|
Post by Aileen Averill on Feb 19, 2015 23:23:03 GMT 1
Aileen spankulerede rundt blandt de andre gæster og forsøgte at se ud som om hun ikke var slående ensom i et lokale fyldt med mennesker. Det var det akavede ved maskerne, hun kunne ikke spotte de folk hun rent faktisk kendte og var efterhånden så anspændt at hun drak sin whiskey og lemonade lidt for hurtigt. Efter at have gået rundt sådan et stykke tid, valgte hun dog at sætte sig ned ved et bord, hvor der tilfældigvis allerede sad en anden maskeret gæst. "De har sørme pyntet flot op" Bemærkede hun og rettede lidt på sin kattemaske, mens hun smilede til troldmanden på den anden side af bordet. "Har du været så heldig at læse nogle af papirsflyene endnu?" Spurgte hun og lagde benene over kors, mens hun strøg sit løse hår om bag skuldrene.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Feb 19, 2015 23:38:28 GMT 1
Brody sad og nød sin øl med en jævnaldrende troldmand. Han havde ikke set Maggie i lidt tid, men antog at hun var travlt optaget og var ikke urolig. I mellemtiden slappede han glimrende af. Maskeballet var den første gang han nogensinde havde været på Tarrantalegra, hvor han ikke måtte trækkes med at blive talt til hele tiden, fordi hans ansigt var kendt. Det var befriende.
Da en rødhåret kvinde i kattemaske satte sig ned overfor ham, smilede han skævt og trak på skuldrene. "Rimelig platte," svarede han. "Jeg fangede en, der skulle forestille at være en scorereplik, som næppe ville lægge nogen fornuftig pige ned. Har du?"
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 19, 2015 23:52:30 GMT 1
"Jeg læste et par af dem og besluttede at holde mig væk resten af aftenen" Bemærkede hun og blottede sine tænder i et lille smil, mens hun drak af sin drink. "Men nej, det er vist ikke lige den bedste måde at nedlægge damer på, selvom jeg ingen erfaring har på det punkt" Kommenterede hun med et skævt smil og strøg fingrene gennem sit røde hår, hun havde aldrig selv forsøgt at score en kvinde, selvom hun skam havde overvejet tanken. Der var dog bare noget ved de mænd der der trak lidt mere i hende.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 19, 2015 23:56:34 GMT 1
Brody lo kort af kvinden og trak på skuldrene. "Du må vide hvad der virker på dig selv," pointerede han drillende. "Men min generelle erfaring er, at scorereplikker generelt ikke får en særlig langt."
Han blinkede og tog en tår mere af sin øl, før han så sig stjålent over skulderen. "Flot maske, forresten."
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 20, 2015 0:08:02 GMT 1
Aileen løftede øjenbrynene og nikkede anerkendende over hans ord, mens hun drejede sit glas rundt på bordpladen. Hans kompliment fik smilet frem på hendes læber igen, hun var en smule stolt af den maske hun havde valgt, ikke fordi hun havde noget at gøre med hvordan den var lavet, blot fordi hun var glad for den. "Tak." Bemærkede hun mens hun pillede dovent ved de kunstige knurhår og så undersøgende på hans maske. "Din er heller ikke så ringe endda" Kommenterede hun og lænede sig ind over bordet med et smil på læben.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 20, 2015 0:28:59 GMT 1
Brody smilede skævt og rettede lidt på masken. Han opdagede dog midt i det hele at han var i gang med at flirte og rynkede panden let under masken. "Har du set min kæreste? Lilla maske og overdel?" Han skævede til siden igen og rømmede sig.
"Hun forsvandt for en halv time siden. Jeg burde måske gå ud og lede..." Han grinede kort. "Men det er jo som en nål i en høstak."
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 21, 2015 9:44:10 GMT 1
Aileen så undersøgende på ham da han nævnte sin kæreste og forstod udmærket hintet, hun rystede på hovedet, alle virkede så ens i aften. "Nej det kan jeg ikke påstå" Svarede hun og smilede til ham, inden hun grinede en anelse. "Ja, det er nemt at blive væk i aften.. " Bemærkede hun og overvejede om hun selv burde gå sin vej, men hun blev siddende, han kunne vel gå hvis han mente deres samtale var upassende. "Har du lyst til at danse?" Spurgte hun og smilede mildt til ham.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 21, 2015 21:29:36 GMT 1
Brody var ikke helt sikker på hvad rollen "kæreste" indbefattede til begivenheder som maskeballet. Han fik dog ikke meget ud af at blive siddende og vente på Maggie uanset. Derfor modtog han den rødhåredes tilbud med et skævt smil og kløede sig lidt på halsen. "Okay," svarede han afslappet. Ikke fordi han ikke kunne få nok af at danse, men fordi han kedede sig og havde det fint med at få gang i benene.
