Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 19, 2015 17:52:14 GMT 1
21:00
Det var lige det der med maskebal. Der var en pointe ved det og den var - ganske åbenlyst - at ingen skulle genkende en. Problemet var bare at Erica Owens brugte hvert eneste vågne øjeblik på at gøre sig genkendelig. Farvestrålende hår i alle regnbuens farver, som en maske - ganske ubelejligt - ikke kunne skjule. Så hun havde taget drastiske midler i brug og efter lang tids eksperimenteren foran spejlet, havde hendes hår for en enkelt gangs skyld en lys, nøddebrun farve, der bestemt ikke var genkendelig. Indtil videre havde det den ønskede effekt, mere eller mindre. Erica blev i hvert fald ved med at minde sig selv om, at det var meningen at alle skulle være fremmede og indtil videre stod hun imod. Hvem vidste, om en times tid ville hun måske give op. Hun var ikke god til at være anonym. For nu glattede hun dog bare stoffet på den gulvlange kjole og snoede fjerboaen bedre om armene, som hun bevægede sig om bag sceneområdet. Et smil brød frem over hendes læber. Masken skjulte ikke Dans identitet for lillesøsteren i et øjeblik.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 19, 2015 22:33:33 GMT 1
Daniel havde indtil videre en fest. Han stod bag scenen og fik sig et glas vand. Masken var på plads og håret var blond, men han var alligevel genkendelig for personalet på Tarantallegra. Han tog sig et lille hvil, men blev ikke overrasket, da en ung brunette kom gående. Smilet afslørede hende dog og han fremviste selv sine tænder, som han skubbede let til hendes skulder.
"Hvad søren, lillesøs. Du ser helt... Normal ud." Hans blik spillede drillende og han hev lidt i fjerboaen. "Næsten."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 19, 2015 22:39:57 GMT 1
Erica fnøs over storebroderens kommentar, men blottede til gengæld også tænderne i et bredt smil. "Ja, det er forfærdeligt kedeligt, er det ikke?" spurgte hun og vappede ud efter hans hånd.
Øjeblikket efter havde hun stjålet hans vandglas og havde taget en tår, før hun rakte det tilbage til ham. "Det er til gengæld helt mærkeligt rent faktisk at se dig benytte af din metamorphmagi," kommenterede hun og skottede mod det lyse hår. Hun smilede drillende. "Du kunne ikke have fundet på noget lidt mere spændende?"
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 19, 2015 23:19:03 GMT 1
Daniel grinede og førte en hånd igennem det blonde hår, før han trak på skuldrene. Han havde aldrig brugt sine evner til meget andet end lidt spas og gøgl engang imellem. Modsat Erica, behøvede han ikke at skille sig så meget ud. Det var dog virkelig underligt at se lillesøsteren med en helt normal hårfarve igen og han tog ikke blikket af det, selvom hun drillede ham.
"Jeg har ikke brug for at have pink hår for at være tæskelækker," bemærkede han muntert, før han selv tog en tår af vandglasset igen.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 20, 2015 0:24:25 GMT 1
Erica himlede med øjnene bag masken og blottede tænderne af Dan. "Gider du at lade være med at stirre?" foreslog hun temmelig bestemt, men til gengæld også muntert. Hun var generelt lidt mere afslappet og lidt mindre en strid kælling når hun var sammen med ham.
"I øvrigt havde det intet med det at gøre. Du ved jo, at jeg altid synes du ser skide godt ud. Jeg siger bare, at du burde udnytte dine evner lidt mere. Folk elsker jo bemærkelsesværdigt." Hun så sigende på ham og så sig lidt rundt, før hun vippede masken af. Så længe de kun var de to, så tog hun glædeligt mod en mulighed for at tage den af. "Og så er det en fandens god isbryder."
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 20, 2015 0:35:51 GMT 1
Daniel grinede og blinkede til lillesøsteren. Han fjernede ikke masken, men knækkede let med nakken og trak på skuldrene, før han åndede tungt ud.
"Jeg foretrækker bare at ligne mig selv og ikke en, der har ild i manken," pointerede han roligt, men med et drillende blik. "Desuden... Det er din stil. Hvad ville folk ikke sige, hvis jeg gav mig til at efterabe min lillesøster." Han smilede skævt, tydeligvis ikke særlig optaget af hvad folk ville sige.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 20, 2015 23:55:51 GMT 1
Erica sukkede resignerende, men smilede dog med en hvis tilfredshed. "Du ville alligevel ikke nå mig til sokkeholderne," drillede hun og puffede lidt til ham med sin albue.
I et øjeblik stod hun bare og så lidt frem for sig, før hun lod nakken falde tilbage. "Er det bare mig, eller kunne der godt være lidt mere liv i den her fest?" Hun drejede hovedet og så sigende på sin bror. Der skulle en del til at underholde Erica og hun havde ærligt talt ikke fundet det endnu. Det var temmelig skuffende.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 21, 2015 22:58:16 GMT 1
Dan puffede igen og truede en anelse med vandglasset, selvom han ikke kunne finde på at vælte det ud over søsteren. "Jeg tænker vi sætter gang i den," opfordrede han. "Tag masken på, søsterlil, så får du en svingom, der vælter halvdelen af gulvet." Han rakte sin arm frem i et tilbud, som han ikke havde tænkt sig at lade hende afslå. Hun havde nemlig fuldstændig ret. Festen virkede lidt for stille. Tråd afsluttet
|
|