|
Post by Aileen Averill on Mar 21, 2015 13:29:38 GMT 1
Aileen var ikke helt sikker på hvor klogt det var at tage hen forbi Sebastian igen, men det kunne jo være hun kunne lokke lidt mere information ud af ham og han havde trods alt lagt en seddel i hendes taske. Hun ville hellere lege gode venner, end at begynde på en forklaring om at hun ikke kunne se ham igen. Det ville hun jo under alle omstændigheder, selvom næste gang forhåbentlig ville blive i et afhøringslokale i ministeriet. Hendes fingre brændte efter at få sat ham i fængsel, men hun ville lige se om hun ville få muligheden for at få lidt flere beviser ud af ham. PRUS var trods alt en ny afdeling og hun tog ingen chancer. Derfor bankede hun på hans dør og ventede på at han åbnede.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Mar 21, 2015 14:11:59 GMT 1
Sebastian lå på sin sofa og læste et af Charlisas sladderblade. Han læste egentlig ikke - udover Profettidene - men havde af ren kedsomhed set det åbne blad på sofabordet og lå nu med det i hænderne. Et dumt grin gled over hans læber, da det bankede på døren. Dovent drejede han ansigtet og tøvede et øjeblik - hvem kunne det være?
Med en anstrengt lyd smed han bladet fra sig på bordet og skubbede sig op fra sofaen. På vej mod døren blev han grebet af en mindre gab, men tog sig ikke tid til at gabe færdigt, før han åbnede døren. De mørke øjenbryn gled op i overraskelse, men hurtigt fandt et smil frem til hans læber. "Aileen," hilste han og strakte ryggen. "Du fik min besked?" tilføjede han med en nyfunden energi og trådte et skridt til siden, så hun kunne komme ind. Det var nok heldigt, at Charlisa ikke var hjemme.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Mar 21, 2015 14:38:49 GMT 1
"Ja jeg fik den" Sagde hun og trådte indenfor, hvor hun stoppede op og så sig undersøgende omkring, selvom hun havde været der før. Hun var dog ikke helt sikker på hvordan hun skulle forsætte nu hun stod herinde, men det bedste hun kunne finde på var at vende blikket mod ham og blotte tænderne i et smil. "Tak for sidst" Bemærkede hun og tog sin kappe af og hang den på en knage i nærheden. Hun havde taget pænt tøj på, men dog langt fra så elegant som det havde været sidst han havde set hende.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Mar 22, 2015 21:58:51 GMT 1
Sebastian betragtede Aileen tage sin kappe af. "Det er mig, der takker," svarede han og blinkede, før han gik ind i stuen igen, hvor han smed sig i sofaen.
"Jeg var begyndt at komme lidt i tvivl, om du overhovedet fik min besked," sagde han dovent og fandt den rødhårede heks med blikket igen. Egentlig havde han ikke rigtig tænkt på det, og hendes fremmøde havde været en overraskelse - men en positiv én af slagsen.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Mar 22, 2015 22:46:54 GMT 1
Aileen fulgte med Sebastian ind i stuen og smilede skævt over hans bemærkning. Det blegnede dog en anelse igen og hun trak på skuldrene. "Åh jeg har bare haft travlt.. " Sagde hun og gik hen til sofaen, hvor hun satte sig mens hun løftede hans fødder og lagde dem i sit skød. "Hvordan går det ellers?" Spurgte hun og løftede spørgende sine øjenbryn mens et næsten varmt smil bredte sig på hendes læber.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Mar 22, 2015 23:26:53 GMT 1
Sebastian foldede hænderne bag nakken og sukkede. "Fantastisk," svarede han og fandt Aileen med blikket og smilede bredt - "du er her jo." Han fik næsten lidt kvalme af sig selv, men kunne alligevel ikke lade være med at sige det. Måske var han heldig.
"Travlt med arbejde?" tilføjede han og hævede let øjenbrynene. Det var lidt sjovt, at de sad og småsnakkede på denne måde, men på den anden side lærte de hinanden at kende, og han kedede sig ikke mere - to fluer i ét smæk.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Mar 25, 2015 18:57:41 GMT 1
Aileen var ikke 15 længere og faldt ikke for ord som disse, i stedet så hun en anelse skeptisk på ham og himlede derefter lidt med øjnene. Hvis han ville lege dario, skulle han være velkommen, men hun ville ikke falde for den.
