Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Mar 15, 2015 20:58:51 GMT 1
Al logik og praktiske bekymringer var røget i baggrunden, og alle tanker var forsvundet til fordel for at være i nuet og mærke det fantastisk kvindemenneske foran ham. Den maskuline seksuelle trang til at besidde hende fuldstændig havde overtaget ham og slået hjernen fra, og det eneste han vidste var, at han måtte have hende. Miles åndedrag var tungt og opstemt, men det forhindrede ham ikke i at smile skævt da Jenna bed ham kåd i læben. Han åbnede øjnene for at betragte hendes ansigt og søge på træk der bekræftede, at hun var ligeså tændt som han. Hendes hoved forsvandt dog for at søge ned mod hans hals. Det gik ikke, Miles havde brug for kontrol. Han greb forsigtigt, men med et fast tag, fat i hendes hår for at tvinge hendes hoved tilbage, så han i stedet kunne søge ned ad hendes hals og kysse hende begærligt under øret. 'Jeg vil have dig, Jenna, lige her, op ad det her træ', hviskede han, stemmen hæs af lyst.
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
Stilling | Anfører & angriber |
|
Post by Jenna Owens on Mar 15, 2015 21:10:23 GMT 1
Jennas læber fik ikke lov til at gå meget på opdagelse, da han pludselig tvang hendes hoved tilbage igen. Nogen ville måske være blevet skræmt af hans kontrollerende adfærd. I stedet var det farlige at Jenna var præcis lige sådan. Læberne mod hendes hals fik hende til vende hagen opad og sukke begærligt. Hun tog pausen til at trække luft ned i lungerne, og forsvandt kort fra virkeligheden, før hun hørte en hvisken mod sit øre. Hun gav ham ikke andet svar end et lille smil, inden hun rykkede sit ansigt til siden, så hun hurtigt kunne møde hans læber igen. Et insisterende kys og mere krævende end før. ”Læg dig ned i græsset, Miles”, hviskede hun ind mod hans læber, en smule beordrende, men stadig med et morende smil om læberne, inden hun selv fulgte sine ord, og forsøgte at presse dem nedad.
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
|
Post by Miles Heeney on Mar 16, 2015 11:43:20 GMT 1
Et lille smil tegnede sig i mundvigen over den måde hendes krop responderede på hans adfærd, og hendes små suk af bekræftelse var intet mindre end berusende. Miles var dog ligeså fanget i begæret som hun var. Han var ikke vant til, at pigerne tog styringen, så det kom bag på ham, da Jenna svarede ved at kommandere ham til at lægge sig ned i græsset. Det ville ikke have været noget problem at presse Jenna mod træet, løfte hende og hurtigt tage hende dér og nu. Splittet hævede han øjenbrynet, men besluttede sig for at føje hende og se hvad hun kunne. Og så skulle han heller ikke gøre så meget af arbejdet. Med et lille blik over skulderen lod han sig synke ned på græsset. 'Fuck, jorden er kold', mumlede han, men lagde alligevel hurtigt hænderne på Jennas lår og trak hende ned over sig.
|
|
|
Post by Catherina Philips on Mar 17, 2015 20:36:10 GMT 1
Catherina havde fri og var gået ud for at gå en tur stadig iført sin skoleuniform og sit vejlederemblem. Hun var i godt humør, men det blev hurtigt ødelagt da hun pludselig fik øje på to personer i græsset. Det var ikke hvem som helst, anførerne for Gryffindor og Slytherins quidditchhold der lå og snavede hinanden i gulvet. Det gjorde hende endnu mere vred at hun faktisk blev ked af at se Miles med en anden, hun burde være ligeglad med den nar. "I burde måske finde et tomt klasselokale i stedet. Det plejer da at være det du foretrækker" Bemærkede hun og kastede en lille sten efter dem, uden rent faktisk at sigte mod dem, men blot for at få deres opmærksomhed.
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
|
Post by Jenna Owens on Mar 17, 2015 20:43:55 GMT 1
”Sig mig, hvem er det kvindelige køn af os to?”, drillede hun med et glimt i øjet, og kunne ikke andet end at more sig over hans klynken, i det hun frivilligt lod sig trække ned over ham. Det var ikke en plan at hun ville gå hele vejen med Miles – men hun kunne lige så godt more sig med ham indtil han fandt ud af det. Jenna lod sin næsetip røre hans, og så direkte ind i hans blik et par pirrende sekunder, mens hun lod deres læber strejfe, men uden at mødes helt. Så lod hun dem mødes, men ikke længe, før en stemme bag dem pludselig lød.
Jenna drejede sit hoved bagud og fik øje på Catharina. Det fik hende til at le underholdt, inden hun gled ned ved siden af Miles i græsset, og vendte de brune øjne op mod hende. ”Halløj, Philips”
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
|
Post by Miles Heeney on Mar 19, 2015 19:21:34 GMT 1
'Jeg håber det er dig, men vi får at se om lidt, når jeg får hivet nederdelen af dig', sagde Miles rapt, ligeså drillende som hende, da Jennas næsetip rørte hans, og de et par pirrende sekunder holdt øjenkontakten og næsten kyssede. Dernæst ville Miles have bidt hende i læben og hviskede forbudte ting i øret, og efter lidt tid, ville have han have vendt Jenna så han lå øverst og slap for den kolde jord. Ikke særlig gentleman-like, men ganske praktisk. Men så langt nåede de ikke. En lille sten kom flyvende et par meter fra dem, og en alt for velkendt stemme lød. Miles var fristet til at ignorere den og fortsætte legen, men han var overbevist om, at Jenna ikke ville gå med til det. I stedet blev Miles liggende nogle sekunder med lukkede øjne, da Jennas vægt pludselig løftede sig fra ham. 'Cathy... Kommet for at være med?', spurgte han en smule provokerende, som for at understrege hvor uvelkomne hun var. Han løftede sig op på albuerne og missede med øjnene mod Cathy og solens lys. Han end ikke forsøgte at skjule sin bule i bukserne med kappens folder. Cathy havde trods alt oplevet slemmere ting med Miles.
