Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 26, 2015 21:36:55 GMT 1
Højdepunktet på Ericas aften havde været, da hun for en times tid siden havde indtaget dansegulvet med sin storebror og det virkede alt i alt temmelig sørgeligt, selvom dansen nu havde været ganske sjov. Hun havde ikke rigtigt mødt nogen hun kendte og eftersom hun i dagens anledning havde skilt sig af med sin skrigende hårfarve, var der heller ikke nogen der havde genkendt hende. Til gengæld kunne hun da drikke et glas vin, så det fangede hun fra en bakke og trak lidt op i fjerboaen, så den dækkede lidt mere af hendes arme. Hun tog en tår fra glasset, før hun fandt sig et strategisk sted at stå, hvor hun kunne se udover de festklædte mennesker. Det var da relativt underholdende.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 26, 2015 22:00:13 GMT 1
Kevin havde ikke set Azalea i en times tid. Han havde frygtet, at hun ikke havde lyst til at se ham og dansede med vidt fremmede mænd og glemte alt om ham. I et kvarters tid havde han forsøgt at finde hende, men var derefter faldet i snak med en gammel bekendt, hvilket fik ham til at glemme de tanker. Nu kom han slentrende med en øl i hånden for at stille sig på en tom plads og se, om han kunne finde andre at genkende bag maskerne.
"Godaften," hilste han høfligt, da han stillede sig på en tom plads ved siden af en heks. Han smilede kort til hende, før han løftede ølflasken op til læberne, vendte blikket ud i rummet og tog en tår.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 26, 2015 23:46:06 GMT 1
Erica havde ikke det fjerneste mod at blive forstyrret. Hun drejede hovedet og lod naturligt blikket glide en enkelt gang op og ned langs manden der stillede sig ved siden af hende, før læberne - der netop lige var synlige under masken - trak sig op i et let smil.
"Godaften," gentog hun hans høflige hilsen, måske en anelse muntert. Hun var ikke så formel. Til gengæld tog hun en tår fra sit eget glas, før hun skottede mod ham igen og blottede tænderne. "Held og lykke med at finde nogen i mængden. Det er ikke lykkedes mig endnu."
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 27, 2015 0:30:44 GMT 1
Kevin drejede hovedet, da heksen henvendte sig til ham. Han lo lavmælt over hendes kommentar. "Jeg havde ikke troet, at en maske kunne gøre så meget," sagde han og undersøgte fuglemasken.
"Har du stået her længe?" tilføjede han med et skævt smil og fandt bukselommen med sin frie hånd, mens han drejede kroppen lidt mod hende.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 27, 2015 0:38:29 GMT 1
Erica fnøs muntert, lænende sig lidt tilbage, uden noget egentlig formål med det. Den ene arm var foldet over hendes mave, mens den anden holdt glasset halvt løftet. "Alt for længe," indrømmede hun og blottede tænderne, som hun diskret forsøgte at vurdere om hun kendte den anden.
Der ringede dog ingen klokke. Det var såmænd heller ikke så vigtigt. Hun fugtede læberne en enkelt gang og så nysgerrigt på ham fra bag masken. "Men det er væsentlig mere interessant nu end for et øjeblik siden."
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 27, 2015 0:56:45 GMT 1
Kevin fnøs en muntert grin over hendes svar og skævede kort ned til hendes læber, da hun fugtede dem. Han så dog hurtigt op igen.
"Det er godt at høre," svarede han og vippede flasken en enkel gang mod hende. "Vi kan jo ikke have, at du står alene og venter indtil midnat," tilføjede han med et spillende smil og løftede derefter flasken op til læberne. "Forhåbentlig har du ikke stået stille hele aftenen?" tilføjede han efter at have slugt øllen og betragtede heksen.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 27, 2015 1:00:26 GMT 1
Erica drejede sig lidt mere mod den anden, hendes opmærksomhed ved at være fanget. Hun spidsede læberne lidt i et underfundigt, men lettere tilfreds smil og tiltede hovedet lidt. "Nej, absolut ikke," svarede hun og tog selv en tår af sin vin, før hun sænkede glasset igen og så flygtigt udover menneskemængden, mens hun trak luft ind.
