|
Post by Shirley Felbrigg on Apr 5, 2015 20:16:34 GMT 1
Shirley smilede varmt og lo lyst over Wyats ord, stadig siddende pænt på den ene hofte. "Måske er det min bagtanke," drillede hun mildt og tog en diskret bid mere af bollen, før hun kortvarigt stillede den fra sig på servietten og løftede en hånd, for at stryge en bølget hårlok om bag øret tilbage mod den opsatte frisure.
"Jeg håbede på, at vi kunne finde noget mere tid til at se hinanden. Jeg vil i hvert fald gerner se mere til dig." Hun så spørgende på ham. Shirley kunne stadig huske natten til maskeballet og de spændinger der havde været i luften mellem dem. De var stadig ikke blevet udløst.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Apr 11, 2015 13:27:05 GMT 1
Wyat betragtede hende undersøgende mens hun strøg en lok af sit hår om bag øret. Det var ikke helt nemt for ham at holde sig i skindet, men han vidste bedre end at begynde at kysse på hende midt på engen. Hendes ord fik dog smilet frem på hans læber.
"Det vil jeg også.. " Bemærkede han og rettede sig op på tæppet, mens han rakte ud efter hendes hånd og nussede den forsigtig. "Måske vi kan se ret meget til hinanden?" Spurgte han og løftede spørgende sine øjenbryn, mens han smilede skævt til hende.
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Apr 13, 2015 14:10:29 GMT 1
Shirleys hjerte slog en anelse hurtigere, da Wyat tog hendes hånd og hun kunne ikke lade være med at smile. "Det ville jeg ikke have noget imod," svarede hun underfundigt og så på ham med et smil, der matchede hendes tonefald.
"Måske..." begyndte hun og fugtede læberne en enkelt gang, før blikket låste sig helt fast i hans. "Måske kunne du besøge mig i aften?"
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Apr 14, 2015 10:46:49 GMT 1
Wyat gav hendes hånd et klem, inden han modvilligt gav slip på den og rykkede lidt tættere på hende. Et øjeblik så han tænksom ud, men så nikkede han og smilede en anelse. "Det tror jeg godt jeg kan.. Skal jeg komme forbi kl syv?" Spurgte han og mødte afventende hendes blik. Han var ikke helt sikker på om tilbuddet inkluderede aftensmad eller ej men det hvis hun lavede ligeså god mad som hun bagte brød, ville han ikke have noget imod det.
|
|