Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 20, 2015 1:10:30 GMT 1
Owain spadserede på en fin line. Han havde dog tilsyneladende en hvis succes med det. I hvert fald fortsatte Afdelingslederen og han smilede ganske svagt, selvom han forblev alvorlig. Han lyttede til hvert et ord og kunne mærke endnu en potentiel historie. Dog ikke en, som han selv kunne tillade sig at skrive. Eller få trykt.
"Forståeligt," svarede han roligt. "Men det er vel ikke urimeligt, at have... Diskussionen? Om hvad, der er det rigtige?" Han var klar over, at han fristede skæbnen nu. Ministeriets holdning til ytringsfrihed var mildest talt ynkværdig.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Mar 20, 2015 11:49:20 GMT 1
Geneva morede sig lidt for meget over den unge mands ihærdighed efter at sætte spørgsmålstegn ved alt og alle til at tænke over ministeriets holdning til ytringsfrihed. Hun grinede lidt over hans spørgsmål og løftede sine øjenbryn. "Synes du virkelig det er rimeligt?" Bemærkede hun og bed sig overvejende i læben. "Men så lad os da have diskussionen, hvis du virkelig gerne vil have den." Hun så på ham med et udfordrende blik og smilede antydningsvist.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 21, 2015 0:24:55 GMT 1
Owain kunne mærke lidt af farven forlade sit ansigt og han rømmede sig, før han smilede beklagende. Han gestikulerede lidt ud i luften med den ene hånd og rettede sig op i stolen. "Jeg mente bare, at de, der har andre holdninger, også fortjener at blive hørt? Det handler ikke om min holdning til loven, Ma'm."
Han var ikke længere i tvivl om, at han havde talt over sig. "Jeg er selvfølgelig fuldstændig enig med ministeriet."
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Mar 21, 2015 10:48:46 GMT 1
Geneva fandt blot situationen endnu mere morsom da han trak i land, hvilket sagde en del om hendes ellers så sympatiske personlighed. Hun smilede skævt over hans ord og så ham længe i øjnene inden hun svarede. "Selvfølgelig er du det min skat." Bemærkede hun partioniserende og lagde hovedet let på skrå. "Men hvis jeg var dig.. Ville jeg passe lidt på hvilke spørgsmål du stiller.. Det kan jo være der er nogen der får det forkerte indtryk?" Hun løftede øjenbrynene og rejste sig derefter op. "Men du må have mig undskyldt.. jeg bliver nødt til at gå." Hun lagde blidt en hånd på hans skulder. "Hav en forsat god aften" Hviskede hun smilende og gik derefter mod døren til De Tre Koste.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 21, 2015 22:49:15 GMT 1
En klam, kold følelse gled op langs Owains rygrad og han sad stiv som en stenstøtte tilbage og så efter sin mors chef. Han havde talt over sig i sin iver og det var så håbløst uprofessionelt, at han slet ikke vidste hvad han skulle fortælle sig selv. Han sad et langt øjeblik og stirrede efter Geneva Greengate, før han kom på benene, fik betalt sin regning og forlod kroen for at kontakte sin mor. Hun fortjente at vide hvad der lige var sket, selvom han kunne forudse reaktionen. Tråd afsluttet
|
|