"Hvad hedder du?" Han rejste sig og nikkede imod dansegulvet, uden at tilbyde sin hånd. I stedet vippede han let og begyndte at gå derover, forventende at hun fulgte med.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 21, 2015 22:08:07 GMT 1
Aileen rejste sig op med et tilfreds smil på læben og fulgte med ham, glad for at han ikke havde noget imod at danse med hende på trods at han havde en kæreste. "Aileen" Svarede hun og mødte hans blik, inden hun blottede tænderne i et bredt smil. "Hvad med dig?" Spurgte hun og rakte ham sin hånd da de var nået ud på dansegulvet. Hun havde ingen ide om de overhovedet kendte hinanden, men hun håbede egentlig at det ikke var tilfældet.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 22, 2015 0:12:10 GMT 1
"Aileen," gentog han, før han kneb øjnene lidt sammen. Der var ingen klokker, der ringede. "Brian." Han præsenterede sig naturligvis ikke med sit eget navn. Hele fordelen ved et maskebal for hans vedkommende, var at han for en enkelt gangs skyld at kunne være anonym.
Perlerækken af tænder blev dog synlig i et øjeblik. "Bare to fremmede," konstaterede han, som han greb let fat i hende og påbegyndte en nogenlunde imitation af parret ved siden af dem.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 11:18:14 GMT 1
Aileen blottede sine tænder i et smil og nikkede en anelse. "Brian" Gentog hun og så ham undersøgende i øjnene for at forsøge at se om han sagde sandheden. Hun havde dog ingen grund til at tro at han gjorde andet og placerede derfor sin hånd i hans og den anden på hans skulder.
"Det ser sådan ud.. " Kommenterede hun og smilede drillende til ham. "Bare to fremmede der danser sammen" Tilføjede hun og bed sig i læben mens hun lagde hovedet let på skrå. "Personlig har jeg intet imod anonymiteten" Hendes blik gled op i hans, mens hun smilede antydningsvist.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 22, 2015 18:36:25 GMT 1
Brody var atlet, men ingen øvet danser. Hans forældre havde aldrig insisteret på den slags og han havde kun de sparsomme lektioner fra Hogwarts at trække på. Det gik dog fint lige her og han havde da heller ikke nogen ambition om at skulle imponere. Han førte Aileen med et smil på læberne og trak en anelse på skuldrene over hendes overvejelse.
"Det er sjovt for en enkelt aftens skyld," bemærkede han. "Det giver folk frie tøjler til at opføre sig som de har lyst... Uden begrænsninger eller skam." Han blinkede konspiratorisk.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 18:48:34 GMT 1
Aileen gengældte hans blik, mens et skævt smil bredte sig på hendes læber. Hun grinede afdæmpet over hans ord, mens hun lod sig føre videre i dansen af den fremmede mand, der åbenbart hed Brian.
"Skam og begrænsninger er ikke noget jeg plejer at tænke over ellers, men hvis der er folk der gør det, er det selvfølgelig en god mulighed for dem" Svarede hun med et kækt smil. "Skammer du dig ofte?" Spurgte hun og så ham spørgende i øjnene og blottede sine tænder en anelse.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 23, 2015 20:00:05 GMT 1
Brody grinede over kvinden, der slog ham som netop den type han ville have inviteret med hjem tidligere. Måske havde hun endda været i hans seng engang. Det ville ikke undre ham specielt. Han blinkede en enkelt gang til hende.
"Ikke videre, nej," svarede han roligt, før han svingede hende rundt. "Men det er nu alligevel meget sjovt at være... Anonym. Synes du ikke?"
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 24, 2015 16:41:24 GMT 1
Aileen fulgte uden problemer med ham rundt i dansen og måtte stryge en lok af sit hår væk fra sit ansigt, da den havde forvildet sig hen over hendes øjne. Hun grinede derefter let over hans spørgsmål og nikkede. "Jo, man kan udnytte det til at få meget mere sjov ud af aftenen.. " Bemærkede hun og løftede sine øjenbryn, inden hun så ham direkte i øjnene. "Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre." Et lokkende smil bredte sig på hendes læber, mens hun gav hans hånd et klem.
|
|