"Jeg har danset en enkelt dans," indrømmede hun og så tilbage mod den anden. Tænderne blev blottet og blikket blev sigende. "Med min bror. Ikke videre sindsoprivende, vel?"
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 27, 2015 14:17:02 GMT 1
Kevin lo af hendes kommentar og rystede let på hovedet. "Nej, det kan der være noget om," indrømmede han og granskede hendes ansigt et øjeblik. Hun så ud til at være en køn heks - store øjne. Han rystede mentalt på hovedet og tog en forfriskende indånding.
"Er du interesseret i endnu en dans? Jeg kan ikke prale med mine evner, men i det mindste er jeg ikke din bror," sagde han med smilet i mundvigene og så afventende på hende. Azalea var her jo ikke, så en eller anden måtte han danse med.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 27, 2015 23:12:44 GMT 1
Erica var positivt overrasket. Hun kunne have en temmelig indifferent eller negativ attitude, men hun havde ingen grund til at miste tålmodigheden med manden. Hvorfor skulle hun?
"Der ramte du sømmet på hovedet," erklærede hun og blottede tænderne i et næsten rovdyragtigt smil, som hun tilbød ham sin hånd. "At du ikke er mine bror, vejer op for det hele. Og Merlin må vide, at jeg har brug for noget underholdning."
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 28, 2015 23:57:00 GMT 1
Kevin tog en sidste tår af sin øl og fnyste et muntert grin over det, heksen sagde. "Så lad os komme ud på gulvet," sagde han og tog fat i hendes hånd, mens han stillede flasken fra sig på et af de omkringstående borde.
Musikken var ikke voldsomt energisk, og det passede Kevin helt fint. Da de stod blandt de dansende par, greb han heksens modsatte hånd og placerede derefter sin anden hånd på hendes ryg. Et lille smil spillede på hans læber, da han begyndte at føre hende rundt.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Mar 1, 2015 22:35:15 GMT 1
Erica smilede, positivt overrasket, og lukkede fingrene om den andens hånd, mens hun også selv fik sat sit glas fra sig på et tilfældigt bord. Læberne fortsatte i et lettere underfundigt, men tilfreds smil, som han trak hende tættere på og hun lod hånden finde hans skulder.
Erica havde danset en del på kroen, men det var ikke just en formel type dans. Det var oftere noget med Dan der svingede hende rundt og det var tydeligt at mærke på hende, at hun ikke nødvendigvis holdt sig indenfor rammerne. Bag masken kneb hun øjnene lidt sammen og så på den anden. "Er det din mission i aften? At redde kvinder fra at være bænkevarmere?"
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 2, 2015 20:25:24 GMT 1
Kevin trak lidt på skuldrene med et skævt smil. "Måske. Du er den første," svarede han og granskede hendes ansigt, mens han førte hende rundt. Det krævede lidt koncentration at sno sig mellem de andre par, men han forsøgte at se på den anden det meste af tiden.
"Det overrasker mig dog, at det kun er din anden gang på dansegulvet," tilføjede han oprigtigt uden at lægge mærke i den flirtende undertone, kommentaren havde. Han var her jo med Azalea.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Mar 3, 2015 20:48:16 GMT 1
Erica hævede øjenbrynene lidt, uden at tænkte så meget over, at det ikke var synligt. Det var det skæve, lidt skælmske smil på hendes læber til gengæld. "Jeg er ærligt talt også skuffet selv," svarede hun, men mere muntert end bittert.
Hun flyttede lidt på sit greb og tiltede hovedet lidt til den ene side. "Men heldigvis ser det væsentlig bedre ud nu."
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 3, 2015 21:48:41 GMT 1
Kevin fnøs et muntert grin ved hendes svar og førte hende videre i dansen i tavshed. Det gjorde ham ikke noget, at de for en kort stund ikke talte - han skulle alligevel også koncentrere sig om dansen. Tråd lukket
|
|