"Åh ja.. du ved.. kedelige ting.. " Hun viftede afværgende med en hånd. Hun smilede derefter skævt og så ham i øjnene. "Jeg håber ikke du har fået alt for mange problemer med din søster.. " Bemærkede hun og så afventende på ham.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Mar 26, 2015 21:22:45 GMT 1
Sebastian lo af kommentaren om hans søster og så kortvarigt rundt i stuen, som om han ville sikre sig, at hun virkelig ikke var hjemme.
"Hun var ikke helt vildt glad," indrømmede han, kløede sig lidt på kinden og lagde hånden bag nakken igen. "Men det er ikke første gang, min charme er blevet sat på prøve," tilføjede han med et glimt i øjet og vippede lidt med fødderne. Sandheden var, at han havde følt en oprigtig mavepine af dårlig samvittighed af at have efterladt Charlisa alene til festen og havde taget en ret seriøst samtale med søsteren, efter Aileen var gået. "Har du søskende?"
|
|
|
Post by Aileen Averill on Mar 30, 2015 13:30:52 GMT 1
Aileen nikkede smilende. "Ja.. et par stykker.. Vi er langt fra så tætte som i to er.." Bemærkede hun og legede med en lok af sit røde hår. "Bliver din charme ofte sat på prøve?" Spurgte hun og så nysgerrigt på ham. Han var ret charmerende, det måtte hun indrømme, men samtidig også utrolig ung selvom han kun var et par år yngre end hende eller noget i den dur.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Apr 2, 2015 14:51:00 GMT 1
Sebastian lyttede og nikkede. "Det har sine fordele og ulemper," bemærkede han ganske oprigtigt. Den ene dag kunne han ikke leve uden Charlisa, den anden dag ønskede han ikke andet.
Et afslappet grin gled over hans læber ved det efterfølgende spørgsmål. "Ja. Sådan er det, når man tit roder sig ud i problemer," svarede han uden at lyde særlig ærgerlig og lod blikket glide sigende ned ad den rødhårede heks. De mørke øjne fandt hendes igen, mens han lagde sig lidt bedre til rette.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Apr 11, 2015 13:31:05 GMT 1
Aileen nikkede og gengældte derefter hans grin over hans svar. Hun satte sig lidt til rette i sofaen og begyndte at pille lidt ved en lok af sit røde hår. "Det gør du vist tit.. så vidt jeg har forstået" Bemærkede hun og smilede skævt. Hun var ikke helt sikker på om hun turde spørge mere ind til det, men siden hun allerede havde nogle papirer på dem, kunne det vel ikke ødelægge hendes plan helt. "Jeg kunne godt tænke mig at rode mig ud i problemer med dig.." Hun smillede drillende og så ham i øjnene.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Apr 14, 2015 16:09:53 GMT 1
Sebastian hævede momentært sine øjenbryn i overraskelse, før et bredt og drenget smil fandt vej til hans læber. "Igen?" svarede han drillende og modstod lysten til at sætte sig op og nærme sig Aileen. Måske kunne han få lokket hende ned til sig.
"Dine ord er som sød musik i mine ører," tilføjede han og nikkede mod hende. "Hvilke slags problemer har du i tankerne?" Det spillede i de mørke øjne, og Aileen var det eneste, han var opmærksom på.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Apr 18, 2015 17:36:34 GMT 1
Aileen så længe på ham inden hun smilede mildt og løftede sine øjenbryn. "Hmm.. ja hvilke slags har jeg mon i tankerne.. " Hun bed sig overvejende i underlæben og så ham i øjnene. Derefter begyndte hun at rykke sig lidt tættere på ham, inden hun satte sig overskrævs på ham og gled sit hår om bag skuldrene med en doven bevægelse. Et drillende smil hvilede på hendes læber, hun ville rigtig gerne hygge sig lidt med ham, selvom det måske var en smule upassende når hun nu havde uærlige intentioner.
|
|