|
Post by Ambrose Berkeley on Apr 2, 2015 20:31:02 GMT 1
Ambrose grinede kort over hendes ord og det efterfølgende blik. "Snedigt," sagde han så i en bekræftende tone. Han fulgte med hende hen til baren hvor han stillede sig ved siden af hende.
"Ikke her," sagde han og så sig omkring for at understrege at han hentydede til netop denne klub. Hans blik fandt dog hurtigt vej tilbage til rødtoppen foran ham og et varmt smil formede sig over hans ansigt. "Hvad skal du have?"
|
|
|
Post by Aileen Averill on Apr 3, 2015 11:39:42 GMT 1
"Jeg plejer at drikke ildwhiskey og lemonade. En utrolig forfriskende kombi" Bemærkede hun og blottede sine tænder i et skævt smil. "Hvad skal du have?" Spurgte hun og løftede sine øjenbryn i et afventende blik, mens hun hvilede hovedet på sin hånd. Hun kunne selvfølgelig bare bestille det samme som hun selv skulle have til ham, men det var ikke sikkert at han kunne lide det.
|
|
|
Post by Ambrose Berkeley on Apr 3, 2015 19:36:16 GMT 1
Ambrose hævede interesseret sine øjenbryn, da det var en kombination han aldrig havde smagt før. "Det kunne være at jeg skulle prøve din ildwhiskey og lemonade drik, det har jeg aldrig prøvet før," svarede han med et smil. Han var bestemt ikke typen der havde behov for at afprøve ting bare for at afprøve dem, men den lød jo ikke dårlig. Dermed lænede han sig indover baren og fik fat i en bartender så han kunne bestille en til hver.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Apr 11, 2015 13:48:43 GMT 1
Aileen nikkede med et selvsikkert smil og strøg en lok af sit hår om bag øret. "Det skulle du tage at gøre" Bemærkede hun og vendte derefter blikket mod bartenderen og betragtede ham mens han lavede deres drinks. Hun lagde derefter hovedet lidt på skrå og løftede sine øjenbryn let, mens hun smilede drillende. "Jeg håber du synes om det.. ellers kan du bare give den til mig" Bemærkede hun og så ham i øjnene, inden hun tog imod det ene glas som bartenderen rakte hende.
|
|
|
Post by Ambrose Berkeley on Apr 11, 2015 20:24:41 GMT 1
Ambrose tog imod drinken og grinede kort over hendes kommentar. "Det er jeg sikker på at jeg godt kan," svarede han så med et nik. Derved rejste han glasset som han lige havdet modtaget og gav hende et "skål".
Efter at have vendt glasset mod munden og tilbage igen så han på hende med et smil der primært sad i øjnene. "Jeg er bange for at jeg beholder den."
|
|
|
Post by Aileen Averill on Apr 14, 2015 11:07:24 GMT 1
Aileen gengældte gestussen og smilede for sig selv, mens hun drak en tår af drikken. Hun elskede den stadig ligeså meget som hun plejede og kiggede derfor nysgerrig på ham for at se hans reaktion. "Virkelig? Ærgeligt. Her troede jeg lige at jeg kunne få en ekstra.. " Hun smiledr skævt og trak på skuldrene. "Men så må jeg jo nøjes med den her" Bemærkede hun og drak lidt af drikken.
|
|
|
Post by Ambrose Berkeley on Apr 14, 2015 17:41:08 GMT 1
"Jeg er sikker på at du godt kan få en ekstra. Det bliver bare ikke denne her." Ambrose hævede glasset for at understrege og benyttede sig dermed også af chancen til at tage endnu en tår af drikken.
Som han sænkede den igen så han mod hendes øjne. "Hvordan har du opdaget den?" spurgte han så, reelt interesseret i hvad historien bag var, da det jo tydeligvis ikke ligefrem var en han havde rendt i at smage før.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Apr 18, 2015 17:45:21 GMT 1
Aileen smilede lidt over hans ord og nikkede, hun kunne få ti hvis det var det hun ville have. Derefter fortalte hun historien om hendes yndlingsdrink og forsatte samtalen, mens tiden gik. Hun var i godt humør da hun gik hjem, selskab var altid rart i hendes øjne, så længe det var fornuftige magikere som Berkeley foretrak hun det fremfor at være alene.
Lukket
|
|