|
Post by Eoin Fionnaoch on Mar 20, 2015 13:13:37 GMT 1
Ethel ThatcherAurorlærling . 22 år . Tidligere Slytherin . Varulv . Mugglerfødt
Ethel er en ung og bestemt aurorlærling. Siden hun blev introduceret til den magiske verden har hun følt sig hjemme, og på trods af at hendes forældre er mugglere, har hun valgt at afskrive dem til fordel for troldmandsfællesskabet. Ethel har i lang tid befundet sig ude på højrefløjen, og med hendes høje retfærdighedssans, virkede det naturligt at blive auror. Den unge perfektionistiske heks verden faldt dog sammen for et par måneder siden, da hun på en opgave blev bidt af en varulv. Indtil videre har hun ved hjælp af sin lærermester Olly formået at holde det hemmeligt, og dog er det kun et spørgsmål om tid før folk begynder at lægge to og to sammen. Jeg søger alt til Ethel, gamle skolekammerater, kollegaer, og ligesindede, og så er der selvfølgelig problematikken omkring hendes ulvebid, hvor en afsløring ligger om hjørnet. Eoin Fionnaoch
Angriber . 15 år . Ravenclaw . Mugglerfødt
Eoin er en sød og rar dreng, der ganske vidst har en lidt dårlig situationsfornemmelse. I de første par år var Eoin temmelig god til bare at smelte sammen med baggrunden, og stikke næsen i sine bøger, men efter at han begyndte at spille Quiddithc har han virkelig fundet sit kald. Som Eoin kom i gang på Quidditchholdet i løbet af sit andet og tredje år, begyndte hans popularitet også virkelig at stige samtidig med hans selvtillid. Han begyndte at få en masse venner der påvirkede hans syn på mugglere, og dog er det ikke særlig sjovt når tingene går ud over en selv. For nylig blev Eoin og hans tvillingesøster Caleigh 'forældreløse' da de forsvandt ud af deres forældres liv. Kort efter blev de adopteret af Lucy Loddington, og selvom det sikkert var en venlig gestus har Eoin ret svært ved at håndtere det. Jeg søger alt mulig tænkeligt til Eoin. Holdkammerater, klassekammerater, rivaler, kærlighedsinteresser, og særligt kammerater med stærke holdninger der han have påvirket Eoin.
|
|
|
Post by Hector Attwater on Mar 20, 2015 13:33:34 GMT 1
EthelNicholas Dearborn - Disse to dejlige karakterer har delt årgang, selvom de har gået på hver deres kollegium. Jeg ved ikke om du mangler noget til hende? Nicholas har været en smule genert i løbet af sin skoletid, men det har ændret sig en del med årene. Kunne de have haft en lille skoleromance eller noget? Nok ikke noget der ville have blevet særlig seriøst.. Nicho ville i hvert fald have været ret tilbageholdende. Hector Attwater - Der er to varulve på siden, jeg har den anden. Lige nu er han i fængsel fordi han blev dømt for et overfald han ikke havde begået. Han har været eftersøgt og alt muligt og er desuden tidligere auror. Hun må næsten have startet som aurorlærling da Hector lige var blevet færdig - og da har han været utrolig opblæst og glad for sig selv. Nå men - alle ved at han er varulv og han vil utrolig gerne møde en anden varulv. EoinCatherina Philips - De går på samme årgang så jeg tænker et bekendtskab er oplagt selvom hun er Hufflepuff. Hun er nemlig utrolig glad for quidditch og følger opslugt med i alle kampene, selvom hun ikke selv spiller. Catherina har haft et ret dramatisk år og suger problemer til sig hvor end hun går. Louisa Maddox - Syvende års på Ravenclaw, jeg tænker de måske kender hinanden en smule. Louisa er en lidt spøjs type og er helt sikkert ikke med på den herskende politiske dagsorden, ved ikke om hun kunne puffe lidt til hans holdninger måske. Ellers bare sig frem hvis du har andet i tankerne.
|
|
|
Post by Eoin Fionnaoch on Mar 20, 2015 14:00:04 GMT 1
Nicho & Ethel Jeg har nævnt en ekskæreste eller to i Ethels BG, og jeg kunne egentlig godt se at Nicho kunne have været sådan en. Altså måske at det var på vej til at blive noget, men at Ethel ikke rigtig var tålmodig nok til at give Nicho tid, eller også har hun måske bare været for tilbageholdende, og har haft svært ved at give noget af sig selv til forholdet. Hvis det forholder sig sådan, må de jo se hinanden af og til i ministeriet hvor de begge arbejder, hvilket jeg forestiller mig kan blive fint akavet?
Hector & Ethel Denne her er oplagt! Der er dog nogle dementorer og andet godt imellem dem, og dog er jeg sikker på at Ethel er klar over hvad der skete med Hector, og selvom hun prøver så vidt muligt at tage afstand fra at være varulv, kunne hun helt sikkert godt bruge en samtale med en anden varulv der har været igennem det hun står overfor. Jeg har en lille plan om at Ethel også havner i Azkaban, for ud over det er der vel ikke så stor mulighed for at de to kan mødes?
