|
Post by Ambrose Berkeley on Apr 27, 2015 16:31:08 GMT 1
Ambrose lyttede til hendes ord og lo en smule da hun var færdig. "Er det ikke lidt ærgerligt ikke at være seriøs med det man foretager sig?" spurgte han så med et lille smil.
Han fulgte hendes blik mod sin tomme flaske og rettede blikket imod hende, efterfulgt af en rysten på hovedet. "Nej, det tror jeg ikke. Det er vidst ved at være på tide at jeg smutter hjemad."
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Apr 30, 2015 12:53:21 GMT 1
Cleona smilede til ham. "Det må det være. Jeg kender ikke slev til det at være useriøs omkring sit arbejde," sagde hun og stillede sit tomme glas ned på bordet.
Da Ambrose sagde, at han var på vej hjem, blev hun indvendigt lidt skuffet, men skubbede det hurtigt til side. "Så lad mig følge dig på vej. Jeg skal ned til Tudselommen," sagde hun og rejste sig op fra sin stol.
|
|
|
Post by Ambrose Berkeley on Apr 30, 2015 13:29:46 GMT 1
Ambrose smilede lidt til hende idet han også selv rejste sig. "Jeg skal slet ikke så langt. Er du sikker på at du ikke hellere vil blive her?" spurgte han. Hun virkede til at hendes aften kun lige var begyndt. Desuden kunne han sagtens selv finde vej, og selvom han havde fundet det hyggeligt at tale med hende så kunne han sagtens leve uden at blive fulgt på vej.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Apr 30, 2015 14:14:33 GMT 1
Cleona slog ud med hånden med en ligeglad mine. "Nej tak, jeg har træning i morgen. Jeg skal være frisk i hovedet," sagde hun, selv om hun havde været til træning før med slemme tømmermænd.
Hun tog sin kappe på, som hun havde hængt over stoleryggen og begyndte at bevæge sig mod udgangen af stedet. Da hun nåede døren, kiggede hun sig over skulderen for at se, om Ambrose nu også fulgte med.
|
|
|
Post by Ambrose Berkeley on Apr 30, 2015 16:28:39 GMT 1
Ambrose nikkede kort til hende som en accept. "Hvis du insisterer," svarede han så inden han samlede sin kappe op. Han trak den over sig som han fulgte hende mod udgangen.
Da de var kommet hen til døren og hun vendte sig, smilede han høfligt, lænede sig ind bag hende og greb fat i døren så han kunne få den åbnet.
|
|