er umiddelbart venlig af natur og meget åben overfor nye bekendtskaber. Hun holder dog også en vis afstand til folk i forhold til at knytte rigtige tætte bånd, men det handler blot om at komme ind på livet af hende. Hun elsker dyr, bøger og lange gåture. På gåturene er hun vidt omkring og det betyder at hun dermed vil være at finde nærmest overalt i området, også som følge af at hun har et nysgerrigt sind og hendes grundlæggende motivation for livet er den nysgerrighed og en længsel efter at opleve eventyr.
Jeg kan forestille mig nærmest alle slags bekendtskaber der kan skabes til Alison. Venner, gamle skolekammerater(Hun gik på Ravenclaw), ex-kærester eller muligvis noget familie. Udover det er der også muligheder på kærlighedsfronten, dog hvor hun nok ikke lige med det samme er klar på et fast forhold – men noget løst er hun helt klart med på. Men skulle nogen have en anden idé i tanken, er jeg altså også meget åben overfor andre forslag.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Apr 16, 2015 19:52:45 GMT 1
<3
Alison & Finn De har begge gået på Ravenclaw og hun er kun gået ud et år efter ham, så de kender uden tvivl hinanden. Tænker at det måske kunne være spændende med noget baggrundshistorie udover det. Måske startede de med at blive venner(ish med fællesbaggrund i hovedet i bøgerne, en muggleforælder, interesse for dyr - kan de jo sagtens have bondet over) men gled så fra hinanden, hvis hun har løjet om noget overfor ham har han sikkert godt kunne blive sur over det. Måske er skal de til at finde tættere ind på livet af hinanden igen? Måske med en politisk baggrund? De deler jo lidt holdninger, udover at Finn nok er noget mere idealistisk. Det er selvfølgelig bare tanker.
Alison & Nora Jeg tænker at de godt kunne kende hinanden. Måske grandkusiner eller noget? Har ikke så mange tanker her, for at være ærlig, så hvad siger du?
Umiddelbart har jeg ikke nogle åbenlyse idéer til at skrive hende sammen med hverken Pádraig, Freya eller Ambrose, men du siger bare til hvis du har nogle. Vi kan jo også sagtens kaste dem sammen alligevel.
|
|
|
Post by Alison Luna Castillo on Apr 16, 2015 20:06:05 GMT 1
Alison & Finn Jeg tænker det lyder godt. I forhold til at hun kunne have løjet for mig tænker jeg at det enten kan være at hun er kommet til at ødelægge noget for Finn, måske en vigtig genstand? Eller også kan det bunde med et eller andet misundelse i forhold til at han var på vej til at blive Animagus, noget hun ikke har haft overskud til at mestre. Ellers kunne det også være en direkte løgn i forhold til at hun kan have udeladt det, at hendes mor var død - Sådan noget kunne hun sagtens "lystlyve" om, og så kan man jo godt føle sig svigtet som ven. Politisk baggrund tænker jeg, de måske godt kunne komme ind på, men jeg tror ikke det skal være samlingspunktet da Alison er ekstra tilbageholdende i forhold til sine holdninger.
Alison & Nora kunne godt være grandkusiner. I hvert fald tror jeg faktisk godt, at deres personligheder kunne passe sammen, da jeg godt kan finde et par ligheder. Jeg forestiller mig i hvert fald et rimeligt hjerteligt forhold. På den anden side kunne man også gå hen mod et mere søsterligt forhold, hvor det også nogle gange slår gnister, da Nora måske er lidt mere intens følelsesmæssigt hvor Alison er kontrolleret.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Apr 16, 2015 20:28:31 GMT 1
Alison & Finn Det kommer nok lidt an på hvordan hun har "lystløjet" om det, men han kunne helt sikkert godt føle sig svigtet på den baggrund - hvis hun har småløjet om en masse ting hist og her kan det nok også have fået ham til at være sådan ugh, måske en kombi? Han er ikke så materialistisk, så tænker at det med tingen er mindre sandsynligt. Måske gik det galt omkring fjerde år eller sådan noget? Det lyder fint med resten også.
Alison & Nora Kunnne også godt forestille mig at de kom godt ud af det med hinanden - og også med udsvingende på den søsterlige måde. Måske deres fædre deler bedstemor eller sådan noget, de er jo begge fuldblods. Det kan vi jo altid lige komme nærmere, hvordan det præcis er skruet sammen.
|
|
|
Post by Alison Luna Castillo on Apr 19, 2015 14:12:51 GMT 1
Alison & Finn Lyder super! Lad os bare sige, at venskabet blev ødelagt efter at han var blevet alt for træt af de mange løgne
Alison & Nora Ja. Jeg ved ikke om vi skulle finde noget de kunne mødes om.. En fælles interesse eller et fælles problem måske..... Tænker lige lidt over hvad det kunne være
|
|