Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Apr 17, 2015 8:18:41 GMT 1
Daniel hævede begge øjenbryn en anelse og betragtede Siobhán med en sitren i mundvigene. Han lænede sig lidt tilbage og krydsede armene, efter at have sat glasset fra sig på bordet.
"Det tænker du alligevel?" Han kneb øjnene en smule sammen og brummede tænksomt. "Fordi du har købt mig en øl? Min mor har ellers altid lært mig, at jeg ikke skylder kvinder noget, fordi de køber mig drikkevarer..."
|
|
Siobhán O'Malley
Box-navn | Josie |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Basker for Ballycastle Bats |
|
Post by Siobhán O'Malley on Apr 17, 2015 16:13:24 GMT 1
Siobhán skar en grimasse og så med et spillende blik på Dan. "Og mødre har altid ret. Er det ikke det man siger?" sagde hun og rettede sig op i stolen igen for at placere albuerne på bordet.
Med let sammenknebne øjne så hun undersøgende på troldmanden overfor sig. Ny taktik. "Hvad falder så i din smag?"
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Apr 19, 2015 18:20:10 GMT 1
Daniel smilede skævt og blinkede. "Madam Owens har altid ret, kan jeg love dig for," bemærkede han tørt, men muntert. Han lagde hovedet en anelse på skrå og betragtede hende lettere spekulativt. Hun var køn, kvik, meget insisterende. Blikket faldt til øllen ved hendes spørgsmål, før han løftede det til hende igen.
"Min belønning," svarede han afslappet. "Temmelig god smag, hvis du spørger mig..."
|
|
Siobhán O'Malley
Box-navn | Josie |
Alder | Fireogtyve |
|
Post by Siobhán O'Malley on Apr 21, 2015 8:55:12 GMT 1
Siobháns mundvige sitrede let. "Det er da altid noget," bemærkede hun og betragtede Dan med et spillende blik. Hun var ikke typen, der rødmede, men det betød ikke, at komplimenter som disse faldt i god jord.
En lille smule befippet pillede hun ved ølglasset, løftede det derefter og tog en tår. Hendes blik forlod kun troldmanden kort, før det hvilede på hans ansigt igen.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Apr 21, 2015 17:03:05 GMT 1
Daniels mundvige sitrede og han smilede skævt. "Aye," svarede han stille, ikke helt upåvirket af stemningen imellem dem, som han ærlig talt havde en smule svært ved at finde ud af. Han kløede sig på halsen og kastede et blik op imod baren. Snart efter havde han bestilt en mindre sød øl og hans opmærksomhed var tilbage på Siobhán.
"Så, O'Malley," lagde han afslappet ud. "Fortæl mig mere om dig selv..."
|
|
Siobhán O'Malley
Box-navn | Josie |
Alder | Fireogtyve |
|
Post by Siobhán O'Malley on Apr 21, 2015 20:47:29 GMT 1
Siobhán sørgede også for at få sendt en bestilling afsted, da Dan gjorde det, og fandt ham derefter med blikket igen. Ved spørgsmålet lagde hun let hovedet på skrå. "Hvor kom vi til. Piber, ikke?" Et tænksomt udtryk gled over hendes ansigt, og hun tog sig et øjeblik til at tænke sig om. "Efter at have arbejdet i min fars pibebutik, blev jeg ansat som reservebasker for Tutshill Tornadoes," sagde hun og huskede tilbage med et lille smil. "På det tidspunkt flyttede min familie også til Godricdalen," tilføjede hun og nikkede let mod troldmanden, der selv kom derfra. Tråd afsluttet
|
|