|
Post by Marius Paine on Mar 23, 2015 17:36:06 GMT 1
Det sitrede i mundvigen på Marius, da Lucy mente, at han skulle prøve at bryde rammerne engang imellem. Han gjordet det skam også, nok bare ikke i det omfang hun selv gjorde. Men så igen, han havde ikke et behov for det.
Han fik lænestolene hen til vinduet hvor de stod, og satte sig selv ned i den ene af dem, og forventede, at Lucy satte sig i den anden. "Når du ikke er til maskebal, Lucy, hvad bruger du så din tid på?" De havde snakket lidt arbejde mens de var til ballet, men ikke deres fritid.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Mar 26, 2015 20:46:41 GMT 1
Lucy blev revet ud af sine tanker, da Marius frembragte lænestolene bag dem. Elegant fulgte hun hans eksempel og sank ned i stolen. Sjalet lagde hun over det ene armlæn, og selv hvilede hun sin arm mod det andet.
"Jeg har en forkærlighed for eliksirbrygning," svarede hun og fandt den anden med blikket. "Lige siden Hogwarts har jeg viet næsten al min tid til det. Jeg har ingen idé om, hvad jeg ellers skulle bruge min tid på," smilede hun muntert og sippede til den velsmagende vin. "Så hvis du har brug for noget, siger du endelig til - der findes nærmest ikke noget, jeg ikke kan lave."
|
|