|
Post by Noelle Athena Swann on Feb 18, 2015 13:36:57 GMT 1
MILLES PLOTTERNOELLE ATHENA SWANN, 20, I LÆRE SOM HEALER
Noelle er den intelligente del af Swann-duoen. Hun er tidligere Ravenclaw elev og har faktisk mange af de typiske træk, som ses i Harmione. Dog hviler der alligevel en form for kølighed over hende og hun hopper ikke med på hvad som helst. Hun er ikke den store fest-type og ser hellere aftenen bruges på en bog eller en opgave.
Til Noelle søges primært nogle venner der er på hendes 'mentale stadie'. Hun har sjældent tålmodighed til mindre modne folk, dvs. tit folk på hendes egen alder og asocierer sig oftest med middelaldrende. Forslag til ALLE plots modtages, taaak!
NOELLE'S RELATIONER
Isabel Selene Swann - Tvillingesøster.
Terrance Tweedy - Noelles tidligere professor i mugglerstudier, og var en respekteret og værdsat professor af Noelle.
Callista Reynard - Noelles 'lille' veninde, som hun kender igennem Callistas forældre, der begge også er healere. De skaffede Noelle en læreplads som healer på Skt. Mungos hospital og blev dermed introduceret for Callista. Begge ravne.
Kenna F. Kinnaird - Bekendt fra hendes tid på Hogwarts, dog hvor Kenna har gået et par årgange over Noelle. Begge ravne.
Cleona Ashworth - Bekendt fra tiden på Hogwarts. Noelle er én årgang ældre end Cleona.
Finn Kestrel - God ven fra deres tid på Hogwarts, begge ravne og på samme årgang.
Edmund Catchlove - Kollega på Skt. Mungos, som hun af og til holder frokostaftaler med.
ISABEL SELENE SWANN, 20, I LÆRE SOM JOURNALIST
Nu til den mere festlige del. Isabel er nemlig den udadvendte og drenge-glade af de to tvillinger. Man kan næsten placere hende som en form for Queen Bee, da hun selv var en del af Slytherins hus på Hogwarts. Nakkerne blev næsten vredet af led, da hun gik ned af de lange gange i de høje stiletter og det søde, næsten mystiske smil i mundvigen. Første gang man møder hende, vil næsten intet varsle om en tidligere Slytherin, men hun har det altså i blodet. Den lidt mere mørke side.. godt gemt. Hendes facade er tyk og svær at arbejde sig igennem.
Til Isabel søger jeg derfor én bestemt fyr, som kan være godt på vej ind under huden på Isabel. Jeg har ingen klar idé om hvordan han skal være endnu, for mulighederne er mange, men kom med et forslag og så finder vi ud af det. Desuden er jeg åbne overfor alt andet - gerne flirts og bekendte.ISABEL'S RELATIONER
Noelle Athena Swann - Tvillingesøster. Brody Blance - Isabel og Brody havde en uskyldig affære sidste år ved juletid. Oliver Morecambe Young - Bekendt, da han er lillebror til Brody. Hun har mødt ham en gang, af arbejds-mæssige årsager (interview). Cleona Ashworth - Bekendt fra tiden på Hogwarts. Isabel er én årgang ældre end Cleona. Shirley Felbrigg - Kollega på Alt For Heksene. Finn Kestrel - Bekendt, da de gik på samme årgang på Hogwarts, men primært igennem Noelle.
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Feb 18, 2015 21:44:13 GMT 1
Hey ho. Ollie og Isabel har jo mødtes i december engang, da hun interviewede ham. Tråden blev vist ikke færdig, men jeg tænker ikke det er nødvendigt. Måske kunne der ligge en relation, der gemmer sig der? Ollie vil i hvert fald gerne lege.
Derudover er Isabel og Shirley også kollegaer. Shirley er skribent på samme afdeling som Isabel er lærling hos (mener jeg), så de må helt sikker kende hinanden. De er ret forskellige af natur, så måske kommer de ikke så godt ud af det med hinanden?
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 18, 2015 22:15:26 GMT 1
Noelle og Finn har gået på Ravenclaw på samme årgang, så de kender uden tvivl hinanden til et eller andet punkt. Jeg tror både at der er mulighed for at han er for umoden til hende eller lige moden nok. Han var ikke det mest sociale menneske tilbage i tiden på Hogwarts, men hun kunne sagtens være en af dem han har talt med mere regelmæssigt. Hvad tænker du?