|
|
|
Post by Catherina Philips on Mar 19, 2015 19:41:29 GMT 1
Catherina så fra den ene til den anden et øjeblik, mens hun forsøgte at finde ud af hvad hun skulle gøre. Miles spørgsmål fik hende dog på andre tanker og hun knyttede sine hænder inden hun placerede dem på hver side af sine hofter. "Nej Miles" Bemærkede hun og tvang sig selv til ikke at se mod den meget distraherende bule i hans bukser. "Jeg kan ikke tillade jer at blive her.. Hvis en lærer havde fundet jer havde i mistet point, i skal være glade for at det 'bare' er mig" Sagde hun og lagde armene over kors med en afventende mine. Det var irrelevant at hun selv havde været i lignende situationer med Miles, nu var hun bare død jaloux og ivrig efter at ødelægge hele situationen for ham.
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
|
Post by Jenna Owens on Mar 19, 2015 19:52:12 GMT 1
Jenna så op på Catherina med et morende smil malet i ansigtet. Så sukkede hun, og rejste sig op, inden hun lagde en hånd på Caths ene skulder. ”Du har helt ret, Catherina. Jeg ville hade mig selv for at være den der ødelagde at Gryffindor ikke kun har det bedste quidditch-hold, men også bedste kollegium”, det var tydeligt på Jennas humør at hun slet ikke tog noget af det tungt.
Hun så skiftevis på de to der tydeligvis stadig havde noget usagt mellem dem. Måske kun den ene vej. ”Jeg vil lade jer to sludre. Hyg dig med din blomst, Miles”, hun sendte ham et smørret smil, inden en lille latter forlod hende, inden hun drejede rundt, samlede sin bog op, og satte kurs mod Hogwarts igen. Forlader tråd
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
|
Post by Miles Heeney on Mar 19, 2015 20:09:38 GMT 1
Med et lunkent blik betragtede Miles Jenna forlade dem efter at have sluttet blomstermetaforen nydeligt af. 'Den har brug for vand', råbte Miles efter Jenna og strakte hånden ud mod hende, som kunne han fange hende. 'Og sol og - åh, fuck it'. Da hun var for langt væk til at kunne høre ham, rettede Miles et knusende blik mod Cathy. 'Er du klar over, hvad du lige har gjort?', spurgte han giftigt. 'Stalker du mig eller kom du tilfældigvis bare forbi?' Miles løftede hænderne og lavede situationstegn da han sagde tilfældigvis. Damn it. Cockblocker. Han spredte benene åbenlyst mod Cathy.
|
|
|
Post by Catherina Philips on Mar 19, 2015 20:15:59 GMT 1
Catherina fik en del tilfredsstillelse ud af at se ham råbe desperat efter Jenna og hun himlede lidt med øjnene over hans ynkelige opførsel. Da Jenna var gået vendte hun afventende blikket mod Miles og løftede sigende sine øjenbryn. "Åh mon ikke du finder en anden lille pige at more dig med" Sagde hun og himlede med øjnene, inden hun skød den ene hofte ud til siden. Hans næste ord fik hende dog til at spærre øjnene op og hun satte igen hænderne i siden. "Jeg går ture nogle gange og i havde besluttet jer for at ligge et ret åbenlyst sted. Undskyld mig, men det er virkelig ikke min skyld at du blev opdaget. Sig mig, kan du ikke opføre dig en smule mere klogt?" Spurgte hun og så på ham med et skarpt blik, der dog ikke var uden venlighed.
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
|
Post by Miles Heeney on Mar 19, 2015 20:30:01 GMT 1
Der var noget ironisk og morsomt ved at se den spinkle pige, der for ikke så lang tid siden havde grædt salte tårer under ham, forsøge at udvise autoritet, så toppen af Miles' vrede fordampede. Han ignorerede hendes ord, og I stedet besluttede han sig for at drive den så langt ud som muligt, nu da muligheden bød sig. Miles hævede han øjenbrynet og sagde, 'Det er okay hvis du stalkede mig, Cathy. Vi kan godt... Jeg mener, du må godt, du ved...' han nikkede ned mod sit skød, 'smage'.
|
|
|
Post by Catherina Philips on Mar 19, 2015 20:39:52 GMT 1
Catherina så såret på ham og sukkede dybt, hun var blevet provokeret over hans forslag, men hun kunne ikke rigtig være vred på ham i længere tid af gangen. I stedet gik hun gennem græsset hen til ham og så på ham med et opgivende blik. "Nogle gange overvejer jeg hvad der nogensinde skal blive af dig.. " Sagde hun og rystede på hovedet mens hun rakte en hånd ud mod ham. "Legen er slut nu.. Kom med tilbage Miles.. Hvis ikke du hellere vil ligge der alene" Sagde hun og løftede sine øjenbryn.
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
|
Post by Miles Heeney on Mar 19, 2015 20:48:08 GMT 1
Det ægrede Miles en smule at Cathy ikke reagerede kraftigere på hans foreslag, men han lod sig ikke slå ud. Istedet kom et muntert smil til syne på læberne, og han greb hendes hånd og rejste sig op. 'Legen slutter aldrig, Cathy', sagde han, og impulsivt bukkede han sig ned mod den yngre pige, lukkede hænderne om hendes spinkle hals og kyssede hende dybt. Først da han ikke kunne trække vejret mere slap han, lagde armen på Cathys skulder og fulgte hende muntert op mod slottet. Lukket
|
|