Eoin & Cat Det er det i hvert fald, specielt da Eoin over de seneste år er blevet meget mere social, og alle er har lyst til at snakke om Quidditch er Eoins venner (Eller rivaler) Eoin har fået banket sig selv op på lidt af en Quidditchstjernestatus, dvs. han kan i hvert fald godt opføre sig som en, så jeg ved ikke om det er det der har bragt dem sammen? Jeg kan i hvert fald sagtens se et venskab mellem de to
Eoin & Louisa Hmm.. Den er ikke ligeså oplagt som nogle af de andre, men en politisk diskussion kunne måske være på sin plads? Eoin er jo blevet skubbet ret langt ud på højrefløjen, men efter hele situationen med hans forældre har han fundet ud af at det er ikke særlig sjovt når den politik går ud over en selv.
|
|
|
Post by Louisa Maddox on Mar 20, 2015 14:14:44 GMT 1
Nicho og Ethel Jeg tænker at det måske kunne have blevet til mere, men aldrig rigtig blev det.. og ja.. det må være ret akavet i ministeriet xD
Hector og Ethel Hvis du gerne vil have de skal mødes i Azkaban, skal du rubbe neglene, fordi han er ude om en måneds tid xD men jeg ville synes det ku være super fedt! Hun er jo ikke registreret, så hvis de finder ud af det og hun stadig ikke er registreret, tænker jeg at en lille måned i Azkaban ville være noget ministeriet kunne finde på. Det er self op til dig ^^
Eoin og Cat Venskab er på sin plads, det er jeg med på x)
Eoin og Louisa Aw ja, det er ikke sjovt. Louisa virker dog interesseret i at tale med ham, måske det kunne være interessant at tage op selvom deres relation ikke er så oplagt som de andres.
|
|
|
Post by Eoin Fionnaoch on Mar 20, 2015 16:27:58 GMT 1
Nicho & Ethel Måske, nu hvor de begge er blevet mere voksne og modne, ligger der stadig nogle følelser? Jeg ved ikke om det er den slags du kigger på til Nicho? Jeg tænker at det kunne være ret sjovt, specielt nu hvor Ethel er ved at komme lidt i klemme.
Hector & Ethel Jeg vil rigtig gerne have at Ethels store afsløring sker i spil, og dog skrider det hele lidt langsomt frem, så jeg ved ikke om jeg når det på en måned, måske skal det hele bare være ved at bryde sammen for Ethel lige når Hector kommer ud, så hun kan opsøge ham? Eller også skal jeg sætte lidt mere skub i tingene så han når at få lidt selskab i Azkaban?
Cat & Eoin Yay, det lyder virkelig godt
Louisa & Eoin Ja, det er faktisk lige pludselig blevet lidt spændende. Eoin tør ikke rigtig snakke med sine seje venner om det, så måske det ville være godt at tale med en der rent faktisk også mener at det er rigtig uretfærdigt?
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Mar 20, 2015 16:35:49 GMT 1
Nicho og Ethel Ja det kunne være mega godt, pladen er ret fri når det kommer til Nicho.. han har ikke rigtig noget, så ja, den er jeg helt med på!
Hector og Ethel Det kan jeg godt forstå, jeg synes bare at vi skal se på det, hvis du når at lave noget inden han kommer ud så kan vi tage deres møde i fængslet - ellers kan det være hun kan opsøge ham. Det er op til dig, jeg er med på begge ting ^^
Louisa og Eoin Ja helt klart, den er jeg med på x)
|
|
|
Post by Eoin Fionnaoch on Mar 20, 2015 16:42:38 GMT 1
Nicho & Ethel Skal vi så ikke sige det? Jeg er ret klar på en tråd mellem de her to før Ethels verden skvatter helt sammen.
Hector & Ethel Skal jeg så ikke hive fat i dig når jeg ved noget mere?
Louisa & Eoin Så lad os aftale det : )
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Mar 20, 2015 16:45:53 GMT 1
Nicho og Ethel Jo, og jeg er også klar på en tråd!
Hector og Ethel Helt bestemt
Louisa og Eoin Yaaay
|
|
|
Post by Iris Quigley on Mar 20, 2015 17:15:57 GMT 1
Eoin & Iris: Så er Iris postet! Du kan læse hende her: magicalus.proboards.com/thread/4372/iris-quigley?page=1&scrollTo=31551Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en laaaang historie mellem disse to årgangs-kammerater. Måske har de været tætte venner i en del år, men er begyndt at gnide lidt mod hinanden med Eoins meget pludselig omfangsrige popularitet, som han ikke helt kan håndtere (efter hvad jeg kan forstå?) Jeg foreslår også gerne Iris som en love-interest. Måske de gennem mange år har haft crush på hinanden, men ikke helt har turde sige noget til den anden - for hvad hvis man ødelagde venskabet? Eller måske kun fra én af siderne? Jeg forestiller mig i hvert fald et par venner, der ikke er blege for at blive tossede og råbe hinanden i hovedet, men ligeså, heppe gevaldigt når den ene spiller Quidditch og den anden opfører teaterstykker. Hvad synes du?
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 2, 2015 22:22:44 GMT 1
Eoin & Pádraig De deler årgang og spiller begge Quidditch. Tænker at de både kunne være fine venner eller til tider uvenner, hvilket nok godt kunne være tilfældet hvis han gør noget Pádraig synes er hyklerisk. Måske var de gode venner på de yngre årgange men er gledet lidt fra hinanden? Måske er de fortsat med at være venner? Ved ikke helt her, men hvad siger du?
Eoin & Nora Tror måske ikke at Nora har så meget at sige til ham, udover at hun gerne vil smadre ham i Quidditch, hvilket jo desværre er for sent nu. Så medmindre du har nogle idéer kan vi måske bare lade den hvile der?
|
|