Det betyder selvfølgelig også at Isabel og ham også har gået på årgang sammen, men jeg ser ikke rigtig så meget her udover klassekammerater som nok ved hvem hinanden er men ikke rigtig har haft noget med hinanden at gøre.
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 18, 2015 22:17:40 GMT 1
Yo yo. Jep, Isa og Ollie har mødtes for lidt tid siden, men det var der omkring at jeg forsvandt, så derfor fik jeg aldrig besvaret tråden. Vi behøver sådant set ikke at brygge videre på den nu, synes jeg. Vi kan dog altid starte en ny én - den er jeg helt klar på! Hæhæ, har du noget specielt i tankerne? Hav' i mente, at Isa har fjollet rundt med Ollies storebror Isabel er på sladder og interviews, men uanset hvad, så er de jo kollegaer og det kunne sagtens få dem til at rende ind i hinanden. Skal vi ikke oprette en relation evt. bare som kollegaer... den kan jo altid udvikle sig.
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Feb 18, 2015 22:22:22 GMT 1
Eggs
Det har de da også! Jeg ved ikke helt om man fornemmer det ud fra Noelles karakterskema, men hun er altså heller ikke verdens mest snaksaglige eller udadvendte type - bare lynende intelligent og den type der indgår få men dybe venskaber. Så ja, der kunne godt lægge en rigtig god mulighed for et venskab, tænker jeg. Hvis Finn også er den lidt tilbagetrukne type, så er det jo perfekt. Det kunne være at de to, på en eller anden måde, havde 'fundet' hinanden og faldet i hak?
Mht. Isa og Finn, tænker jeg fuldkommen det samme. Bare bekendte/tidligere klassekammerater fra deres tid på samme årgang på Hogwarts og så delvist igennem Noelle, hvis vi finder ud af noget med Finn og Noelle ^^
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 18, 2015 22:32:18 GMT 1
Jo, det kan man godt fornemme haha. De kunne jo godt have et af de slags venskaber, hvor de ikke behøver at sige særlig meget til hinanden men bare finder sig tilpas i hinandens selskab. For ja, Finn er også lidt tilbagetrukket. Og de har holdt kontakten efter Hogwarts?
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 18, 2015 22:38:05 GMT 1
Hvis Ollie skulle lade sig hindre af at hænge ud med alle de kvinder Brody har været i seng med, så ville han pludselig have en meget lille omgangskreds at gøre godt med. Jeg prøver dog ihærdigt at finde nogen der kan fange hans interesse og Isabel skal være velkommen til at gøre et forsøg, hvis hun har lyst. Jeg er i hvert fald klar på en tråd. Mere er jeg vist lidt for træt til at tænke op nu.
Jeg er med på kollegaer til en start. Så kan det være der dukker noget op.
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Feb 18, 2015 22:39:56 GMT 1
Jeg synes det lyder som en brand god idé. Det ville i hvert fald passe Noelle strålende med en ven der ikke snakkede røven ud af bukserne. Jep, jeg synes at de skal holde kontakten stadig!
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 18, 2015 22:42:54 GMT 1
Night Haha, du har ret! Jeg tror som sådan heller ikke at Isabel ville have noget imod det, men jeg synes at vi skal se hvad der sker, hvis vi lader de to unger mødes... så må vi se om de kan holde hinanden ud Super. Kollegaer, går vi med. Jeg skriver hende på med det samme.
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 18, 2015 22:43:44 GMT 1
Jeg er helt enig. Lad os endelig tråde.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 18, 2015 22:47:27 GMT 1
Så er det en aftale. Skal vi få stablet noget på benene?
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Feb 18, 2015 22:49:50 GMT 1
Night
Lad os da! Jeg vil smide en tråd efter Ollie og så kan du bare svare, når du har lyst/tid/energi ^^ Nogle fortrukne steder?
Eggs
Super duper! Lad os endelig få bikset en tråd sammen. Vil du eller skal jeg tage æren?
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 18, 2015 22:52:30 GMT 1
Nu du tilbyder det må du da meget gerne tage den. c:
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 18, 2015 22:52:53 GMT 1
Du finder bare på noget! Så dukker han op.
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 18, 2015 23:01:17 GMT 1
Night & Eggs
Jeg vil være en gentlelady og smide en tråd ud til jer!
|
|