Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Feb 25, 2015 2:06:02 GMT 1
Brody rynkede panden lidt over ordet agressivitet. Det var der intet i vejen med, men krydret med et hidsigt temperament, kunne det være en farlig blanding. Han betragtede de enkelte spilleres tal og vippede hovedet lidt fra side til side.
"Jeg vil gerne med til den næste kamp de spiller og se på dem," konstaterede han. "Mrs. Whowood er glimrende til at håndtere pressen, men hun forstår sig ikke virkelig på spillet."
|
|
|
Post by Jaqueline Chassé Narcisse on Feb 25, 2015 19:40:40 GMT 1
Jacqueline lo lidt, da han nævnte holdets sponsor. - " Hun forsøger. Desuden betaler hun vores løn så helt dårlige valg træffer hun da ikke " pointerede Jacqueline smilende. Desuden passede opdelingen hende egentlig fint. En sponsor der ville gøre sig al for klog på Quidditch, kunne virkelig også blive besværligt. - " Men det er en aftale. Jeg tager dig med næste gang " . Hun rakte frem og begyndte at samle pergamenterne sammen i en bunke igen. - " Har du ellers noget, jeg skal forholde mig til? " .
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Feb 25, 2015 20:24:07 GMT 1
Brody grinede hæst og trak på skuldrene. Han tog en tår af sit krus og rystede på hovedet. "Måske en enkelt ting," sagde han alligevel. "Måske kun, at huske at holde tæt med frøken Abbey og jeg indtil artiklen udkommer." Han havde dæmpet stemmen lidt og hævede begge øjenbryn. "Ellers er der ikke meget eksklusivitet over det."
Han knækkede med nakken. "Hvis det var alt du skulle bruge mig til, så vil jeg tage hjem igen. Der ligger en ynkelig størrelse i min seng og venter på bacon."
|
|
|
Post by Jaqueline Chassé Narcisse on Feb 25, 2015 20:59:31 GMT 1
Jaqueline strøg sit pandehår til side og var egentlig også ved at være klar til at gå, da Brody alligevel kom på en ting. Frøken Abbey. - " Jeg render ikke med sladder " bemærkede hun, inden hun rejste sig fra bordet og proppede pergamenterne ned i en medbragt taske. Da hun var færdig, drejede hun sig imod ham og klappede ham en enkelt gang på skulderen. - " Bacon. Det kan man selvfølgelig også kalde den " drillede hun, inden hun efterlod ham ved bordet med et; - " Ses, anfører " .
*Lukket*
|
|